Acum 2 luni scriam un post intr-o pauza de la scoala despre o reclama care imi statea pe creier. Spuneam atunci ca influenta copiilor asupra parintilor e mare si ca dpdv strategic este un spot cu potential urias. Ma intrebam atunci daca nu cumva e diminuat efectul de faptul ca micii poznasi nu prea inteleg care-i treaba cu asigurarile dar iata ca s-a gasit cineva care sa reclame la CNA faptul ca in urma difuzarii spotului pe canalul Disney, kinderii au inceput sa ceara sa li se dea sacul cu jucarii care, dupa spusele reclamantului, nici macar nu se gaseste de cumparat pe piata.
Mie mi se pare cam trasa de par reclamatia si deja stim ca majoritatea reclamatiilor sunt frame-ups de la concurenta pentru ca CNA-ul nu prea se sesizeaza singur. In fine, faptul ca spotul e reclamat nu poate decat sa demonstreze eficienta sa. Spuneam atunci si o spun si-acum, este probabil cel mai catchy mesaj pe care l-am auzit la TV/Radio in ultimii 10 ani, probabil la nivelul reclamelor de la mijlocul anilor ’90, lucru destul de greu de realizat in momentul de fata prin comparatie cu perioada aceea cand spoturile erau mult mai putine si creierul consumatorului mult mai putin poluat si plictisit de mesaje publicitare.
Sursa foto: www.dailybusiness.ro
Nu sunt un fan ING, nu-s clientul lor si nici nu prea cred ca o sa fiu pentru ca toata treaba asta cu joaca mie nu-mi inspira prea mare incredere, dar mi se pare genial spotul si cred ca merita sa scriu doua posturi despre ei. 🙂 Hai sa ne mai uitam odata la spot, pe internet inca e disponibil, chiar daca pe TV a fost interzis de CNA. Enjoy!
PS. Merci Nicu pentru headz-up! 🙂
Ioana D. a zis
Mediul de marketing din Romania se schimba tot mai mult. Un alt exemplu de spot publicitar „altfel” este cel de la Doncafe. Doncafe 1 – 0 Jacobs. http://www.youtube.com/watch?v=8m3bxBL21xU
Razvan a zis
Simpatica reclama. Poata a fost o banca concurenta. Au vazut ca reclama e foarte buna si au zis ca ar atrage prea multi clienti.