Ieri spuneam ca nemtii pot fi funny. Si ma refeream la T-Mobile, companie din grupul Deutsche Telekom. E adevarat ca e o campanie din USA dar mie mi se pare tipica. Un grup de spoturi foarte funny cu eroi tipici americani. Un fost si un actual star NBA (Charles Barkley aka Chuck si Dwayne Wade) isi fac tot felul de propuneri unul altuia doar de dragul de a ajunge in lista de favoriti a celuilalt. Nu e un produs de avangarda dar e comunicat foarte bine. Cel putin prin prisma consumatorului american. NFL, NBA, MLB, NHL si poate chiar MLS mai nou pot fi surse nesfarsite pentru personaje din reclame. E cert ca americanii sunt innebuniti dupa sport si foarte nationalisti in acelasi timp. Astfel ca sportivii din ligile proprii sunt mult mai populari decat cei din alte competitii, chair daca la nivel mondial se bucura de notorietate mult mai mare. Astfel Dwayne Wade este preferat lui David Beckham sau Ronaldinho. Va las cu spoturile si chiar va rog sa le urmariti pe toate. O sa va placa cu siguranta. Cat despre ce se va intampla cu Cosmote … cred ca vom vedea cat de curand. Eu unul cred ca T-Mobile suna mai bine. Vedem!
httpv://youtube.com/watch?v=ERkVuAAVclc
httpv://youtube.com/watch?v=I1X9yG9oFGU
httpv://youtube.com/watch?v=MW9QujOv66Y
httpv://youtube.com/watch?v=iWA3tE-fAA8
httpv://youtube.com/watch?v=6-k3rqDPplw
httpv://youtube.com/watch?v=jiLNRG9rqxQ
la mine nu se vad spoturile.
T-Mobile suna bine si poate si spoturile video vor arata mai bine pe viitor pentru Cosmote. Ma regasesc in primul spot, cam atat de mult vorbesc si eu la telefon, iar celelalte mi se par super tari cu cele 5 nr favorite, cu toate ca si la Orange este aceasta oferta numai ca e cu 3 numere favorite. In schimb Orange nu a pus prea mare accent pe aceasta oferta (poate nu am fost atenta) asa cum au facut cei de la T-Mobile.
@bagatare E posibil sa fie o chestiune de browser. La mine se vad. 🙂 Incearca cu IE.
Misto gandite spoturile. Oricum le poti da credit celor de la T-Mobile doar pentru ca au aprobat proiectul, iti dai seama ca au lucrat cu o companie din afara corporatiei pentru ele.
O mica intrebare: la ce te-ai referit prin ultima afirmatie? Ce se va intampla cu Cosmote? Stiu ca si in alte tari s-a extins deja T-Mobile, dar nu crezi ca ii va lua locul la Cosmote, nu?
Daca tot au cumparat 33% din actiunile OTE (se pare ca e vb fix despre partea de telefonie mobila) nu cred ca se pune problema sa pastreze brandul Cosmote. Va fi o preluare gen Vodafone-Connex numai ca la nivel mai mare pentru ca brandul Cosmote e prezent in multe tari. Nu vad vreun motiv pentru care T-Mobile ar vrea sa pastreze Cosmote.
Chiar sunt foarte reusite spoturile. Oricum chestia cu noul abonament all inclusive suna foarte tentant.
As vrea sa te contrazic in ceea ce ai spus in postul anterior, Cosmote a comunicat tariful inafara retelei ca fiind cel mai avantajos inca de la inceput si tin minte si spoturile.
@Ioana Grigoriu: sa le vedem 😉
Stiam eu ca era pe undeva httpv://www.youtube.com/watch?v=F5MAK8SzgvU&feature=related
@Ioana Grigoriu: OK, au comunicat si asta … intr-un fel. Dar intr-un fel gresit. Pe mine nu ma convinge deloc ideea de tarif unic in orice retea daca nu-mi spui cat este acesta. Poate sa fie 50 de centi si atunci ce facem? Acum sunt mai convingatori si spotul in sine arata asta mai bine. E un improvement clar.
Pai din cate tin eu minte spunea la un moment dat si tariful unic. Trebuie sa fac iar sapaturi sa vad daca gasesc 🙂
trebuia din octombrie sa inceapa fuziunea dar s epare ca s-a amanat si nu avem nici un detaliu privind lucrul asta
T-Mobile…Cosmote…Lucrez la un dealer si cica in curand vom fi Cosmote-T, si de prin toamna o sa incepem rebrandingul. Dar daca studiati putin ofertele de luna trecuta si cele actuale veti observa ca T-Mobile au cam inceput cu stangul…adica ai oferta mai buna la prepay decat la postpaid…nasol tare. Cat despre marketing la Cosmote, e clar, si in mintea lor a ramas ,,reteaua saracului”(faceti o comparatie aici intre spoturile Orange, Vodafone si cele Cosmote)