Se pare ca cei de la Mashable au aflat „pe surse” ca Facebook ar vrea sa cumpere compania producatoare a browserului Opera. Odata cu aceasta noua posibila achizitie Facebook ar putea avea acces la cei 200 de milioane de utilizatori ai browserului amintit ceea ce ar constitui o baza foarte buna de plecare intr-o lupta in care ceilalti 3 competitori, Microsoft, Google si Mozilla sunt mai bine pozitionati.
Acestor 200 de milioane li s-ar putea adauga parte din cei 900 de milioane de utilizatori Facebook iar acest lucru poate insemna un succes garantat pentru Zuckerberg et Co. Evident, deocamdata sunt doar zvonuri insa politica de achizitii si integrare a Facebook este deja binecunoscuta. Lupta pentru suprematie va fi una destul de dura din moment ce Google Chrome a devenit oficial cel mai utilizat browser.
Aparitia browser-ului Facebook ar putea transforma platforma dintr-un simplu site pe care il vizitezi in chiar ceea ce putem numi „internetul insasi”. Browserul ce ar putea fi lansat ar putea integra tot ce inseamna notificari dar si pluginuri pentru upload si sharing ceea ce inseamna ca impatimitii Facebook ar putea lejer sa renunte la ceea ce folosesc acum in favoarea usurintei de utilizare.
Oficialii Facebook nu au dorit sa comenteze aceasta informatie asa ca va trebui sa asteptam si sa vedem mutarea urmatoare a lui Zuckerberg cel care incepe din ce in ce mai mult sa se apropie de mitul Steve Jobs.
Florin a zis
Daca se incheie tranzactia cred ca o sa aiba de castigat pe partea cu televizoarele Samsung si altele care folosesc aplicatia de facebook.In directia Home PC-urilor eu zic ca este destul de greu sa surclasezi google-ul chrome.
Blog Personal a zis
O noua miscare din partea lui Zucke si cred ca una buna!
alexandru a zis
ce e de mirare? facebook au achizitionat si face . com, la cati bani au isi permit. daca ar cumpara opera cred ca ar face o treaba buna, oricum browserul mi se pare ca a ramas cam „in urma”, daca or sa investeasca ceva in el probabil il vor pune din nou pe drumul cel bun