Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Si daca #pitch2015 e un publicity stunt?

Scris de Adrian Monoranu pe 29 mai, 2015 Lasă un comentariu

De azi dimineata vuieste IQAds-ul despre pitch-ul secolului organizat de cei de la Carrefour. C-au chemat 84 de agentii la un pitch organizat la Pullman si culmea ca aia s-au mai si dus. Sigur, n-aveau agentiile de unde sa stie cati au fost chemati, probabil au aflat ca sunt 10-15 ca s-au mai sunat intre ei dar la 84 cred ca nu se astepta nimeni. Evident ca e o situatie inedita si lumea s-a grabit sa comenteze. Eu m-am abtinut dintr-un singur motiv. Stiti si povestea de acum ceva timp cu F64.ro si cumpararea de catre Mos Craciun? Pare sa fie o reteta similara dar numai ca de data asta actorii principali n-au mai fost direct jurnalistii, ci agentiile.

Poate or fi astia de la Carrefour chiar atat de dezorientati dar parca n-as prea crede. S-a speculat ca cine face asa ceva n-are nicio idee cu privire la ceea ce cauta de fapt si vrea sa pescuiasca idei dar parca mi-e greu sa cred ca cei de la Carrefour ar vrea sa faca asta. Sigur, orice publicity stunt, daca asa o fi, ridica probleme ulterioare de colaborare. Si despre F64.ro s-a spus ca nu va mai veni niciun reprezentant al presei la conferintele lor de presa, ca nu vor mai avea media coverage, bla bla bla. Ia cautati acum sa vedeti daca au sau n-au articole in ziare sau pe la bloggeri!

Acum publicitarii se dau de ceasul mortii ca e neprofesionist ceea ce s-a intamplat. Asa si, sa-i vad eu pe aia care o sa zica pas dupa ce au fost anuntati ca au ajuns in selectia finala. Cine-o sa dea cu piciorul la un cont cum e Carrefour pe praful asta? Iti trebuie cohones mari sa faci asta.

Sigur, e un scenariu, o speculatie, s-ar putea ca astia de la Carrefour sa fie chiar asa de pierduti in spatiu si sa fi chemat pe bune toate agentiile acelea. Vom vedea. Ceva creativ a iesit insa din toata treaba asta si nitica notorietate in plus pentru Carrefour. Nu e usor sa faci un hashtag asa de popular intr-un timp asa de scurt. Si nici macar nu l-au facut ei. 🙂 Sa ne distram un pic zic cu ceea ce apare in pe fluxul de social media azi. 🙂 via IQAds.

pitch2015

Credit photo: IQAds.

More from my site

  • Tu cand si de ce apelezi la consultanti/agentii?Tu cand si de ce apelezi la consultanti/agentii?
  • Marketing pentru agenti imobiliari. Sfaturi gratuite!Marketing pentru agenti imobiliari. Sfaturi gratuite!
  • Hai acasa, hai cu mine, avem joburi pentru tine!Hai acasa, hai cu mine, avem joburi pentru tine!
  • Puya si tonurile de asteptare de la VodafonePuya si tonurile de asteptare de la Vodafone
  • Q-fort – Brandul care ridica formatii!Q-fort – Brandul care ridica formatii!
  • Oh, you must read this post … Oh, you must read this post …
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising Etichete: #pitch2015, 84, agentii, carrefour, publicity stunt

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

 

Încarc comentariile...
 

    %d