Pai explicatia e foarte simpla. Pentru ca la noi e o moda sa-ti discreditezi adversarul mai degraba decat sa demonstrezi ca esti mai bun. Toata lumea o face, de la cei care cica ne conduc pana la ultimul fraier. E matematica pura si se poate demonstra mai usor decat orice subiect de la bac. De fapt logica acestui articol se bazeaza exact pe ultimele dume citite. Pana la urma radem noi de prostii care le scriu, dar daca principiul adapt or die functioneaza, o sa ne trezim ca trebuie sa facem exercitii sa ne adaptam. Practic o sa fie ceva de gen forget your intelect. Anyway, revenind la matematica de mai sus … iata demonstratia.
1. Cu cat esti mai tare in gura, cu atat de aude mai multa lume.
2. Cu cat te aude mai multa lume, cu atat mesajul tau are sanse mai mari sa se viralizeze.
3. Cu cat spui mai multe prostii, cu atat vei avea mai multi adepti, pentru ca esti oricum inconjurat de idioti carora le vei vorbi pe limba lor (vezi cazul liceeanului care spunea la bacalaureat ca Gigi Becali e idolul sau, pentru ca intelege ce spune, spre deosebire de Patapievici).
4. Idiotii sunt superficiali si usor de manipulat, prin urmare iti va fi foarte usor sa-i convingi.
5. Pentru ca idiotii nu au prea multe de spus, vor prelua mesajul tau si-l vor da mai departe, ca deh, chiar daca n-au nimic de spus, nu pot sa taca din gura (ne intoarcem la viralizare).
So, daca discreditezi si urli tare se va gasi imediat un grup consistent de loseri care sa te sustina si sa dea mai departe mesajul tau pana cand acesta ajunge la toti loserii. Singura parte proasta e ca loserii au memoria scurta si vor cauta intotdeauna ceva proaspat manjit cu rahat pentru degustare si dat mai departe.
In concluzie, strategic vorbind, daca te adresezi maselor reclama comparativa este supereficienta. Mai ales una in care iti si iei la misto adversarul. Eventual poti sa-i plasezi in reclame si pe toti invitatii de la Happy Hour, Acces Direct, Un show pacatos s.a.m.d. Sunt ambasadorii perfecti pentru ca asa cum spunea tot o tanara speranta la promovarea bacalaureatului … apar in fiecare seara la televizor, deci si-au atins scopul in viata. Degeaba ii critica lumea … hai v-am pupat pe portofele manca-v-as!
Sursa foto: www.thelabitalia.com
Marlansky a zis
„Oare toate canile verzi din reclame la cafea sunt la fel?
Nuuu… a noastră e mai cu moț.”
Adrian Monoranu a zis
Sau asta! 🙂 https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1011346_10151484474526987_992656847_n.jpg