Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Cosmote = T-Mobile … pe cand myFaves?

Scris de Adrian Monoranu pe 22 iulie, 2008 13 comentarii

Ieri spuneam ca nemtii pot fi funny. Si ma refeream la T-Mobile, companie din grupul Deutsche Telekom. E adevarat ca e o campanie din USA dar mie mi se pare tipica. Un grup de spoturi foarte funny cu eroi tipici americani. Un fost si un actual star NBA (Charles Barkley aka Chuck si Dwayne Wade) isi fac tot felul de propuneri unul altuia doar de dragul de a ajunge in lista de favoriti a celuilalt. Nu e un produs de avangarda dar e comunicat foarte bine. Cel putin prin prisma consumatorului american. NFL, NBA, MLB, NHL si poate chiar MLS mai nou pot fi surse nesfarsite pentru personaje din reclame. E cert ca americanii sunt innebuniti dupa sport si foarte nationalisti in acelasi timp. Astfel ca sportivii din ligile proprii sunt mult mai populari decat cei din alte competitii, chair daca la nivel mondial se bucura de notorietate mult mai mare. Astfel Dwayne Wade este preferat lui David Beckham sau Ronaldinho. Va las cu spoturile si chiar va rog sa le urmariti pe toate. O sa va placa cu siguranta. Cat despre ce se va intampla cu Cosmote … cred ca vom vedea cat de curand. Eu unul cred ca T-Mobile suna mai bine. Vedem!
httpv://youtube.com/watch?v=ERkVuAAVclc
httpv://youtube.com/watch?v=I1X9yG9oFGU
httpv://youtube.com/watch?v=MW9QujOv66Y
httpv://youtube.com/watch?v=iWA3tE-fAA8
httpv://youtube.com/watch?v=6-k3rqDPplw
httpv://youtube.com/watch?v=jiLNRG9rqxQ

More from my site

  • Zapp vrea diferentiere prin comparatie!Zapp vrea diferentiere prin comparatie!
  • Brandul meu preferat e cel mai tareBrandul meu preferat e cel mai tare
  • Vodafone vrea sa-mi dea un Golf VIVodafone vrea sa-mi dea un Golf VI
  • Adoption = rebranding by Doncafe!Adoption = rebranding by Doncafe!
  • IKEA – brandul care a spus NU televizorului!IKEA – brandul care a spus NU televizorului!
  • Furazolidon – un prieten de nadejde!Furazolidon – un prieten de nadejde!
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, consumer psychology, telecom Etichete: telecom, tvc

Comentarii

  1. bagatare a zis

    22 iulie, 2008 la ora 10:13 am

    la mine nu se vad spoturile.

    Răspunde
  2. ank a zis

    22 iulie, 2008 la ora 10:24 am

    T-Mobile suna bine si poate si spoturile video vor arata mai bine pe viitor pentru Cosmote. Ma regasesc in primul spot, cam atat de mult vorbesc si eu la telefon, iar celelalte mi se par super tari cu cele 5 nr favorite, cu toate ca si la Orange este aceasta oferta numai ca e cu 3 numere favorite. In schimb Orange nu a pus prea mare accent pe aceasta oferta (poate nu am fost atenta) asa cum au facut cei de la T-Mobile.

    Răspunde
  3. Adrian Monoranu a zis

    22 iulie, 2008 la ora 10:35 am

    @bagatare E posibil sa fie o chestiune de browser. La mine se vad. 🙂 Incearca cu IE.

    Răspunde
  4. L3ST a zis

    22 iulie, 2008 la ora 10:49 pm

    Misto gandite spoturile. Oricum le poti da credit celor de la T-Mobile doar pentru ca au aprobat proiectul, iti dai seama ca au lucrat cu o companie din afara corporatiei pentru ele.

    Răspunde
  5. dragoste a zis

    23 iulie, 2008 la ora 9:15 am

    O mica intrebare: la ce te-ai referit prin ultima afirmatie? Ce se va intampla cu Cosmote? Stiu ca si in alte tari s-a extins deja T-Mobile, dar nu crezi ca ii va lua locul la Cosmote, nu?

    Răspunde
  6. Adrian Monoranu a zis

    23 iulie, 2008 la ora 9:19 am

    Daca tot au cumparat 33% din actiunile OTE (se pare ca e vb fix despre partea de telefonie mobila) nu cred ca se pune problema sa pastreze brandul Cosmote. Va fi o preluare gen Vodafone-Connex numai ca la nivel mai mare pentru ca brandul Cosmote e prezent in multe tari. Nu vad vreun motiv pentru care T-Mobile ar vrea sa pastreze Cosmote.

    Răspunde
  7. Ioana Grigoriu a zis

    23 iulie, 2008 la ora 11:18 am

    Chiar sunt foarte reusite spoturile. Oricum chestia cu noul abonament all inclusive suna foarte tentant.
    As vrea sa te contrazic in ceea ce ai spus in postul anterior, Cosmote a comunicat tariful inafara retelei ca fiind cel mai avantajos inca de la inceput si tin minte si spoturile.

    Răspunde
  8. Adrian Monoranu a zis

    23 iulie, 2008 la ora 11:19 am

    @Ioana Grigoriu: sa le vedem 😉

    Răspunde
  9. Ioana Grigoriu a zis

    23 iulie, 2008 la ora 11:29 am

    Stiam eu ca era pe undeva httpv://www.youtube.com/watch?v=F5MAK8SzgvU&feature=related

    Răspunde
  10. Adrian Monoranu a zis

    23 iulie, 2008 la ora 2:20 pm

    @Ioana Grigoriu: OK, au comunicat si asta … intr-un fel. Dar intr-un fel gresit. Pe mine nu ma convinge deloc ideea de tarif unic in orice retea daca nu-mi spui cat este acesta. Poate sa fie 50 de centi si atunci ce facem? Acum sunt mai convingatori si spotul in sine arata asta mai bine. E un improvement clar.

    Răspunde
  11. Ioana Grigoriu a zis

    23 iulie, 2008 la ora 3:32 pm

    Pai din cate tin eu minte spunea la un moment dat si tariful unic. Trebuie sa fac iar sapaturi sa vad daca gasesc 🙂

    Răspunde
  12. EPoX a zis

    3 noiembrie, 2008 la ora 4:57 pm

    trebuia din octombrie sa inceapa fuziunea dar s epare ca s-a amanat si nu avem nici un detaliu privind lucrul asta

    Răspunde
  13. 4,5cc a zis

    13 aprilie, 2009 la ora 11:22 pm

    T-Mobile…Cosmote…Lucrez la un dealer si cica in curand vom fi Cosmote-T, si de prin toamna o sa incepem rebrandingul. Dar daca studiati putin ofertele de luna trecuta si cele actuale veti observa ca T-Mobile au cam inceput cu stangul…adica ai oferta mai buna la prepay decat la postpaid…nasol tare. Cat despre marketing la Cosmote, e clar, si in mintea lor a ramas ,,reteaua saracului”(faceti o comparatie aici intre spoturile Orange, Vodafone si cele Cosmote)

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Masoara-ti puterile cu Ion Oncescu.
  • Second Life the newest playground for major brands
  • Hai sa ne batem joc de noi!
  • Azi merg la The Dark Knight Rises in avanpremiera la IMAX.
  • Learn to crop!

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d