Nu vi se pare ca oamenii se ofuscheaza prea usor? Adica de la tot felul de nimicuri. Si partea mai nasoala e ca uneori se lasa si cu chestii mai nasoale. Nu mai exista gri, exista doar alb si negru. Si mai rau e ca majoritatea credem ca doar noi avem dreptate. My way or […]
Despre platitudini revelatoare si speakeri motivationali
Daca ai citit si altceva decat ti s-a recomandat in scoala generala, liceu sau facultate, probabil ai o perceptie nasoala despre speakerii motivationali. Multe platitudini, multe vorbe goale, multe afirmatii care par sa fie de fapt niste banalitati. Si totusi daca te uiti, reusesc in continuare sa umple sali, sa aduca oamenii la seminarii, cursuri […]
De ce corporatiile castiga in fata micilor antreprenori?
Pentru ca sunt mai organizate, in principiu. Si cand ma refer la organizare, nu ma refer neaparat la sistemul de management. Desi de acolo porneste totul. Dar ma refer inclusiv la politica lor concurentiala care e una de convietuire cu concurentii decat una de razboi continuu. Anii de existenta in piete extrem de concurentiale au […]
Suntem mai stresati decat credem.
Anii de comunism prin care a trecut poporul roman au lasat urme adanci in mintile celor care au prins acele vremuri. Si din pacate chiar si in mintile celor nascuti mult dupa 1989. Pentru ca au fost crescuti de parinti ce au prins comunismul. Multa vreme am crezut ca cel mai vizibil efect al comunismului […]
Misticism, superstitii si vaccinare.
Citeam deunazi un articol in care se faceau ceva corelatii intre procentul de vaccinare al populatiei si rezultatele de la testele Pisa. Deloc surprins, aflu exista o legatura puternica intre cele doua. Cu alte cuvinte, cu cat rezultatele sunt mai slabe, cu atat si procentul de vaccinare in tara respectiva este mai scazut. In cuvinte […]
Faima te strica la cap.
Cand m-am imbarcat in avion de la Malaga spre Bucuresti nici nu-mi trecea prin gand ca o sa imi consum timpul citind Vogue. (din motive tehnice nu am putut sa binge-uiesc un serial) Ma rog, citit e mult spus pentru ca mai mult m-am uitat la la poze fiindca despre asta e revista. Am citit […]
De ce este brandul mai important ca oricand?
Brandul este o notiune despre care vorbesc multi dar foarte putini o inteleg cu adevarat. E un termen la moda, trebuie sa recunoastem. Il auzim la persoane care il folosesc pentru a evidentia calitatea sau pretul ridicat al unui produs („e brand frate, d’aia costa”). Il auzim la persoane care fac referire doar la elementele […]
De ce nu scriem corect?
Aoleu, iar ne ia asta cu frustrarile lui de profesor! Cam asta cred ca e gandul care se naste in mintile celor care vad titlul articolului de astazi. Si as fi ipocrit sa spun ca n-are putin legatura cu realitatea. Scriem din ce in ce mai rau. Dar oare de ce? Fie ca punem prea […]
Slogan electoral – promisiune sau pozitionare.
Orice slogan al oricarui brand ar trebui sa aiba la baza ceea ce noi marketerii numim „brand promise”. O promisiune pe care brandul respectiv i-o face consumatorului. Iti voi rezolva problema cutare in modul urmator. Cu faina noastra vei face cozonaci pufosi. Simplu. Daca te intereseaza sa fie cozonacii pufosi, cumperi. Daca nu, nu. Si […]
Nu exista pasiune pe linie.
In viata e foarte greu s-o dai bine de fiecare data. Indiferent ca e vorba de chestii profesionale sau personale, periodic mai dai si cate o „gherla”. Cu cat activitatea ta e mai intensa, cu atat sansele (statistic vorbind) sa iti mai iasa si prost cateodata, sunt mai mari. Trebuie sa te astepti la asta […]
- 1
- 2
- 3
- …
- 10
- Pagina următoare »
Comentarii recente