Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

„Taranii” din Cava d’oro se revolta

Scris de Adrian Monoranu pe 7 mai, 2008 10 comentarii

Dimineata in drum spre servici faceam ca de obicei un periplu printre posturile de radio autohtone si ce-mi fu dat sa aud. Cica Politia Romana s-a simtit extrem de ofensata de folosirea peiorativa a expresiei „niste tarani” in primul spot Cava d’oro si au depus o plangere astfel ca RAC (Romanian Advertising Council) a interzis difuzarea spotului respectiv. Mai multe detalii puteti gasi in Adevarul de azi cu un titlu de articol pe masura. Iata ce spuneam eu acum cateva zile cand am comentat prima data spotul.

Spotul nu e rau nici el … cu toate ca poate fi interpretat ca un afront adus politiei romane.

Prevedeam atunci ceva ceva dar asta e mai putin important. Nu am de gand sa comentez initiativa RAC dar ma intreb acum daca spotul al doilea a fost intradevar un sequel sau baietii au beneficiat de un inside tip din Politia Romana sau din RAC si s-au pregatit in prealabil. Ma mai intreb daca RAC va gasi nod in papura si pentru al doilea spot si-l va interzice pentru folosirea expresiei „niste tarani” la adresa unor cetateni francezi. Poate unii s-ar grabi sa judece planningul pentru campania Cava d’oro fiindca nu a luat in calcul aceste implicatii dar eu il felicit. Acum Cava d’oro beneficiaza de mai mult PR si asta in mod gratuit. Toata lumea stie ca exista o aversiune fata de politisti si ca perceptia reala este mult apropiata de cea din spot. Probabil nu vor fi multi cei care vor condamna spotul ci mai degraba multi care-l vor aprecia si vor vorbi mult despre asta. And this is free viral, WOM marketing. Cat despre politia romana … n-ai cu ce ba, n-ai cu ce! Dragi PR-isti ai Politiei, credeti ca acum cand aveti si-asa o imagine de rahat, mai e cazul sa va aprindeti singuri paie in cap. E clar ca lumea solidarizeaza cu spotul. Ce sanse credeti voi ca veti avea sa spalati rusinea prin interzicerea spotului. As vrea sa vad daca il stergeti si de pe youtube, trilulilu, metacafe sau alte site-uri de genul. N-ai cu ce ba, n-ai cu ce!

More from my site

  • Electric Castle, mocirla si PR-ul.Electric Castle, mocirla si PR-ul.
  • Si la Princeton se mai da cate-o duma iar Facebook stie PR.Si la Princeton se mai da cate-o duma iar Facebook stie PR.
  • Cum sa-ti alegi purtatorul de cuvant.Cum sa-ti alegi purtatorul de cuvant.
  • Cum se rezolva o criza de imagine/PR?Cum se rezolva o criza de imagine/PR?
  • Uite teiul, nu-i salcamul – PR dezastruos sau indiferenta?Uite teiul, nu-i salcamul – PR dezastruos sau indiferenta?
  • Blogger mic dar ieftin vs. blogger mare si scump – dilema PR-ului.Blogger mic dar ieftin vs. blogger mare si scump – dilema PR-ului.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, PR, Stiri Etichete: cava d'oro, cenzura, PR

Comentarii

  1. ciprian septembember a zis

    7 mai, 2008 la ora 9:04 am

    Intr-adevar, n-ai cu ce.
    Si Adi, cred ca PR-isti ai Politiei e mult spus. Caci daca ar exista cu adevarat asa ceva, ar trebui sa-si faca aparitia in momentul in care domnii politisti o dau in bara big time in cate un caz, sau mai scapa pe vreunul peste granita.

    Răspunde
  2. Ioana Grigoriu a zis

    7 mai, 2008 la ora 9:58 am

    Cred ca mai bine spus n-ai cu cine.
    In ceea ce priveste interzicerea spotului nu face decat sa demomonstreze ca politistii dau in partea sentimentala, s-au simtit ofensati, dar stau si ma intreb oare n-ar fii mai bine sa cenzureze toate stirile in care apar? Oricum pentru ei PR=purtator de cuvant si atat!

    Răspunde
  3. Adrian Monoranu a zis

    7 mai, 2008 la ora 10:01 am

    True, true!

    Răspunde
  4. Petru a zis

    7 mai, 2008 la ora 2:26 pm

    moaama… ce s-au suparat si astia… :))
    off topic… Mono, cand ai timp de scris as astepta cu interes o parere asupra campaniei de rebranding pe care CEC-ul a inceput-o 🙂 , vezi noile spoturi tv si http://www.cec.ro

    Răspunde
  5. Mihai a zis

    7 mai, 2008 la ora 7:57 pm

    Dar politistii nu au treaba pe strazi sa prinda hotii sau sa isi faca datoria? decat sa urmareasca spoturi publicitare din care oricum nu stiu ce ar intelege.
    Anyway..pentru acel spot a fost inceputul sfarsitului sub atatia epoleti.

    P.S:Si eu astept cu interes parerea asupra rebrandingului CEC:)
    http://media.hotnews.ro/media_server1/image-2008-05-6-2948308-46-sigla-cec-bank.jpg
    Prima oara cand am vazut logo-ul am crezut ca e ceva legat de autoritate silvica:))

    Răspunde
  6. sarjiulica a zis

    7 mai, 2008 la ora 8:34 pm

    au vazut ca a prins la public prima reclama acuma trag de „coada matza” … n-ai cu cine ba’

    Răspunde
  7. Bogdan Alupoaie a zis

    8 mai, 2008 la ora 12:02 am

    tare ghinda de la internet banking .. sa inteleg ca e banca silvica :))

    Răspunde
  8. Bogdan a zis

    9 mai, 2008 la ora 12:29 pm

    Dar de campania „Salvati Dunarea si Delta” ce ziceti? Mie mi se pare de prost gust sincer, mai ales bannerul de pe site-uri. Titlul campaniei: Cu banii tai vom face sex salbatic. Pentru detalii: http://www.salvatidelta.ro/doilasuta/
    http://www.trilulilu.ro/deltapunctro/a028e09efd9ec2

    Răspunde
  9. Mihai a zis

    9 mai, 2008 la ora 8:55 pm

    Bogdane am vizionat si eu clipul de pe trilulilu…sincer sa fiu ideea e buna insa clipul in opinia mea e total varza si de prost gust vorba ta.Erau suficiente primele 2 secunde si ultimile 2 si era un clip cat de cat acceptabil.Oricum am zis ideea e Ok.Cui se adreseaza…greu de preconizat..

    Răspunde
  10. Ioana Grigoriu a zis

    14 mai, 2008 la ora 6:53 pm

    Am gasit pe Iq-Ads adevarul despre ce s-a intamplat cu spotul si de ce a fost retras. E un interviu cu Robert Tiderle (Creative Director, Papaya Advertising), pun si linkul http://www.iqads.ro/articol.read.php?IDArticol=8585&RemoteID=ba118dd50bf54e12583e603610b77884&checksum=6d1d9994d18a4096dd8d1589008a24ed

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d