Ieri pe cand serveam un fel de pranz pe la KFC am dat peste o revistuta din aceea pe care o elogiam eu la inceputurile bloggingului meu. Inside am gasit si o campanie de promovare a unui turneu de biliard organizat de un club destul de cunoscut din Iasi. Iata si printul.
Parca imi pare tare cunoscut. Oare sa aiba vreo legatura cu acesta?
Tu ce zici?
PS. Coming soon to a club close to you se spune de fapt near you.
Jesus! jenanti, jenanti rau de tot! Nu e destul ca nu stiu engleza, dar au furat printul cu de-a-ntregul: idee, layout, slogan dar si numele „produsului”: WONDERBALLS… ma intreb daca au platit vreo agentie sau e home-made de „un baiat care il stiu eu ca stie calculatoare”…
E facut de o agentie din Iasi dar nu vreau sa dau numele. Oricum se stie foarte bine despre cine e vorba. Nu e chiar asa de grav, fiindca s-au mai vazut cazuri si pe afara. Partea proasta e ca pana si numele e imprumutat.
Interpretarea convenabila a celebrului dicton scos de Picasso.
In natura nimic nu se pierde, nimic nu se castiga, totul se transforma!
🙂
man, daca printul cu wonderbra ar fi fost mult mai popular in Romania, poate ar fi mers o astfel de „copiere”, in sensul in care vrei sa te iei de o campanie cu notorietate pentru a-ti accelera promovarea, vezi campania pt Wash&Go, parca, si legatura ei Ziua Barbatului.
dar atat timp cand peste 80% din elemente sunt comune si nu vad vreo legatura care sa duca la ceva constructiv, cred ca este o greseala a agentiei.
este un spoof facut cu buna stiinta. Am avut ocazia aseara sa vb cu cel ce l-a conceput. Va avea o contiunuare. 😀
PS: A zambit cu gura pana la urechi cand a auzit ca l-ai observat.
Andi, spoof-ul este prin definitie un spot sau un print care parodiaza o campanie reala fara a avea un scop de piata, ca sa zic asa. Ori campania de la Viper are un obiectiv bine stabilit. Nu am vrut sa dau numele celor implicati tocmai pentru ca imi place munca lor si nu consider atat de deplasata ideea de a prelua. Insa despre spoof nu cred ca poate fi vorba. Parerea mea e ca incearca sa dreaga busuiocul acum.
PS. Daca cei care au facut campania ar mai si citi bloguri ar vedea ca nu sunt singurul care a remarcat-o. Vezi comenturile venite.
nu ma mira, cam tot ce se face in rRomania e un copy paste dinafara. ca sa fim in trend ca inventiile sunt riscate si a fi original nu mai indicat pentru evolutie