Asta e una din aia din categoria „suntem smecheri si nu ne pasa de clienti” asa ca sigur va fi un deliciu pentru multi romani. Oameni de bine, nu din astia nepasatori care trec prin viata cu capul intre umeri. Ma duc dimineata sa platesc factura la RDS. La ghiseu. Pentru ca daca vreau sa platesc online, si doar factura pentru luna trecuta, n-am cum, fiindca e mereu cumulata cu luna curenta si nu pot sa introduc jumatate din suma fiindca nu mi se ia in calcul si ramane undeva in aer. Adica eu apar tot cu factura neplatita. Cumulata cu luna curenta am zis, adica astia de la RDS sunt mai smecheri si iti factureaza chestii pe care nu ti le-au furnizat inca. Fain nu? Si termenul de plata e ultima zi a lunii, adica daca tie iti pica in ziua aia cablul si deja ai platit, asta e, ii cam doare in paispe.
Oricum, n-are treaba asta, povestea mea e despre altceva. Despre plata la ghiseu. Asadar ma duc sa platesc factura. La ora 9.05 dimineata, adica la numai 5 minute dupa deschidere. Ajung la ghiseu, intind o hartie de 100 ron si mi se intoarce sec un „n-avem rest”. Cum e posibil ca la 5 minute dupa ce ai deschis sa nu ai rest, intreb. Si mi se spune ca e normal, fiindca sunt printre primii clienti asa ca nu are de unde sa-mi dea. Dafuq????
Pai cum sa fie dom’le normal asaceva? Adicatelea daca oamenii nu vin sa plateasca, tu nu ai bani in casa. Pai in orice firma dotata cu casierie unde se servesc clientii decent, responsabilul se asigura ca dimineata, inaintea deschiderii sa existe in casa bani de toate felurile, marunti, mari, medii, cum vrei sa le spui. Toate cupiurile, daca ar fi sa folosim un termen bancar. Si pe deasupra sa mai ai si o atitudine de doi lei, sa spui ca nu e vina ta, si ca asta e … tre’ sa astepti. Si daca nu vrei sa astepti, pleci si Doamne fereste e ultima zi de plata, ei iti taie cablul pentru ca n-ai platit desi tu te-ai deplasat pana acolo cu cele mai bune intentii. Dar pentru ei e normal.
Si ca sa fie treaba completa, nici macar n-au POS-uri. Si traim in al doilea deceniu din secolul XXI. Pai eu am vazut POS-uri si la chioscuri, frate si tu ditai operatorul de telecom nu esti in stare sa-ti dotezi casieriile cu POS-uri. Pai daca n-ai chef sa te asiguri ca ai bani marunti in casa dimineata, macar da posibilitatea clientilor sa plateasca cu carduri ca de aia traim in epoca moderna.
In fine, concluzia mea e ca ii doare in dos de clienti si e un caz clasic de demonstratie de putere. Normal, avand in vedere ca si concurenta e praf, cum naiba sa nu se poarte asa. Practic, serviciile alorlalti sunt cam pantaloni scurti pe langa ale celor de la RDS si normal ca esti captiv daca vrei niste net de calitate, fotbal si alte transmisiuni sportive. Asta nu inseamna totusi ca tre sa-ti tratezi clientii cu fundul. Dar cine sunt eu sa le spun ce si cum sa faca, un biet client …
Nu iti fa griji ca nici la 14:30 la ghiseu in Dacia nu aveau sa dea rest.
wtf Mono daca si tu platesti factura la ghiseu…m-ai speriat 🙂
[pe net]eu stiam ca poti plati factura pe luna curenta, daca nu s-a emis pt urmatoarea(aka inainte de 20)…desi parca gasisem combinatia de clickuri sa scapi de cumulare:D – dar numai stiu sigur.
Lăsați vă rog. Eu mă ”distrez” de vreo 2 zile cu Romtelecom-ul. Mi-am pus internet și fix de la ei, pe o factură și de curând mi-am cumpărat și 3 decodoare de dolce, pe altă factură. ”Cel mai rapid internet de la Dolce!” zise un interpret. Cel mai rapid când merge probabil. De 2 zile nu merge fixul, ieri îmi tăiase cablul pentru că ”nu am plătit” (cu toate că facturile îs platite la timp direct din debit, dar se pare că ei au uitat să unească conturile de telefonie cu cablu), iar când suni la informații ghici ce? Nu răspunde nimeni. Într-un final mi-au răspuns ieri, au zis că trimit echipa azi și nimic. Deci secolul 21 și viteza tehnologiei 😀
Nici o cutie cu reclamatii si sugestii nu era la indemana sau vreo alarma de incendiu? 😀
Nu ar fi mai lejer sa te folosesti de plata facturilor online? Banuiesc ca ai scutii mult timp.
