Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Schimbarea, electoratul si candidatul.

Scris de Adrian Monoranu pe 24 mai, 2012 2 comentarii

De ani de zile romanii vor sa voteze schimbarea. Dar ce este aceasta schimbare de fapt, ce vor sa schimbe romanii? Cu siguranta cuvantul schimbare e unul important pentru toti. Daca arunci intr-o discutie cuvinte ca alegeri, candidati sau an electoral, cu siguranta vei vedea ca lumea va vorbi despre schimbare.

Schimbarea pare sa fie un motiv suficient de bun pentru ca romanul sa se urneasca din casa si sa mearga la vot. Dar repet, de fapt ce vrea romanul sa schimbe? Sunt multe raspunsuri care iti pot veni in minte dar majoritatea romanilor vor ceva mult mai simplu. Ei vor de fapt sa-i schimbe pe cei care sunt acum la putere. Punct.

Fara discutii si unanim toti iti vor spune ca e necesar sa vina altii. Astia nu mai sunt buni. Nu se pune insa problema care sunt buni. Oricare, numai sa vina altii. Schimbarea inseamna de fapt schimbarea astora. Mai demult Bradut motiva protestele din Piata Universitatii intr-un mod genial. „Românii protestează ca să le luați tot și să-i lăsați în p..a mea în pace”. Scuzati expresia, am citat. Cam asa e si cu schimbarea. Romanul vrea sa-i schimbe. Si apoi sa fie lasat in … pace.

Problema e, si stim cu totii, cei care mai si gandim un pic, ca schimbarea nu-i asa. Schimbarea e pe termen lung si trebuie sa fii atent cine pe cine schimba. Electoratul insa e format din oameni satui. Satui de promisiuni desarte, satui de imbuibati la patru ace, satui de bolboroseli fara noima in talk-show-uri, satui.

Auzeam deunazi o discutie despre platforme program si despre ideologii politice. Satuii de mai devreme sunt satui si de asta. Ei vor schimbare si or mai vedea ei mai incolo. Si candidatul stie exact ce vor. Si nici nu mai promite nimic. Se potriveste perfect cu portretul urmarit de alegator. E altul, atat. E schimbare.

Ca-i schimba, clar ii schimba. Si pe astia, si pe aia care or sa vina. Romanul isi face datoria si schimba …

More from my site

  • Despre vot, turism si parodieDespre vot, turism si parodie
  • Despre publicitatea electorala … la taraDespre publicitatea electorala … la tara
  • Tik Tok, AUR-ul si tineriiTik Tok, AUR-ul si tinerii
  • Pana n-o traiesti pe pielea ta …Pana n-o traiesti pe pielea ta …
  • Primarul Iasului face exact ceea ce trebuie.Primarul Iasului face exact ceea ce trebuie.
  • Ce-ti place sa faci? Pe bune!Ce-ti place sa faci? Pe bune!
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Blogging, consumer psychology, politica, romania, romanisme, social Etichete: alegeri, candidati, electorat, schimbare

Comentarii

  1. Andreea a zis

    24 mai, 2012 la ora 7:11 pm

    No bine, acum intrebarea e in modul urmator. De ce sa mergem la vot daca oricum nici unu nu-i mai bun ca celalalt si oricum mai bine nu o sa fie?

    Răspunde
  2. Florin a zis

    27 mai, 2012 la ora 8:53 am

    Pai mergi la vot ca sa nu se mai cheltuiasca bani din buzunarul tau degeaba.In cazul in care nu voteaza mai mult de 50%+1 din populatie se refac alegerile…si ghici de unde toti banii astia?Din buzunarele noastre

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Masoara-ti puterile cu Ion Oncescu.
  • Second Life the newest playground for major brands
  • Hai sa ne batem joc de noi!
  • Azi merg la The Dark Knight Rises in avanpremiera la IMAX.
  • Learn to crop!

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d