Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Cum sa fii ambasadorul brandului personal!

Scris de Adrian Monoranu pe 4 aprilie, 2012 7 comentarii

De cateva saptamani avem o echipa noua de 4 interni la InOras.ro. De fapt sunt 5 dar numai 4 sunt full-time si vin in fiecare zi la birou. Alexandra e privilegiata, vine cand si cand dar ea e cea creativa si ii dam voie sa lucreze de acasa. 🙂 Luni am avut o intalnire cu 3 dintre cele 4 fete de la internship si am discutat despre personal branding si despre asocierea brandului lor cu InOras.ro si cum pot castiga din asta.

A fost o discutie frumoasa care a durat de doua ori mai mult decat imi planificasem. Se pare ca Nety Sandu avea dreptate pentru ca in dimineata aceea prinsesem in fuga horoscopul si la zodia mea spusese ca vorbesc foarte mult. Nu e o noutate. Scopul intalnirii a fost de a le arata fetelor de ce e important sa-ti gestionezi corect brandul personal si cum te poate ajuta asta.

Evident, am considerat ca e si un subiect bun de blog din moment ce mare parte din cele spuse fac referire la online asa ca iata mai jos cateva reguli despre cum sa fii ambasadorul brandului tau personal.

1. In primul rand asigura-te ca ai un brand promise bine definit. Ce ai spune tu despre tine?

2. Invata sa spui mereu acelasi lucru despre tine. Fii unitar si coerent. Fie ca e vorba de online sau de offline.

3. Foloseste social media. Fa-ti cont pe retelele sociale relevante, atat profesionale cat si casuale. Completeaza toata campurile si asigura-te ca respecti brand promise-ul stabilit la punctul 1.

4. Fii prezent in locurile sau la evenimentele caracteristice brand promise-ului tau.

5. Foloseste foursquare si da check-in in locurile relevante. Adauga tips si fotografii interesante. Construiesti astfel notorietate si relevanta pentru brandul tau.

6. Daca citesti bloguri nu uita sa dai comentarii cu numele tau si cat mai la subiect. Daca ai blog, promoveaza-ti blogul in relatie cu alte bloguri relevante dar atentie, nu spama. Nu linkurile sunt importante, ci prezenta ta in atentia celor cu care interactionezi.

7. Urmareste discutiile despre subiecte tipice brand promise-ului tau si implica-te. Fie ca e vorba de social media sau de alte site-uri specifice.

Sunt doar 7 reguli, cele care ma ajuta pe mine. Cu siguranta mai sunt si altele si chiar m-as bucura sa completati aceasta lista din experientele voastre. Nu uitati ca discutam despre cum sa fii ambasadorul brandului tau si nu despre cum sa-ti creezi brandul.

More from my site

  • In marketing nu se fac blaturi.In marketing nu se fac blaturi.
  • Online-ul nu se invata in scoliOnline-ul nu se invata in scoli
  • Chiar nu ne pricepem toti la marketing.Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Research-ul, acest cosmar al marketerilorResearch-ul, acest cosmar al marketerilor
  • Vocabularul studentilor si curiozitatea.Vocabularul studentilor si curiozitatea.
  • Content in social media pentru companii.Content in social media pentru companii.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Marketing, Pozitionare, social media, strategic planning Etichete: ambasador, brand personal, Marketing, social media

Comentarii

  1. popa ionela a zis

    4 aprilie, 2012 la ora 8:55 pm

    Buni pasi de urmat ..bravo!

    Răspunde
  2. Tudor a zis

    5 aprilie, 2012 la ora 9:26 am

    Si ai in vedere ca zvonurile in online se distribuie mult mai rapid decat cele din offline.

    Răspunde
  3. Adi a zis

    5 aprilie, 2012 la ora 12:44 pm

    E buna treaba cu online-ul dar, parerea mea e ca ai omis sa scrii ca trebuie sa fii indiferent la atitudinea celor din jur care prin faptul ca folosesti check in, postezi sau iti scrii experientele personale te pot judeca aspru. Tinta trebuie sa fie precisa si vointa si mai mare sa poti merge pana la capat.

    Răspunde
  4. Quiddity of the prodigy a zis

    5 aprilie, 2012 la ora 12:56 pm

    Brand promise ii echivalentul misiunii firme ?

    P.S.: Horoscopul are efectul Placebo !

    Răspunde
  5. Andi a zis

    26 aprilie, 2012 la ora 10:54 pm

    Legat de check in, multi nu au inteles despre ce este vorba si la ce foloseste…iar comentariile deranjeaza 😐

    Răspunde
  6. Carmen a zis

    3 mai, 2012 la ora 8:50 pm

    sfaturi cat de poate de utile. multumesc !

    Răspunde

Trackbacks

  1. Despre Bizcamp, sali pline si strangeri de mana. | Marketing in cuvinte si imagini spune:
    5 mai, 2012 la 8:28 am

    […] despre cum sa te reprezinti ca si brand personal si m-am adaptat. 7 pasi simpli, inspirati dintr-un post scris in urma cu vreo 3 saptamani. Ce bine e sa-ti asterni gandurile undeva, nu? In sala au fost […]

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d