Varu a prins, fara doar si poate. Este probabil cea mai buna campanie din ultima vreme pentru ca personajul s-a viralizat si e pe cale sa devina o legenda urbana. Toata lumea vorbeste despre el, este subiect de poante si aseara romanii s-au desavarsit dupa meciul cu Grecia. Nu m-am putut abtine si chiar si eu am pus un status in care parodiam evolutia Romaniei (pentru ca merita). Dar cine e de fapt Varu’?
Sigur, e tipul din reclama aia la … aaaaaa Mercador.ro sau o fi Tocmai.ro? Cele doua website-uri sunt practic „sinonime” si confuziile sunt foarte dese. Din pacate acest personaj nu este suficient de bine conturat in asa fel incat aceasta confuzie sa nu mai existe. Varu’ devine practic simbolul acestui tip de site. Se pune problema daca Mercador.ro castiga sau pierde. Sigur, pe termen scurt putem spune ca au numai de castigat dar pe termen lung vor pierde pentru ca suprapunerea nu e deloc sanatoasa.
Cert e ca Varu’ putea fi putin mai puternic asociat cu Tocmai.ro si cred ca cea mai potrivita cale era sa se faca asta prin intermediul unui tagline bine ales. Stiu ca in reclame nu e bine sa fii „obvious” pentru ca nu trebuie tratat consumatorul ca un dumbass dar in cazul de fata merita facuta o incercare. Dar poate ne rezolva Varu’ pana la urma!
Sursa foto: www.iqads.ro
Rosu Bogdan a zis
Cei de la Mercador au venit cu "Generatorul de anunturi", o aplicatie prin care diferite personaje iti promoveaza anuntul printr-un scurt video. Aplicatia o puteti gasi aici http://generator-anunturi.mercador.ro/
Intuneric a zis
Sincer, pe mine Varu’ m-a lasat rece.
Iar treaba cu „noteaza-ti numarul [de telefon] – tocmai.ro” imi suna complet aiurea.
Dar… gusturile nu se discuta.
Adrian Monoranu a zis
@intuneric: Da, aia cu numarul de telefon e cam ca nuca in perete. Dar nu ai cum sa contesti ca e un spike de notorietate care din pacate nu e capitalizata cum trebuie.