In drum spre servici, de dimineata am remarcat pe scarile universitatii Cuza o masina acoperita cu o husa. Mi-a atras atentia, normal, pentru ca nu e tocmai un loc in care vezi asaceva. Probabil va dati seama si singuri din poza de mai jos.
Probabil ca un dealer din Iasi doreste sa lanseze un nou model si pentru asta a inchiriat spatiul respectiv de la UAIC. Bravo pentru universitate pentru ca valorifica spatiile de expunere. Pana la urma de ce sa nu o faca. Copoul este o zona foarte traficata si luand in calcul ca locatia nu a mai fost folosita pana acum pentru asaceva eu zic ca alegerea este foarte buna. Este un touchpoint excelent. Sa vedem acum despre ce masina o fi vorba. Eu am sa incerc sa aflu din sursele mele. Sursele voastre ce va zic? Daca nu aveti surse incercati macar sa ghiciti! Astept! 🙂
Comentarii
Trackbacks
-
[…] a modelului Seria 7 de la BMW care a avut loc tot pe scarile corpului al UAIC si despre care am scris la momentul […]
Poate trec azi pe acolo si trag cu ochiu’ sub fusta masinii 🙂
Pai sa ne gandim…BMW -NU pentru ca deja au masinutza ceva mai la vale,Mercedes sau Audi -destul de mica probabilitatea,Kia:ar fi bani bagati aiurea deci ma gandesc la Skoda,Seat sau Opel si daca avem in vedere si carui segment de piata vor sa se adreseze (tineri,venituri medii ,etc) ar fi destul de mare probabilitatea.
don’t pwnt me if i am wrong.
Posibil sa fie cum zici.
Eu stiu sigur ca nu e Renault si atat 🙂
opel saracii? care mai au putin si ii paste falimentul?
Intrati in sala pasilor si se rezolva misterul. Nici macar nu trebuie sa va uitati pe sub fusta masinii. Ar fi atat de nedelicat… 😛
Am observat acum ca e vorba de noul BMW Seria 7. Nice!
:|:|:| noul BMW seria 7 ai zis? acolo? :|:|
seria 7? poate au pus-o in speranta ca rectorul are bani de ea :p
@Ioana ..spera ei dar spera cam degeaba 😀
Am trecut pe la 2 si exact cand am coborat din tramvai am dat cu ochii de „Chestia asta invelita in ceolofan”… Erau niste muncitori si carau niste panouri si au cam atinso cu un cot de i-au pornit alarma. Nush ce era ,dar nu o vreau in fata blocului daca tipa in halul ala :))
omg.. cate greseli gramaticale am strecurat in 3 fraze.. ooopsss.. 😀
care rector?.. vechiul? noul?.. sau de fapt is una si aceeasi persoana ;))
aidi uai simeoane, chiar tu di sub biroul rectorului faci aici fente? :))
Tre sa fie o marca de lux. Musai. In perioada asta de recesiune, fiţoşii nu vor renunta la masini.
Locaţia e foarte bine aleasa.
deci ce era in seara asta in fata la acolo de parca se dadea mancare moca la toti studentii din Iasi 🙂 oricum masina arata si face €.si modul de lansare a fost bine gandit.felicitari celor de la BMW! 😛
Asta e o prostie din pmdv. Este o diferenta intre un mall, un centru comercial, o piata, un spatiu public si o universitate.
Hai sa ne gandim si altfel, e doar un mic pas spre un intreg val de reclama abuziva in universitati.
Vrei sa folosesti spatiul din Copou, incearca sa-l folosesti intr-un mod mai cultural si a face studentul sa se simta bine.
Mie mi se pare o alegere foarte buna din partea celor de la BMW. Din partea universitatii … de ce nu? Pana la urma nu interfereaza in niciun fel cu activitatile studentesti si e un brand premium si o masina de top, la fel ca si universitatea asa ca …
1. Eram acum ceva timp si vroiam sa lipesc un afis in Corpul A. Avea autorizatie si vine Gicu de ala de poata si incepe sa tipe ca de ce lipim un alt afis ca el s-a saturat tot sa le rupa.
Asta vis-a-vi de faptul ca e mai usor sa pui o masina afara decat un afis.
2. Eu am zis mereu ca Univesitatea Cuza este o universitate de top.
Un lucru care Cuza este afara din top, este modul care faliciteaza unii si dezavanteajeaza pe altii.
