Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Iasul vrea banii pusi in joc de Pepsi!

Scris de Adrian Monoranu pe 3 octombrie, 2011 Un comentariu

Asa cum deja stiti, sunt implicat in campania celor de la Pepsi, Da un refresh vietii urbane! Mi-a placut ideea de la inceput si am hotarat sa-i ajut si uite asa am devenit ambasadorul lor pentru orasul Iasi. Desi sunt bacauan si poate in mod normal ar fi trebuit sa sustin Bacaul, cred totusi ca Iasul are mai mare nevoie de un refresh.

Deja inscrierile au inceput si ave 11 idei inscrise pentru Iasi, toate interesante si cu mai mult sau mai putin potential de a castiga. Sunt si multe voturi, dar se poate si mai bine asa ca va incurajez sa votati. Ideea cu cele mai multe voturi din Iasi are 115 voturi fata de 326 cat are cea de pe primul loc.

Mie personal, imi place ideea Belvelor si anume aceea de a face un parc pentru oameni mari. Este si realizabila si funny asa ca am votat-o. Evident, ca ambasador pentru Iasi, am votat si celelalte idei pentru ca toate au nevoie de sustinere si cu cat sunt mai multe, cu atat mai bine.

Inca mai e timp pentru inscrieri, inca mai e timp pentru voturi, inca mai e timp sa castigati premii saptamanale. Nu trebuie decat sa intrati pe aplicatia de pe Facebook, sa cautati ideile de pe Iasi si sa apasati pe butonul Voteaza! Nu e suficient sa dati like ideii pentru a o vota. Puteti face si asta evident, chiar va sugerez sa distribuiti mai departe ideile care va plac pentru a putea fi votate si de catre prietenii vostri!

Hai sa aducem banii la Iasi. Stiu ca nu vom repara strazile sau ca nu vom elimina praful sau cainii maidanezi insa putem face orasul putin mai frumos. Hai oameni buni, hai! 🙂

More from my site

  • As putea fi cel mai „dateable” blogger!As putea fi cel mai „dateable” blogger!
  • Exploreaza-ti orasul si arata-l lumii intregi cu Heineken!Exploreaza-ti orasul si arata-l lumii intregi cu Heineken!
  • Voteaza-ti sacosa preferata pentru Palas!Voteaza-ti sacosa preferata pentru Palas!
  • Aproape am renuntat la Facebook.Aproape am renuntat la Facebook.
  • Pana n-o traiesti pe pielea ta …Pana n-o traiesti pe pielea ta …
  • Epoca noilor imperii.Epoca noilor imperii.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: concursuri, facebook, internet, Marketing, social media Etichete: belva.ro, concurs, facebook, pepsi refresh, viata urbana, vot

Comentarii

  1. Pavel a zis

    9 octombrie, 2011 la ora 9:24 am

    Pepsi reprezintă tinerețea, un parc pentru oameni mari nu știu cât de reprezentativ poate fi proiectul pentru cei de la Pepsi. Dar nu se știe până nu se realizează.

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d