Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Facebook Places vs. Foursquare?

Scris de Adrian Monoranu pe 20 martie, 2011 4 comentarii

Acum o luna primeam o notificare despre un post scris de Marius Sescu despre tooluri utile pentru bloggeri. Aflam atunci de existenta hyperalerts, un website care iti ofera informatii despre postarile de pe paginile de facebook pe care le administrezi. Culmea, o optiune pe care facebook-ul insasi nu o avea la momentul respectiv. Intamplator sau nu, cam in maxim o saptamana facebook a introdus notificarile automate pentru adminii paginilor.

Zilele trecute facebook a dat drumul si la Places pentru Romania si „clarvazatorii” onlinenului prevesteau deja migratia userilor de pe foursquare. Cum era de asteptat toata lumea s-a dus sa vada repede care e treaba. Check-in-uri peste check-in-uri peste tot. Evident, am intrat si eu sa vad ce si cum si chiar am dat un check-in ieri. Nimic spumos insa. Doar check-in in si-atat. Nu tu poze, nu tu comentariu de la fata locului, nimic. Si-atunci de ce sa renunt la foursquare?

Intrebarea ma face sa scriu acest post si sa incerc sa-mi raspund. Evident, n-am sa renunt la foursqaure. N-am sa renunt pentru ca e altceva, mai complex, mai fun si pentru ca desi Places e deja sus, tocmai am primit inca o cerere de prietenie pe foursqaure. Evident, Places va beneficia de faptul ca userii de facebook sunt deja acolo si nu au de facut un nou cont si de asemenea nu au de instalat/accesat o noua aplicatie de device-ul mobil. Accesul e mai usor iar locatiile mai simplu de creat.

Pe de alta parte, foursquare este mai interactiv. Prin faptul ca te determina sa-ti faci cont, te tine legat. In plus, strategia lor ofera un sistem de recompensare pentru cei care construiesc continut de fapt, ceea ce facebook Places nu face. Userii de foursquare s-au obisnuit sa primeasca puncte, sa devina „primari”, sa lase tips-uri despre locatii si de asemenea mai nou sa se concureze intre ei pentru cat mai multe check-in-uri. Places nu are nimic din toate astea, prin urmare nu e fun, cel putin deocamdata.

In final cateva lucruri pe care nu le stiai despre foursquare. Enjoy!

– a aparut in 2009 si este dezvoltat de 2 tipi – Dennis Crowley si Naveen Selvadurai – in New York.

– timp de 1 an de zile, foursquare a permis check-in-uri doar din 100 de locatii metropolitane americane.

– din ianuarie 2010 foursqaure permite localizare worldwide.

– de pe 5 ianuarie 2010 pana pe 31 decembrie 2010 a inregistrat o crestere a numarului de utilizatori cu 3400%.

– pe 14 ianurie 2011 avea deja 6 milioane de utilizatori, fiind declarata reteaua sociala cu cea mai mare crestere in 2010, procentual vorbind.

– pe 2o februarie 2011 avea deja 7 milioane de utilizatori, adica 1 milion in numai 37 de zile.

– peste 27.000 de useri noi se inscriu in fiecare zi.

– la aceasta rata de crestere, pe 5 mai 2011 foursquare va avea 10 milioane de useri.

– din pacate nu pot sa va spun cati useri de foursquare sunt in RO dar estimez ca mai multi decat Twitter si creste rapid.

More from my site

  • 5 motive pentru care-ti dau ignore pe FB5 motive pentru care-ti dau ignore pe FB
  • Aproape am renuntat la Facebook.Aproape am renuntat la Facebook.
  • Epoca noilor imperii.Epoca noilor imperii.
  • De ce mor pasiunile?De ce mor pasiunile?
  • Like, dislike si manipulare online.Like, dislike si manipulare online.
  • Modelul german.Modelul german.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: facebook, internet, iphone, mobile marketing, social media Etichete: facebook, facts, foursqaure, motive, places

Comentarii

  1. Adeline a zis

    20 martie, 2011 la ora 12:25 pm

    Se pot pune poze si se pot lasa si comentarii la Facebook Places.

    Răspunde
  2. Anunturi gratuite a zis

    20 martie, 2011 la ora 1:14 pm

    Da, sunt mulți utilizatori și pe foursquare. Dar nu mai mulți decât pe twitter (da, raportat în .ro).

    Și acum o glumă despre foursquare: cum ar fi să dai check in la cimitir? Și să scrii ”/w bunica”? :))

    Răspunde
  3. Ana a zis

    21 martie, 2011 la ora 4:18 pm

    eu nu mi-as pune aplicatia aia, sa vada toata lumea unde sunt tot timpul 🙂

    Răspunde
  4. cime a zis

    24 martie, 2011 la ora 2:51 pm

    Socializarea prinde cel mai bine la „publicul web”…fiecare aplicatie are punctele ei tari si slabe ! 🙂 Hai cu socializarea :)))

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d