Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

RDS-RCS sau cum sa te doara in dos de clienti si sa-ti mearga treaba.

Scris de Adrian Monoranu pe 7 noiembrie, 2012 19 comentarii

Asta e una din aia din categoria „suntem smecheri si nu ne pasa de clienti” asa ca sigur va fi un deliciu pentru multi romani. Oameni de bine, nu din astia nepasatori care trec prin viata cu capul intre umeri. Ma duc dimineata sa platesc factura la RDS. La ghiseu. Pentru ca daca vreau sa platesc online, si doar factura pentru luna trecuta, n-am cum, fiindca e mereu cumulata cu luna curenta si nu pot sa introduc jumatate din suma fiindca nu mi se ia in calcul si ramane undeva in aer. Adica eu apar tot cu factura neplatita. Cumulata cu luna curenta am zis, adica astia de la RDS sunt mai smecheri si iti factureaza chestii pe care nu ti le-au furnizat inca. Fain nu? Si termenul de plata e ultima zi a lunii, adica daca tie iti pica in ziua aia cablul si deja ai platit, asta e, ii cam doare in paispe.

Oricum, n-are treaba asta, povestea mea e despre altceva. Despre plata la ghiseu. Asadar ma duc sa platesc factura. La ora 9.05 dimineata, adica la numai 5 minute dupa deschidere. Ajung la ghiseu, intind o hartie de 100 ron si mi se intoarce sec un „n-avem rest”. Cum e posibil ca la 5 minute dupa ce ai deschis sa nu ai rest, intreb. Si mi se spune ca e normal, fiindca sunt printre primii clienti asa ca nu are de unde sa-mi dea. Dafuq????

Pai cum sa fie dom’le normal asaceva? Adicatelea daca oamenii nu vin sa plateasca, tu nu ai bani in casa. Pai in orice firma dotata cu casierie unde se servesc clientii decent, responsabilul se asigura ca dimineata, inaintea deschiderii sa existe in casa bani de toate felurile, marunti, mari, medii, cum vrei sa le spui. Toate cupiurile, daca ar fi sa folosim un termen bancar. Si pe deasupra sa mai ai si o atitudine de doi lei, sa spui ca nu e vina ta, si ca asta e … tre’ sa astepti. Si daca nu vrei sa astepti, pleci si Doamne fereste e ultima zi de plata, ei iti taie cablul pentru ca n-ai platit desi tu te-ai deplasat pana acolo cu cele mai bune intentii. Dar pentru ei e normal.

Si ca sa fie treaba completa, nici macar n-au POS-uri. Si traim in al doilea deceniu din secolul XXI. Pai eu am vazut POS-uri si la chioscuri, frate si tu ditai operatorul de telecom nu esti in stare sa-ti dotezi casieriile cu POS-uri. Pai daca n-ai chef sa te asiguri ca ai bani marunti in casa dimineata, macar da posibilitatea clientilor sa plateasca cu carduri ca de aia traim in epoca moderna.

In fine, concluzia mea e ca ii doare in dos de clienti si e un caz clasic de demonstratie de putere. Normal, avand in vedere ca si concurenta e praf, cum naiba sa nu se poarte asa. Practic, serviciile alorlalti sunt cam pantaloni scurti pe langa ale celor de la RDS si normal ca esti captiv daca vrei niste net de calitate, fotbal si alte transmisiuni sportive. Asta nu inseamna totusi ca tre sa-ti tratezi clientii cu fundul. Dar cine sunt eu sa le spun ce si cum sa faca, un biet client …

More from my site

  • Mutari strategice la RCS-RDS – Discovery out, DIGI Life/World in.Mutari strategice la RCS-RDS – Discovery out, DIGI Life/World in.
  • Despre plata cu cardul … in RomaniaDespre plata cu cardul … in Romania
  • Blogging-ul nu se termina cu Zoso.Blogging-ul nu se termina cu Zoso.
  • Back from the Mountains … I survived!Back from the Mountains … I survived!
  • I’m back.I’m back.
  • Googler! An ideal job!Googler! An ideal job!
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Customer care, Marketing, romanisme, telecom Etichete: casierie, factura, ghiseu, pos, rd., rds-rcs, rest

Comentarii

  1. Noni a zis

    7 noiembrie, 2012 la ora 6:05 pm

    Nu iti fa griji ca nici la 14:30 la ghiseu in Dacia nu aveau sa dea rest.

