In weekend pe cand ma duceam la prietenul meu bancomatul sa ma realimentez cu cash am zarit cu coada ochiului un banner pe o biserica din Iasi. Nu am rezistat si i-am aplicat repede o poza cu telefonul pentru ca vreau sa v-o arat. Un exemplu de placement. Bun sau rau, va las pe voi sa judecati.
Prima data mi s-a parut si mie ciudat. Schele si popi! Ma gandeam ce naiba cauta popii pe langa schele. In afara de faptul ca bannerul e pe o biserica nu vedeam nicio legatura. Apoi am aflat ca „popii” respectivi sunt de fapt stalpii care tin schelele. Nice nu? Si acum ma intorc la placement. „Popi” pe biserica. Good or bad?
It’s not good or bad! Este doar publicitate.
Acum, eu cred ca ar trebui sa suni la nr respectiv, doar tocmai i-ai facut publicitate pe moka!
Chiar nu stiam de unde pot inchiria niste popi!
Super tare!
super tare…
daca nu te superi, as vrea sa te intreb cu ce telefon e facuta poza ? calitatea e super
Raz, e un Motorola V8. Sau razr 2.
good sau bad? o chestie involuntar amuzanta! o sa atraga atentia cu atat mai mult datorita asocierii!
funny!
Ma intreb cat o sa dureze pana apar pe gardul de la Palas reclame. La BCU deja a aparut una, mica, timida, dar iese si mai tare in evidenta pt ca e singura.
Mie totusi mi se pare ca arata cam prost pe schelele unei biserici banner-ul ala. Ingenios, dar cam aiurea…
foarte tare foto! ma gandesc daca au facut placement-ul intentionat, sau din intamplare 🙂
e clar ca e si bun si rau. bun pentru „companie”, pt. ca atrage atentia (sincer observasem si eu bannerul si ma intrebam de ce „si popi”), insa pentru biserica… avand in vedere ca nu multi stiu ca popii sunt si stalpii care sustin schelele, ar putea parea „la misto”.
oricum, daca as fi o firma care se ocupa cu asa ceva, mi-as gasi un nume… overall nu suna bine „schele si popi”.
@Adi: Normal ca exista si un nume, dar in cazul de fata nu cred ca ar fi avut acelasi efect precum „schele si popi”. Mesajul poate parea hilar pentru cineva care nu cunoaste domeniul. Personal cred ca asocierea a fost intamplatoare dar de bun augur. Banuiesc ca cei care l-au pus s-au distrat copios pe tema asta.
@Simona: E o practica foarte frecventa. Plasele de mascare sunt touch point-uri foarte bune. Nu demult gasisem pe un blog un exemplu genial de folosire a plasei de mascare. De fapt in locul plasei de mascare era un mesh imens cu o reclama la o masina de gaurit. Pusa inside-out, in asa fel incat toti muncitorii sa o vada day by day. Genial!
Ca plasament, zic eu ca pe biserica are un efect pe care nu l-ar fi avut in alta locatie si „gluma” isi face treaba de atragere a atentiei mai ales asupra unei parti importante din piata tinta care se presupune ca ar avea idee despre ce este vorba.
Numai ca mai departe, nu prea imi dau seama ce face cu atentia castigata. Teoretic ar trebui sa se rasfranga asupra notorietatii firmei numai ca elementele de identificare ale acesteia (nume, sigla) sunt ultimele care se observa datorita dimensiunilor reduse. Deci, in afara situatiilor in care determina comportament direct (notare telefon sau sunat), ramane doar o gluma buna care…fuse, fuse si se duse.De curiozitate, a citit careva despre ce firma e vorba?
Ca sa-ti raspund la intrebare Mono, din punctul meu de vedere, plasamentul:good.
Super tare, 10 comentarii pentru un banner pus pe o schela la o biserica!
Plasament: Good