Uneori ma intreb de ce mai scriu despre marketing. Si-asa nu vrea mai nimeni sa citeasca strict despre asta. Cel mai bun e exemplu e cel de ieri. Am scris 2 posturi, evident marketing related, dar cu puternice tente de „circ” si am facut mai mult trafic decat am facut in ultima saptamana pe posturi fara „circ”. Lumea vrea circ si cu asta basta. Pe cine vreau eu sa pacalesc cu articole despre cum sa faci marketing corect si cum sa nu faci. Ceea ce e important e sa fie titlul de asa natura incat sa sune a circ si in articol sa abordezi o problema care ii macina pe cetateni. Reteta succesului … Si cand ma gandesc ca eu inca mai vreau sa scriu o carte despre marketingul facut in RO … cine naiba sa mi-o citeasca?
De fapt e logic. Pot sa spun ca pana acum am trait in greseala. Tocmai eu care ii critic pe cei care nu fac research si iau decizii bazate doar pe intuitie, am cazut in aceeasi capcana. Nu am facut research, nu mi-am dat seama ca de fapt publicul cauta cu totul altceva decat sfaturi. Oamenii nu au nevoie sa afle cum se fac campaniile, cum se face cercetarea si de ce nu merge treaba cand nu se iau deciziile corecte. Oamenii vor cel mult sa rada de campanii prost facute, sa ma injure apoi in comentarii si sa fie mandri de ceea ce au realizat.
A durat 6 ani si jumatate dar m-am prins. Gata, promit ca de azi scriu numai despre circ. Cu foci, cu lei, cu elefanti si caini pitici voi incerca sa strang cat mai mult trafic, cat mai multe injuraturi in comentarii si evident cat mai multe controverse. Marketingul asa cum il stim se sfarseste, oricum toata lumea il stia deja pe din afara asa ca la ce bun sa-mi mai racesc gura de pomana. Doar traim intr-o tara plina de specialisti. N-ati vazut ce perdaf a luat saraca Ines cand a aparut in ziar, chiar daca nu era dorinta ei sa apara. Fereasca sfantu’ sa te numeasca cineva expert pe undeva ca ai bagat-o pe maneca … imediat apar adevaratii specialisti care iti dau in cap.
S-auzim de bine, de azi ma fac circar! Ta, ta, ta, ra, ra, ra, ra, ta, ta, ra … ! Daca fara circ nu se poate face trafic atunci s-o facem si pe asta … nu tre’ sa mananca si gura noastra ceva?
Sursa foto: www.stockazoo.com
Acest post poate fi vazut ca o satira. Pentru cei care nu inteleg ce este o satira, sa inteleaga ce vor ei. Cat despre traficul de ieri, multumiri Marlani.ro pentru linkuri si bafta in tot ce faceti!
Tudor a zis
Daca tot e circ, puteti incepe cu un articol despre dorinta lui Ponta de a confisca masinile „vitezomanilor”:)))
Andrei a zis
Fara nici cea mai mica indoiala, lumea mai are nevoie si de o mica doza de hilar legat de tot felul de promotii, campanii esuate s.a.m.d. Traficul facut de oamenii cu IQ-ul cat drobul de paste nu ajuta insa la nimic. Pe principiul „putin, dar de calitate”. Si cu timpul „o sa mananca si gura noastra” mai bine, mai de calitate.
Ștefan Stratulat a zis
Pe lângă faptul că e foarte amuzant articolul, cred că poți avea o carieră ca circar, ai mare dreptate.
Lumea caută circul. Din motive doar de ei știute. Probabil pentru simpla alinare „uite bă că alții sunt mai proști ca noi”
lucian a zis
Interesant punct de vedere… pe bune, problema este insa ca asa putin cum te cunosc de cand mi-ai fost profesor nu prea iti sta bine in rol de circar. Pe de alta parte o doza de aroganta si de sarcasm nu strica, ba chiar aduce un plus. Profesorul Fatu mi-a spus cand eram in anul 1 : ,,bai, prostii sunt buni ca sa ai de cine sa razi si sa traiesti cu impresia ca esti mai bun … important e sa nu ajungi ca ei” si la fel e si cu circul. Poti scrie despre circ dar sa nu ajungi sa faci parte din el… parerea mea. Si in plus, eu daca as avea un blog as prefera sa am 40 de cititori destepti decat 4000 pasionati de circ, sau mai bine 4000 de cititori destepti pe care sa-i amuz din cand in cand cu un numar de circ (cazul ideal).