Zilele astea sunt foarte ocupat. Incerc sa recuperez anii pierduti in pregatirea mea pentru doctorat. Astfel ca in 3 saptamani trebuie sa sustin 2 referate la doctorat. Tot raul spre bine! Asa am sa scap si eu de ele si apoi o sa ma pot concentra pe teza. In concluzie nu prea mai am timp de navigat si nici de blogareala. Cu toate astea, primesc insa o gramada de feed-uri si mai aflu si eu una si alta. Si iata ce am aflat de curand.
S-a deschis un magazin special dedicat sarbatorilor de iarna. Un e-magazin de fapt. Imi place ideea nisarii. Si imi place ca e-commerce-ul se extinde si in afara telecomunicatiilor si IT-ului. Preturile nu sunt tocmai mici dar avand in vedere ca cei care prefera e-commerce-ul in Romania nu-s chiar dintre cei cu venituri mici (desi, surprinzator, e mai probabil sa gasesti chilipiruri si oferte promotionale pe net decat in magazinele clasice) n-as zice ca nu vor vinde. Singura mea problema e legata de lipsa de incredere. Bradul de Craciun e plin de insemnatate si tocmai de asta cei mai multi prefera sa mearga sa-l aleaga cu mana lor. E un moment in care vezi prin piete toate categoriile sociale. Tocmai de asta, a cumpara bradul de pe net mi se pare un pic cam greu de acceptat de romani. E drept ca te scuteste de o deplasare intr-un loc unde lumea se ingramadeste si se targuieste dar poate ca tocmai asta e farmecul atunci cand cumperi un brad. Nu mai simti starea aceea de triumf pe care o ai atunci cand te intorci acasa cu un brad frumos si bogat. Poate ca romanul nu e gata sa dea sentimentul acesta pe comoditate. E adevarat ca e un pas spre civilizatie dar … zic si eu …
Excelenta ideea. Imi place. Cred ca se mai putea lucra la site.
E chiar o idee foarte buna. Am intrat si eu sa vad, cam cum arata oferta si iti dau dreptate, trebuie sa ai o clientela cu putere de cumparare pentru unele oferte sunt cam scumpute.
Sincera sa fiu, la mine in familie exista o traditie legata de achizitionarea bradului de Craciun, adica bunica mea se ocupa de aceasta parte. Nu stiu cum ar reactiona daca i-as spune, dar parca mai bine nu-i spun 🙂
Buna ziua tuturor.
In numele intregii echipe BrazideCraciun.ro, va multumesc pentru cuvintele bune si pentru increderea acordata.
Insa magazinul nostru online nu este nou lansat si nici ideea nu este de ieri. Site-ul http://www.brazidecraciun.ro are o vechime de 4 ani de zile si o lista de clienti foarte, foarte lunga. Precum lista Mosului, as zice…Chiar in prima zi de lansare, cu mult timp in urma, in 2004, am avut 10 comenzi. Impresionant, nu? Asa ca ideile de gen „romanii isi aleg bradul cu mana lor” sunt de mult apuse. E o noua era. Romanii (spun asta pentru ca avem comenzi la nivel national), incep din ce in ce mai mult sa aiba incredere in mediul online. Oricum, la nivel de firma si personal, cred ca mai toti romanii au ajuns la performanta de a culege orice informatii de pe internet. Nimeni nu mai foloseste Pagini Aurii.
Si, cu ajutorul batranului Google, sau din auzite, clientii ajung la noi. Ne suna, ne scriu un email sau ne adauga in lista de messenger si ne cer servicii. Exista un suport 24/7 special pentru ei din septembrie pana la finalul lui decembrie.
D-le Oane, asa este, la site se mai poate lucra un pic. Si in acest moment chiar asta facem. In maxim o saptamana va fi lansat noul site http://www.brazidecraciun.ro. Stati pe aproape, sunt convins ca feedback-ul va fi unul foarte bun. Si preturile vor suferi modificari semnificative, intrucat o data cu noua imagine, vom improspata si oferta cu noi produse. La BrazideCraciun este o traditie ca in fiecare an sa cream o linie de decoratiuni complet noua. Si cu toti cei 6 designeri, coordonati de mine, care se ocupa de acest lucru inca din iarna anului 2007, cred ca veti fi uimiti de rezultate.
Brazii poate vi se par usor scumpi deoarece noi nu comercializam decat clasa A superior, brazi crescuti in pepinierele din Danemarca si Olanda. Noi unii sustinem si apreciem orice initiativa ecologica, aceasta fiind una dintre ele. Brazi foarte frumosi, bogati, de inaltimi diferite, insa crescuti special pentru sarbatorile de iarna, fara a vitregi natura de frumusetea si beneficiile padurilor. Bineinteles, la costurile initiale se adauga si serviciile integrate de livrare si instalare. La un calcul simplu, de timp pierdut in trafic, in piata, in frig, neplacerile transportului… Credem ca apeland la o solutie eleganta, cum este BrazideCraciun.ro, veti iesi mult mai castigati.
Stimata D-ra Grigoriu, eu unul as proceda diferit in acest an. I-as face bunicii mele o surpriza de zile mari, achizitionand bradul si decoratiunile de la Brazidecraciun.ro. Dicreti, vom veni cand bunica nu este acasa, vom instala bradul inalt si cu o coroana bogata. Vom impodobi ca prin magie toata casa si bradul in rosu, auriu si luminite vesele. Vom disparea apoi pe horn, lasand in urma sunetul fermecator al colindelor de Craciun si mirosul proaspat de brad. Cred ca bunica va fi incantata de surpriza pusa la cale de intreaga familie.
Pentru detalii suplimentare, eu si intreaga echipa va asiguram de intreaga noastra disponibilitate.
Multumim.
Va doresc toate cele bune,
Vlad Simion
Head Designer
vlad.simion@brazidecraciun.ro
http://www.brazidecraciun.ro
brazidecraciun.blogspot.com
@Vlad Simion: Ma bucur sa vad ca se monitorizeaza blogurile si ca postul meu v-a trezit interesul. Ce-i drept nu auzisem despre magazin pana sa nu primesc un feed despre asta. Sunt de acord ca lumea se schimba si ca pentru unii e mai usor si mai comod sa cumpere de pe net. Nu aveam idee despre pozitionarea pe care ati ales-o dar ma gandeam ca e pe un segment premium. Felicitari pentru magazin si felicitari pentru PR. 😉
AALO dOMNU’… daca tot i-ti dai doctoratul pe la Falticeni ..de ce te ocupi de defaimarea unora, vorbim aici de Fidelio -Falticeni. De unde stii ca-i in cadere libera ?Daca nu-ti place nu intra acolo?
Goooooooo…la tine in judet !
@camy: Fidelio rezista pentru ca in Falticeni nu exista o concurenta pe masura. Daca ar fi existat Kaufland sau Billa cu siguranta ar fi disparut de mult. In plus, te rog sa-ti controlezi limbajul. Nu defaimez pe nimeni, e parerea mea si o sustin cu argumente. Si sa stii ca daca as avea alte optiuni chiar nu as intra in Fidelio. La Iasi n-am mai fost in Fidelio de vreo 2 ani si la Bacau niciodata, atat timp cat a existat. Nu am nimic cu orasul Falticeni in care imi petrec timp vara vizitandu-mi rudele dar cred ca merita un retailer mai de calitate. In plus, am apreciat creativitatea ofertei si cred ca per total am adus un plus de notorietate pentru magazin. Nu inteleg cum ai dedus tu defaimarea.
PS. Apropo, se scrie „iti” nu „i-ti”. 😉