Pintre zecile de bloguri peste care mai arunc o privire se numara si blogul celor de la McCann. Iata ce mi-a fost dat sa vad azi. Christvertinsing! Ei spun „Holly guacamole!” Eu spun doar sa ascultati ce are de zis Dr. Ed. Poate fi destul de convingator. Si are si cifrele in spate ca sa-l sustina. Judecand dupa faptul ca in lume exista atatia afaceristi care merg cu Dumnezeu inainte (avem si noi exemplele noastre), cred ca Dr. Ed ar putea inregistra un succes nebanuit. Pana a afla cum se descurca va provoc la fel ca si cei de la McCann sa ascultati ce are de zis. Be patient and pay attention!
Ovidiu Miron a zis
Unii chiar cred ca Dumnezeu i-a ajutat sa ajunga atat de departe. Altii intr-adevar fac asta doar de fatada.
alex negru a zis
=))
cel mai tare viral de promovare a unei agentii de advetising.
asa da mod de a face rost de clienti „disperati”
super!
Grigoriu Ioana a zis
Nu stiu ce sa mai zic…mai ramanea sa se imbrace in preot si poate il credeau mai multi, iar ceea ce spune el apropo de consummatorul final, chiar ma intriga…au incercat sa faca pana si o piramida asemanatoare cu cea a lui Maslow.
Mi se pare jenant ce fac ei…
alex negru a zis
Ioana, jenant?
Pai de ce?
Eu zic ca tot siteul si toata campania aceasta este una de promovare (virala) a unei agentii obisnuite.
Grigoriu Ioana a zis
Alex sincer eu inteleg ca este o campanie, dar totusi sa te rogi si maine sa ai succes, cred ca depaseste limita imaginatiei. Eu una nu cred nici in vrajitorii, nici in minuni, vreau sa cred ca sunt mai realista…asta-i parerea mea…
Adrian Monoranu a zis
Ioana, eu sunt in tabara celor care o considera o campanie reusita. Asocierea cu Jesus mi se pare un insight foarte bun. Chiar daca ne bazam pe cifre, research si metode cat mai exacte de previzionare, la sfarsit tot mai facem o cruce si rostim in gand un Doamne ajuta!
Grigoriu Ioana a zis
Adrian nu ma intelege gresit si eu sunt de parere ca aceasta campanie este adecvata segmentului caruia i se adreseaza, eu am spus ca nu sunt impacata cu ideea de a apela la Dumnezeu numai atunci cand ai nevoie!
Bogdan a zis
Ai dreptate Mono. Mai faci si o cruce si rostim Doamne ajuta. Dar sa consideri ca a vinde o valoare morala pentru imagistica unei firme de corporatii e buna, e drum lung. Ce nu realizezi tu e ironia nejustificata la adresa lui Dumnezeu. O fi o campanie buna in randul haterilor dar e o blasfemie in fata lui Dumnezeu! Mai pondereaza si tu inainte sa iti exprimi pdv..
Adrian Monoranu a zis
Bogdan, nu fi atat de vehement. E doar o campania. Nu e vorba de nicio ironie din partea mea. E doar o constatare. Toata lumea cand e la ananghie face o cruce mare si spune un Doamne ajuta. Nu vad unde e ironia… Cat despre campanie, eu o consider una reusita. Nu stiu daca e cineva care sa creada ca exista pe buna campanii care se bazeaza doar pe sprijinul divin dar asocierea cu acesta iti aduce cu siguranta o gramada de buzz si notorietate. Hai nu mai fi atat de pornit si zambeste. Nimeni nu ia numele Domnului in desert aici.
adi a zis
Oare antreprenorul despre care discutam are clienti musulmani sau evrei?
De ce sa-mi dau cu stangul in dreptul restrangandu-mi piata de desfacere, mai ales cand e vorba de o perioada a on-line-ului, in care lumea incepe sa judece mai mult emotional decat rational?
E ca si cum mi-as face reclama la OTV (doar pentru ca zice DD ca are audienta) 😛