Ei bine, aflu si eu ca s-a inventat o chestie la care ma gandeam de ceva vreme incoace. Vedeam mereu prin filme cum isi lipesc americanii biletele pe frigider, apoi am vazut ca se practica si la noi, au aparut tot felul de magneti, post-it-uri etc. Inca de cand eram prin liceu si aveam un breloc care putea inregistra vreo 5 secunde si apoi le reda, ma intrebam de ce nu incorporeaza cineva o chestie din asta intr-un frigider si astfel nu mai tre sa scrii. In plus pentru un copil vocea parintelui e mult mai autoritara decat scrisul. Poti sa te folosesti de intonatie si de tonalitate, pe cand in scris totul este fad. Chiar daca pui un semnul exclamarii la sfarsit, parca nu-i acelasi lucru. De asemenea, poti sa te lingusesti pe langa prietena sau sotie, poti sa fii ferm, seducator, trist, vesel, entuziast, etc.
Uite ca Beko a facut chiar asta. Ne da acum posibilitatea sa fim perceputi exact asa cum dorim. Sincer asteptam de mult inventia asta, chiar daca mie nu-mi foloseste la nimic deoarece locuiesc singur (cel putin asa cred … pentru ca uneori mi se pare ca gasesc lucruri miscate prin casa). Totusi as putea sa-mi las mesaje si sa-l folosesc pe post de reminder (uite cum le dau eu idei celor de la Beko). Ar putea fi un soi de struto-camila folositoare, cel putin pentru mine.
Spotul e interesant dar nu-mi pare prea buna ideea de a introduce si al doilea produs (masina de spalat). Stiti ca se spune ca atunci cand fugi dupa 2 iepuri nu prinzi niciunul … ei bine se pot crea confuzii. Ma gandesc ca se pot confunda caracteristicile intre produse. Initial eu credeam ca masina de spalat are si ea functia asta de inregistrare. Abia dupa ce am urmarit spotul pana la capat cu atentie mi-am dat seama ca de fapt ea indeparteaza parul. 🙁 Cred ca doar frigiderul era de ajuns in acest spot. Parerea mea …
Comentarii
Trackbacks
-
[…] nici macar post-it-uri nu folosesc, deci nu as fi tentat de asa ceva, oricat de convingator e Mono in demersul lui, cum ca ar fi un lucru util aceasta functie. Deja ma sperii cand deschid frigiderul […]
Laura Alexandru a zis
cred ca ideea este sa arate consumatorului cat de inovativ este Beko („Solutii ingenioase de la Beko”), asa ca ofera doua exemple: frigiderul cu inregistrare si masina de spalat care curata parul de animale. Cred ca in situatia asta, mesajul nu este diluat, ci subliniat de caracteristicile celor doua produse prezentate simultan.
Ioana Grigoriu a zis
Serios iti spun ca mi-a trecut si mie ceva de genul asta prin cap, numai ca eu mi-as dori sa apara programul carui sa-i dictez si el sa-mi scrie in word, poate ma aude si pe mine cineva cu ocazia asta.
Laura are dreptate, probabil ca cei de la Beko au vrut sa sublinieze faptul ca pe langa aceste doua solutii prezentate in spot mai au si altele, astfel lasa clientul sa descopere celelalte produse cu solutiile aferente.
Se vede o schimbare de atitudine si indreptarea acestui brand asupra tehnologiei (calitate+utilitate). Foarte buna ideea.:)
Yoyo a zis
Chestia cu frigiderul e simpatica…zici ca e robotul de la telefon. Iar masina de spalat…am si eu nevoie de una din aia, avand in vedere ca am pisica 🙂
andi a zis
cred ca e foarte folositor in cazul tau. poti sa le lasi mesaje celor care iti muta mobila prin casa 😀
anca a zis
Parerea mea este ca acest spot vrea sa iasa din tipar, frigiderul cu mesajele inregistrate iar masina de spalat cu optiunea noua. Au ceva in plus fata de celelalte marci, iar pentru potentialii consumatori poate fi inteles ca o atasare emotionala fata de produsele respective…(pentru unii nu ar deranja pretul mai ridicat)..Cine este atasat de frigider..nimeni! Dar pentru faptul ca el va contine pe langa alimentele bine pastrate, si mesajele familiei tot bine pastrate, astfel frigiderului ii vei acorda si o altfel de atentie. Sincer chiar mi-ar placea sa am aceste produse, chiar daca stiu ca au un pret mai ridicat. 🙂
Adrian Monoranu a zis
@Anca Nu e vorba de atasament fata de produs. Cred ca mai degraba fata de brand. 😛
Ioana Grigoriu a zis
Referitor la Beko nu cred ca are un pret foarte ridicat si ma bazez pe experienta personala cand afirm acest lucru, pentru ca acum cateva luni cautam o combina frigorifica cu functia „No frost” si dintre toate celelalte marci prezente in magazin, Beko era singurul care indeplinea formula magica pret-calitate. Sunt foarte multumita de el pentru ca ma atentioneaza cand ceva este in neregula, oricum o astfel de investitie nu o faci in fiecare an, in ceea ce priveste mesajele am optat pentru post-it si daca e musai sun persoana 😛
anca a zis
recitind ceea ce am scris mai sus imi dau seama ca am gresit (era vorba despre marca) 😀 poate si pentru faptul ca am vrut sa spun mai multe si am zis sa nu ocup spatiu:))