Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Vel Pitar + social media = orice numai love nu!

Scris de Adrian Monoranu pe 12 ianuarie, 2012 2 comentarii

Aseara la ultimele prezentari de la seminarul de Branding din acest semestru m-am distrat de minune. A fost randul prezentarilor pe partea de comunicare de brand, cu analize ale strategiilor anterioare de comunicare + lansare de noi strategii pentru extensiile de linie sau de brand create de studenti. N-are rost sa va spun ce idei au fost, cert e ca lumea e creativa.

Una dintre echipe a lucrat pe brandul Vel Pitar. Nu s-au descurcat cel mai rau pana acum dar in ultima vreme au cam lasat-o pe tanjeala si se vede. Totusi ne-au descretit fruntile putin aseara chiar daca dpdv didactic nu prea e de ras. In fine, au avut de analizat strategia anterioara de comunicare a Vel Pitar si uite asa sapand prin arhivele youtube-ului au ajuns la un clip facut probabil de niste studenti pentru vreun alt proiect.

Trist e ca ei l-au luat in calcul in analiza si l-au comentat. De ras e ca au ajuns si la niste concluzii pe care le-au si folosit in strategia lor urmatoare. Si mai de ras e clipul respectiv in sine. Va las sa-l vizionati mai jos si apoi mai discutam.

Imi place mesajul de la final si efectul sonor de tranzitie de la scena de suspans la cea de impacare. :)) Pe bune, se vede ca e lucrat. 😐

Am avut ocazia sa vad si clipul oficial al celor de la Vel Pitar care nu e mai stralucit si apoi am inceput sa ma uit putin la activitatea lor din social media. Pe youtube e un haos de clipuri de-al lor si altele care le parodiaza, exista un canal dar e gol. Pe FB au un cont de prieten care a atins limita superioara si abia acum fac trecerea catre o pagina care are abia 425 de like-uri.

Exprimarile sunt rigide de gen „dragi consumatori” si facebook-ul este folosit „cum scrie la carte” pentru a face research pentru packaging. Reactii sunt, chiar si din partea unor fosti angajati, insa doar cele pozitive ceea ce ma face sa ma gandesc la o mica cenzura.

Fotografiile de pe pagina de FB sunt alandala, nu sunt albume, toate la gramada. Poze cu produse, cateva de la un targ, apoi cu linia de productie, iar cu produse, cateva cu Alex Velea, banuiesc ca a reprezentat candva brandul pe undeva, haos total.

In concluzie se simte lipsa unui om de comunicare instruit. E pacat, Vel Pitar e un brand destul de cunoscut insa in online pierde clar lupta cu ceilalti competitori.

More from my site

  • Facebook Groups – people trust people.Facebook Groups – people trust people.
  • Ce primesti cand cumperi ieftin in online?Ce primesti cand cumperi ieftin in online?
  • Cat timp petreci pe retele de socializare online?Cat timp petreci pe retele de socializare online?
  • Online-ul nu se invata in scoliOnline-ul nu se invata in scoli
  • Efectul „Modernista” si side-efectul SkittlesEfectul „Modernista” si side-efectul Skittles
  • Link your business by Ziarul de Iasi and ODO – soonLink your business by Ziarul de Iasi and ODO – soon
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: facebook, internet, online marketing, youtube Etichete: clip, facebook, Marketing, online, vel pitar, youtube

Comentarii

  1. Cristian Pinzaru a zis

    12 ianuarie, 2012 la ora 2:47 pm

    Multe firme ar trebui sa invete de la studenti…camd vine vorba de tehnologie & web.

    Răspunde
  2. Robert a zis

    21 februarie, 2012 la ora 12:53 am

    Foarte comica treaba. Cine are nevoie de buget mare de publicitate, cand s-au inventat studentii? :))

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d