Eu unul is foarte curios, daca s-ar face un sondaj in randul studentilor daca sunt deacord cu masina pe scari.
Iti zic eu ca toti ar fi de acord 😀 mai fac si cocalarii si pitzipoancele poze :))
Uitati-va, dragi studenti, la ceva ce nu o sa aveti niciodata. Modul e placut, momentul? Am auzit ca e o criza, ceva…
Da mai, corect, e criza. Trebuia dezvelit un Logan 😀
Loganul ala de 70.000 de euro :)))))))
Aiurea cu seria 7..nu prea inteleg. Mai degraba puneau seria 7 la Time Out si aduceau seria 1 de acolo la Uni..seria 7 e pentru bunici nu studenti…e ditai vaporul de masina.
@ioana
cred ca glumesti! iar aduci standarde de afara aici, la noi? seria 7 pentru bunici NU pt studenti? sa zicem ca e adevarat, daca prin bunici cuprinzi intervalul de varsta 25-40 dar si cu +/- 3-4 ani pe alocuri…
@ envi
ce standarde de afara? mie seria 7, audi A8, mercedes clasa E etc, imi par a fi masini de oameni peste 45 de ani, batrancioase, nicidecum pentru tineri de 25 dupa incadrarea facuta de tine.
@Ioana:
Da Ioana, sunt masini pentru oameni de peste 45 de ani dar afara. La noi mai degraba segmentul 35-45 conduce asaceva. E o realitate si pozitionarea se face pe piata din Romania.
Salut, din cate am inteles, masina a fost lansata ieri pe piata iesean.. cu „surle si trambite” .. cu un dineu in sala pasilor pierduti, cu reflectoare etc….
Sincer e pentru prima data cand aud ca se lanseaza un model in afara concesiunii.
@ Mono – ciudat, dar cu siguranta stii mai bine 🙂
@Mono: ai zis ca e pentru segmentul 35-40 ani. Ai pus punctul pe ‘i’. Daca aceasta masina de lux este pentru acest segment, daca segmentul sunt oamenii cu venituri mari spre foarte mari, nu studentul … atunci de ce aceasta masina a fost lansata in UAIC?
Nu trebuie lansata intr-un mediu care este frecventat de acest segment? Plus, intorcand capul este o masina noua cu tenta futurista lansata intr-un spatiu incarcat de istorie :). Asta ca a doua observatie.
Nu era mai bine de lansat intr-un Time-Out, unde este un spatiu mai select? E doar un exemplu.
O masina care se adreseaza studentilor sau oamenilor cu venituri medii isi avea mai degraba locul acolo :).
@Ionut Danifeld: Ionut. De cate ori ai urcat tu pe scarile alea in Corpul A? Eu rareori vad acolo vreun student. Asta sa fie prima la mana. A doua chestie, spatiul respectiv are un impact foarte mare asupra trecatorilor pentru ca e puternic luminat iar lansarea s-a facut seara cand toate luminile universitatii erau aprinse. A treia chestie, BMW Seria 7 este o masina pentru persoanele ce doresc clasa si prestigiu (desi nu multi de la noi le au) nu fitze si glamour (cam ceea ce ofera Timeout). Asa ca nu mai argumentati degeaba ca nu e locul potrivit fiindca cei care trec prin Copou seara dupa ora 6 cu masina nu sunt studenti. Ziua a fost acoperita cu o husa. Ca am fost noi curiosi si ne-am interesat sa vedem ce e, asta e partea a doua, dar lansarea s-a facut cand cei care isi plimba masinile de lux pe singura strada din Iasi care permite asaceva (un fel de loc de promenada pe 2 sau 4 roti) isi faceau aparitia. Era normal ca pentru acest target sa alegi un loc de impact cum sunt scarile universitatii.
Daca a gresit Universitatea? Eu unul nu cred, pentru ca s-a asociat cu performanta, eleganta, clasa si stilul. Nu vad inadvertente strategice!
De acord, Ioana. Masina e pentru cei de 35-40+ de ani.
Excelenta argumentatie, Mono.