    Răspunde
  2. Sabin a zis

    7 noiembrie, 2012 la ora 6:49 pm

    wtf Mono daca si tu platesti factura la ghiseu…m-ai speriat 🙂
    [pe net]eu stiam ca poti plati factura pe luna curenta, daca nu s-a emis pt urmatoarea(aka inainte de 20)…desi parca gasisem combinatia de clickuri sa scapi de cumulare:D – dar numai stiu sigur.

    Răspunde
  3. Alexandru-Marian Popa a zis

    7 noiembrie, 2012 la ora 6:50 pm

    Lăsați vă rog. Eu mă ”distrez” de vreo 2 zile cu Romtelecom-ul. Mi-am pus internet și fix de la ei, pe o factură și de curând mi-am cumpărat și 3 decodoare de dolce, pe altă factură. ”Cel mai rapid internet de la Dolce!” zise un interpret. Cel mai rapid când merge probabil. De 2 zile nu merge fixul, ieri îmi tăiase cablul pentru că ”nu am plătit” (cu toate că facturile îs platite la timp direct din debit, dar se pare că ei au uitat să unească conturile de telefonie cu cablu), iar când suni la informații ghici ce? Nu răspunde nimeni. Într-un final mi-au răspuns ieri, au zis că trimit echipa azi și nimic. Deci secolul 21 și viteza tehnologiei 😀

    Răspunde
  4. Razvan a zis

    7 noiembrie, 2012 la ora 7:19 pm

    Nici o cutie cu reclamatii si sugestii nu era la indemana sau vreo alarma de incendiu? 😀

    Răspunde
  5. Ion Pargaru a zis

    7 noiembrie, 2012 la ora 10:14 pm

    Nu ar fi mai lejer sa te folosesti de plata facturilor online? Banuiesc ca ai scutii mult timp.

    Răspunde
  6. Bianca a zis

    7 noiembrie, 2012 la ora 11:48 pm

    PLATA ONLINE! Nu am mai platit o factura la ghiseu de cel putin 2-3 ani…And it feels good:)

    Răspunde
  7. Luminita a zis

    8 noiembrie, 2012 la ora 8:42 am

    Aseara am asistat la o faza asemanatoare la posta: un nene in fata mea trebuia sa-si plateasca coletul, el nu avea bani potriviti, dna nu avea rest. Replica dnei: va tin aici pana mai primesc bani! Mentionez ca era ora 17.20… Normal ca omu’ ofuscat i-a spus ca el sta, dar sta pe banii ei. Iar discutia a mai continuat 5 min cu argumente de o parte si alta incat am cautat prin portofel si i-am schimbat eu dnei 10 lei. Numai sa-mi iau si eu coletul mai repede:) Ca prea aveau avant amandoi!
    P.S. Cred ca sunt printre putinii clienti RDS care nu au avut (INCA si sper mult timp de acum incolo, niciodata pare utopic) vreun „meci” cu ei.

    Răspunde
  8. Anda a zis

    8 noiembrie, 2012 la ora 12:57 pm

    Eu sunt la UPC de ceva timp si sunt foarte multumita. Vin imediat sa-ti rezolve problemele, au pos-uri la casierie si chiar functioneaza:D (eu doar asa platesc, asa ca nu stiu cum stau cu maruntul)si in ceea ce priveste oferta de canale, in afara de DigiSport (daca ti se pare sport ce dau acolo), ai tot ce vrei. Netul e mai ok ca la RDS, HD-urile se vad mult mai bine. Este un pic mai scump,dar calitatea costa.