PLATA ONLINE! Nu am mai platit o factura la ghiseu de cel putin 2-3 ani…And it feels good:)
Aseara am asistat la o faza asemanatoare la posta: un nene in fata mea trebuia sa-si plateasca coletul, el nu avea bani potriviti, dna nu avea rest. Replica dnei: va tin aici pana mai primesc bani! Mentionez ca era ora 17.20… Normal ca omu’ ofuscat i-a spus ca el sta, dar sta pe banii ei. Iar discutia a mai continuat 5 min cu argumente de o parte si alta incat am cautat prin portofel si i-am schimbat eu dnei 10 lei. Numai sa-mi iau si eu coletul mai repede:) Ca prea aveau avant amandoi!
P.S. Cred ca sunt printre putinii clienti RDS care nu au avut (INCA si sper mult timp de acum incolo, niciodata pare utopic) vreun „meci” cu ei.
Eu sunt la UPC de ceva timp si sunt foarte multumita. Vin imediat sa-ti rezolve problemele, au pos-uri la casierie si chiar functioneaza:D (eu doar asa platesc, asa ca nu stiu cum stau cu maruntul)si in ceea ce priveste oferta de canale, in afara de DigiSport (daca ti se pare sport ce dau acolo), ai tot ce vrei. Netul e mai ok ca la RDS, HD-urile se vad mult mai bine. Este un pic mai scump,dar calitatea costa.
Diagnosticul „suntem smecheri si nu ne pasa de clienti” mi-a fost confirmat si de un angajat RDS. Ideea promovata in interior e ca la 1 contract reziliat vin 5 contracte noi..deci care-i problema ???
Cat despre modul de plata: eu stau in chirie si proprietara vrea sa vada chitanta (nu print de pe online banking)deci platesc la robot BRD ca e mai aproape decat o caserie RDS…si cum ai zis trebuie sa platesc 2 facturi cumulate..dar apoi am ajuns si la luna in care mi-a venit 0.
In rest rezonez 100% cu ce ai spuns 🙁
cum frate sa nu-si puna pos-uri???? Vroiam sa te anunt ca pagina ta arata f ok, dar e enervant share,tweet, like, linkedin ala care se plimba peste tot pe unde vreau eu sa citesc!!! scoate-l sau pune-l si tu in alta parte a paginii ) e incomod.
eu am probleme asemanatoare cu cei de la Romtelecom. Serviciile de internet sunt groaznice, desi la viteza pe care o am trebuie sa mearga ceas!
Vad ca esti revoltat rau pe „sarmanelele” cucoane dl RDS. Uite un clip VW sa-ti mai descreteasca fruntea :))
http://www.youtube.com/watch?v=qG4IaHgqH00&feature=related
e bine, eu chestia cu restul am patit-o intr-o dimineata adica 12 30 cu o bacnota de 50 de lei…de parca n-a mai vazut o hartie asa mare taximetristul ala!
Daca dimineata te trezesti si esti linistit, calm, vesel si ti se pare ca ziua ta e prea monotona, faci o vizita la orice sediu RCS RDS si sigur ziua ta va avea o schimbare neasteptata, fara sa faci nimic numai sa fii prezent acolo.
probabil tocmai acesta durere in dos de clienti ii face sa fie totusi destul de buni in serviciile oferite la un pret foarte bun.
Nici eu nu suport faza cu restul. Până şi ultima dărăpănătură de magazin de colţ de stradă ar trebui să păstreze non stop o parte din profit în casă.
De multe ori când plec dimineaţa îmi cumpăr ba un pachet de gume, un corn .. depinde ce-mi trece prin cap. Îmi vine să le dărâm taraba când îmi spun pe un ton sec „n-ai mărunt? că n-am să-ţi dau rest deloc”. Iar ca orice client ce doreşte respectul cuvenit, merg şi cumpăr din altă parte.
Eu mereu platesc RDS-u la BRD, la robotel. La fel procedez si cu E-ON-urile…. e cel mai simplu, pun bani pe card, apoi cu cardul platesc exact suma ceruta. Doar ca RDS cere dublu mereu si atunci intervine cash-u.
Eu am patit-o cu RDS, am stat 2 luni fara net acasa. Am facut vreo 5 sesizari in acest timp si la fiecare mi s-a spus ca problema e de la mine si ca trebuie sa imi schimb placa de retea din laptop ca e arsa, dar daca duceam laptopul la munca mergea fara probleme. Pana la urma si-au dat seama ca e de la ei si mi-au facut o reducere la factura, dar ce m-a suparat cel mai rau e ca nu mai vroiau sa discute cu mine pentru ca nu sunt eu proprietarul abonamentului. Acum vreau sa reziliez contractul si nu pot pentru ca a fost facut de bunica mea care are acum 85 de ani si ii este greu sa se deplaseze la ei.
foame mare la rcs. in timis isi trimit pacalicii la inaintare care se dau angajati romtelecom si upc si forteaza clientii sa incheie contracte cu ei.