Excelenta locatia aleasa si de Bmw.
i totally agree with you
cei care trec pe copou seara dupa 6 SUNT studenti. Cei despre care vbesti tu ca isi etaleaza banii lui taticu nu sunt, cu siguranta, potentiali cumparatori (pe care mi i-as dori, cel putin). Imi pare rau, dar vreau sa sper ca sunt oameni educati in consum care sa isi achizitioneze masina asta pentru ce ai zis tu mai sus si sa nu se adreseze taranilor care asculta HAUS in statia de autobuz.
Misto teasing-ul. Te face curios, sa vezi ce e dupa husa, mai ales ca e pus intr-un loc destul de „anapoda”. Interesant
@Costin Oane:
S-ar putea sa nici nu fi fost gandit ca teasing. Pur si simplu au vrut sa faca lansarea seara si era normal sa tina masina acoperita ziua. Ca s-a creat valva si interes pentru ce era dedesubt … efect secundar, parerea mea. Oricum, pana la urma au impuscat 2 iepuri dintr-un foc. 🙂
La asta nu nm-am gandit. Dar ai dreptate!
Ii sfatuiesc pe toti sa se uite la posesorii de masini BMW. 99% sunt manelisti, asa ca locatia este foarte buna. Oricum seara, in parcarea de mai sus de aduna toata „spuma” din oras. Prin „spuma” nu inteleg „inteligenta” in nici un caz. Asa ca dealerul are toate sansele sa mai vanda vreo masina…:)) Eventual poate sa-i vopseasca vreo aripa sau capota in negru si sa-i puna niste jante cromate…
Aia sunt looserii care si-au luat seria 3 SH din Germanica cu 9000 de euro. Totusi discutam de seria 7. E drept ca in Romanica BMW inseamna de multe ori cocalar dar nici nu trebuie sa stea cu mainile in san si sa se multumeasca cu statutul asta. Au ceva de munca sa spele imaginea dar au inceput binisor cu lansarea asta. 😉
Mono… te rog frumos sa nu ii cataloghezi pe toti cei cu seria 3 ca fiind „looserii”… stii tu de ce… ai un prieten f bun care are un seria 3.
Cat despre remarca „posesorii de masini BMW. 99% sunt manelisti”… cred ca este mult prea rautacioasa. Or fi multi dintre ei care sunt manelisti convertiti in house-eri(de ochii lumii)… dar nu poti sa generalizezi chiar asa. La fel de bine f multi dintre cei care si-au luat BMW au avut in minte exact ce zicea Mono:performanta, eleganta, clasa si stil… parerea mea…
George, remarca cu cei cu seria 3 era strict un reply pentru ce scria in commentul anterior. E vorba despre cei care parcheaza noaptea la universitate. 🙂
imi retrag cuvintele in acest caz… 😛
Daca era sa generalizeze spunea 100%. Lucian are dreptate ! Gandeste-te la cunoscutii tai care au BMW. Este o marca renumita pentru „manelismul” posesorilor. Nu numai in Iasi. peste tot in tara.
@Costin:
Nu toti cunoscutii mei care au BMW sunt si manelisti. Ba chiar pot sa spun ca mai toti si le-au cumparat pentru performante. 😉
:)) De asta isi iau BMW pe motorina, pentru ca vor performanta ?:)) Daca aveau M3 poate se gandeau la asa ceva. E singurul BMW acceptabil. Si nu vad legatura intre manele si asa-zisa performata….Poti sa ai Ferarri si capul tau sa fie plin de manele….
@Lucian:
Eu unul am masina cu motor pe benzina si cred ca o sa continui asa. Totusi nu neg performantele motoarelor diesel. Motorul de 2L de la BMW a fost votat drept cel mai performant motor diesel al ultimilor ani, drept urmare uite un motiv pentru care cineva ar putea opta pentru motorizarea diesel. In plus, acest motor are 150 CP si propulseaza masina pana la aproape 240 km/h ceea ce nu fac foarte multe motoare pe benzina de aceeasi putere. M3 e pentru adrenalina si nu neaparat doar performanta. Asa ca sa dam Cezarului ce-i al Cezarului. 😉
Buna!Fiind responsabila de imaginea BMW pana acu cv timp in urma am inteles ce inseamna de fapt…eleganta, rafinament, putere!Asa ca Seria 7 se potriveste celor ce au aceste calitati…cat despre loc..aceasta universitate este una din cele mai impunatoare si frumoase cladiri…Si asa se poate face o conexiune intre cele doua!As putea continua despre acest subiect dar cred ca aceasta marca vorbeste de la sine!