    Răspunde
  9. Mihaela a zis

    8 noiembrie, 2012 la ora 2:49 pm

    Diagnosticul „suntem smecheri si nu ne pasa de clienti” mi-a fost confirmat si de un angajat RDS. Ideea promovata in interior e ca la 1 contract reziliat vin 5 contracte noi..deci care-i problema ???
    Cat despre modul de plata: eu stau in chirie si proprietara vrea sa vada chitanta (nu print de pe online banking)deci platesc la robot BRD ca e mai aproape decat o caserie RDS…si cum ai zis trebuie sa platesc 2 facturi cumulate..dar apoi am ajuns si la luna in care mi-a venit 0.
    In rest rezonez 100% cu ce ai spuns 🙁

    Răspunde
  10. Ana a zis

    8 noiembrie, 2012 la ora 5:32 pm

    cum frate sa nu-si puna pos-uri???? Vroiam sa te anunt ca pagina ta arata f ok, dar e enervant share,tweet, like, linkedin ala care se plimba peste tot pe unde vreau eu sa citesc!!! scoate-l sau pune-l si tu in alta parte a paginii ) e incomod.

    Răspunde
  11. Marian a zis

    8 noiembrie, 2012 la ora 7:54 pm

    eu am probleme asemanatoare cu cei de la Romtelecom. Serviciile de internet sunt groaznice, desi la viteza pe care o am trebuie sa mearga ceas!

    Răspunde
  12. cosmin a zis

    9 noiembrie, 2012 la ora 12:17 pm

    Vad ca esti revoltat rau pe „sarmanelele” cucoane dl RDS. Uite un clip VW sa-ti mai descreteasca fruntea :))
    http://www.youtube.com/watch?v=qG4IaHgqH00&feature=related

    Răspunde
  13. Yamasha a zis

    10 noiembrie, 2012 la ora 9:08 pm

    e bine, eu chestia cu restul am patit-o intr-o dimineata adica 12 30 cu o bacnota de 50 de lei…de parca n-a mai vazut o hartie asa mare taximetristul ala!

    Răspunde
  14. iulian parasca a zis

    11 noiembrie, 2012 la ora 6:57 am

    Daca dimineata te trezesti si esti linistit, calm, vesel si ti se pare ca ziua ta e prea monotona, faci o vizita la orice sediu RCS RDS si sigur ziua ta va avea o schimbare neasteptata, fara sa faci nimic numai sa fii prezent acolo.

    Răspunde
  15. Cristi I. a zis

    12 noiembrie, 2012 la ora 5:11 pm

    probabil tocmai acesta durere in dos de clienti ii face sa fie totusi destul de buni in serviciile oferite la un pret foarte bun.

    Răspunde
  16. Cristi a zis

    12 noiembrie, 2012 la ora 5:33 pm

    Nici eu nu suport faza cu restul. Până şi ultima dărăpănătură de magazin de colţ de stradă ar trebui să păstreze non stop o parte din profit în casă.
    De multe ori când plec dimineaţa îmi cumpăr ba un pachet de gume, un corn .. depinde ce-mi trece prin cap. Îmi vine să le dărâm taraba când îmi spun pe un ton sec „n-ai mărunt? că n-am să-ţi dau rest deloc”. Iar ca orice client ce doreşte respectul cuvenit, merg şi cumpăr din altă parte.

    Răspunde
  17. cristiano85 a zis

    13 noiembrie, 2012 la ora 10:24 pm

    Eu mereu platesc RDS-u la BRD, la robotel. La fel procedez si cu E-ON-urile…. e cel mai simplu, pun bani pe card, apoi cu cardul platesc exact suma ceruta. Doar ca RDS cere dublu mereu si atunci intervine cash-u.

    Răspunde
  18. Claudiu a zis

    14 noiembrie, 2012 la ora 3:51 pm

    Eu am patit-o cu RDS, am stat 2 luni fara net acasa. Am facut vreo 5 sesizari in acest timp si la fiecare mi s-a spus ca problema e de la mine si ca trebuie sa imi schimb placa de retea din laptop ca e arsa, dar daca duceam laptopul la munca mergea fara probleme. Pana la urma si-au dat seama ca e de la ei si mi-au facut o reducere la factura, dar ce m-a suparat cel mai rau e ca nu mai vroiau sa discute cu mine pentru ca nu sunt eu proprietarul abonamentului. Acum vreau sa reziliez contractul si nu pot pentru ca a fost facut de bunica mea care are acum 85 de ani si ii este greu sa se deplaseze la ei.

    Răspunde
  19. Vladimir a zis

    15 noiembrie, 2012 la ora 5:42 pm

    foame mare la rcs. in timis isi trimit pacalicii la inaintare care se dau angajati romtelecom si upc si forteaza clientii sa incheie contracte cu ei.

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d