Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Bucharest not Budapest – o campanie cu potential.

Scris de Adrian Monoranu pe 24 iulie, 2013 Lasă un comentariu

ROM, ciocolata copilariei mele si a multor altora, continua seria campaniilor cu pronuntat caracter „patriotic”. Dupa cunoscuta campanie cu americanii si mai putin cunoscuta campanie ce facea referire la sugestiile la adresa romanilor oferite de motoarele de cautare, ROM revine cu o campanie intitulata Bucharest not Budapest, la fel de plina de insight-uri precum si celelalte doua. Vad insa o axare pe segmentul young hip, la fel ca si in cazul campaniei anterioare si nu stiu daca tocmai acesta este publicul consumator al ciocolatei cu pricina. Nu-mi este foarte clar care e pozitionarea brandului dar simt o intentie de a comunica cu segmentul tanar, de a-l atrage catre un brand national, autohton, prin folosirea unor insight-uri populare.

Pe de alta parte, avand in vedere ca tinerii de acum sunt din ce in ce mai usor de prins prin prezenta vedetelor, directa sau indirecta, in strategiile de comunicare si prin tot felul de asocieri de tip can-can, ROM nu poate alege acest drum si e nevoit sa acceseze un insight mult mai nisat si mai putin popular in ultima vreme in segmentul vizat. Prin urmare cred totusi ca publicul urmarit este undeva in zona de 25+.

Credit foto: Cristi Manafu

Revenind totusi la campania nou lansata, pot sa spun ca imi place. Are sanse de viralizare reale, lucru ce deja a inceput (azi dimineata am vazut clipul lor pe facebook la 4 persoane diferite si avea suficiente like-uri si share-uri) si cred ca va avea un ecou mai mare decat precedenta. Cooptarea bloggerilor este si ea importanta si din cate vad ambasadorii sunt figuri marcante din blogosfera, ceea ce cred ca ajuta mult. Probabil vom vedea o noua nominalizare la Effie peste ceva timp si asta nu poate decat sa faca bine brandului, la fel cum s-a intamplat si in urma cu 2 ani.

Eu nu sunt un consumator al acestei ciocolate. De fapt nu prea consum ciocolata mai deloc dar imi place si mi-a placut intotdeauna brandul ROM. Imi aminteste de copilarie si se suprapune cu valorile mele. Nu sunt nationalist dar imi place sa cred ca sunt patriot si imi pasa de modul in care suntem priviti in afara. Prin urmare, daca as fi consumator ar fi logic sa cumpar. Si daca stau bine si ma gandesc, toata vorbaria asta mi-a facut pofta de un ROM. 🙂 Iata si clipul despre care vorbeam si site-ul campaniei Bucharest not Budapest.

More from my site

  • Si totusi exista … Rom americanSi totusi exista … Rom american
  • Remember Los Injectores?Remember Los Injectores?
  • Asta da campanie virala – Liquid MoutaineeringAsta da campanie virala – Liquid Moutaineering
  • Welcome Pack to College! (p)Welcome Pack to College! (p)
  • Inca o dovada ca statul nu e un business.Inca o dovada ca statul nu e un business.
  • Dragostea de carte schimba lumea!Dragostea de carte schimba lumea!
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, consumer psychology, insight, romania Etichete: bucharest not budapest, campanie, ciocolata, rom, viral

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d