Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Sacul fara fund de la ING a fost interzis de CNA.

Scris de Adrian Monoranu pe 25 iulie, 2013 2 comentarii

Acum 2 luni scriam un post intr-o pauza de la scoala despre o reclama care imi statea pe creier. Spuneam atunci ca influenta copiilor asupra parintilor e mare si ca dpdv strategic este un spot cu potential urias. Ma intrebam atunci daca nu cumva e diminuat efectul de faptul ca micii poznasi nu prea inteleg care-i treaba cu asigurarile dar iata ca s-a gasit cineva care sa reclame la CNA faptul ca in urma difuzarii spotului pe canalul Disney, kinderii au inceput sa ceara sa li se dea sacul cu jucarii care, dupa spusele reclamantului, nici macar nu se gaseste de cumparat pe piata.

Mie mi se pare cam trasa de par reclamatia si deja stim ca majoritatea reclamatiilor sunt frame-ups de la concurenta pentru ca CNA-ul nu prea se sesizeaza singur. In fine, faptul ca spotul e reclamat nu poate decat sa demonstreze eficienta sa. Spuneam atunci si o spun si-acum, este probabil cel mai catchy mesaj pe care l-am auzit la TV/Radio in ultimii 10 ani, probabil la nivelul reclamelor de la mijlocul anilor ’90, lucru destul de greu de realizat in momentul de fata prin comparatie cu perioada aceea cand spoturile erau mult mai putine si creierul consumatorului mult mai putin poluat si plictisit de mesaje publicitare.

Sursa foto: www.dailybusiness.ro

Nu sunt un fan ING, nu-s clientul lor si nici nu prea cred ca o sa fiu pentru ca toata treaba asta cu joaca mie nu-mi inspira prea mare incredere, dar mi se pare genial spotul si cred ca merita sa scriu doua posturi despre ei. 🙂 Hai sa ne mai uitam odata la spot, pe internet inca e disponibil, chiar daca pe TV a fost interzis de CNA. Enjoy!

PS. Merci Nicu pentru headz-up! 🙂

More from my site

  • Probabil cel mai catchy mesaj din RO.Probabil cel mai catchy mesaj din RO.
  • The best Super Bowl Ad in 2018.The best Super Bowl Ad in 2018.
  • Bergenbier, Minculescu si Cheloo – nici prietenii nu mai stiu de ce!Bergenbier, Minculescu si Cheloo – nici prietenii nu mai stiu de ce!
  • Au si ei impotentii lor.Au si ei impotentii lor.
  • Despre impotenta strategica si creativa – partea a IV-aDespre impotenta strategica si creativa – partea a IV-a
  • Ce primesti cand cumperi ieftin in online?Ce primesti cand cumperi ieftin in online?
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, consumer psychology, Sonor Etichete: cna, ing, reclama, sac fara fund cu jucarii, spot interzis

Comentarii

  1. Ioana D. a zis

    26 iulie, 2013 la ora 2:46 am

    Mediul de marketing din Romania se schimba tot mai mult. Un alt exemplu de spot publicitar „altfel” este cel de la Doncafe. Doncafe 1 – 0 Jacobs. http://www.youtube.com/watch?v=8m3bxBL21xU

    Răspunde
  2. Razvan a zis

    26 iulie, 2013 la ora 2:49 pm

    Simpatica reclama. Poata a fost o banca concurenta. Au vazut ca reclama e foarte buna si au zis ca ar atrage prea multi clienti.

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Masoara-ti puterile cu Ion Oncescu.
  • Second Life the newest playground for major brands
  • Hai sa ne batem joc de noi!
  • Azi merg la The Dark Knight Rises in avanpremiera la IMAX.
  • Learn to crop!

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d