Pai in principiu am vorbit cu o gramada de oameni de calitate. Cred ca a fost unul dintre evenimentele de online cele mai reusite din toate cate s-au organizat la Iasi. Nu m-am mai simtit asa bine de la IMTO si sper ca Ciprian Gavriliu sa citeasca aici si sa revina cat de repede cu o editie noua asa cum au fost primele. Una peste alta, am aflat ca sunt in Top 10 cei mai vizibili bloggeri din Moldova, conform revistei Biz si vreau sa le multumesc pe aceasta cale pentru faptul ca am aparut in pdf-ul oficial cu o poza reusita. 🙂
Am reusit sa ajung la eveniment dupa ora 12, adica undeva la inceputul sesiunii a doua si l-am prins direct pe Cristi Dorombach aka Piticu dupa care pe Bobby Voicu, pe Cristi Manafu si pe Alexandra Sanduleasa. Apoi a urmat sesiunea noastra a celor mai „locali” in care a fost integrat si Tudor Galos. Au fost patru prezentari despre tactici in campaniile de social media marketing si a mea a fost ultima.
Cu mici emotii am luat microfonul de la Chinezu si mi-am pornit prezentarea cu un lucru pe care de obicei nu-l fac. Am dezvaluit celor care nu ma cunosteau faptul ca sunt lector la Universitate si le-am oferit celor ce stiau deja totul despre Facebook posibilitatea de a se invoi de la „ultima ora”. N-a vrut nimeni sa plece, semn ca mai era cateceva de invatat asa ca am dat drumul la treaba.
Aveam 17 slide-uri pentru un sfert de ora si bineinteles ca a durat mult mai mult dar lumea nu a parut a fi afectata. Nu casca nimeni si la final lumea m-a aplaudat chiar mai mult decat ma asteptam. Multumesc mult celor care au fost acolo si m-au sustinut. Se pare ca am bagat putin in ceata sala cu acel „facebook – she-i asheia” de pe al treilea slide dar pana la urma misterul a fost elucidat si se pare ca au fost si cateva tweet-uri interesante dupa.
Ecourile au fost numeroase si pozitive in unanimitate ceea ce m-a bucurat enorm si le multumesc tuturor celor care au considerat ca am avut de zis lucruri interesante. Sper ca de-acum, inainte sa demarati vreo actiune pe FB sa imi urmati sfatul si sa faceti calcule, sa aproximati targetul si sa va alegeti exact actiunile care trebuie. E simplu si eficient iar cine crede in continuare ca Facebook nu e un loc pentru branduri se cam amageste. E de ajuns sa urmaresti actiunile lor oficiale si ai sa-ti dai seama ca totul e facut pentru a stimula brandurile sa intre si sa „joace” cat mai intens.
Succes tuturor celor care sunt la inceput, purcedeti la drum cu bagare de seama, nu fiti fricosi totusi si riscati atunci cand simtiti o oportunitate. Urmariti site-urile ce ofera statistici, cititi studii despre comportamentul utilizatorului de Facebook, faceti corelatii si asocieri si cu siguranta planul de actiune va fi mult mai clar. Setati-va obiectivele potrivite si construiti-va instrumente de masurare. Folositi KPI’s si monitorizati in permanenta activitatea voastra si a fanilor vostri. S-auzim de bine! Iata mai jos si prezentarea mea pusa inca de vineri dimineata pe slideshare. Poze gasiti la Bogdan Todireanu si la multi multi altii.
Adina a zis
Felicitari pentru prezentare!
iasi a zis
Buna prezentarea, felicitari 🙂
Adrian Monoranu a zis
@Adina, @Bogdan: multumesc pentru aprecieri. inseamna mult din partea voastra! 🙂
Cornel a zis
Felicitari pentru prezentare Mono. Pot sa afirm ca am avut un deja vu din facultate. O sa tin cont de toate sfaturile tale.
PS: aplauzele de la final au fost pentru prezentarea foarte reusita.
Adrian Monoranu a zis
@Cornel: Merci, a fost cam lunga prezentarea dar in 15 minute n-as fi putut sa spun chestiile importante. 🙂
Cristian China Birta a zis
cica a fost una din cele mai bune prezentari, zice lumea…
ma rog, cred ca ti-ai pus stundetii sa voteze, ca altfel nu imi explic… :)))))))))))))))
ma bucur ca ne-am cunoscut 🙂