Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Un nume cu dus-intors – 2Parale

Scris de Adrian Monoranu pe 25 noiembrie, 2008 4 comentarii

Si daca tot am scris despre proiecte de publicitate online si de retele de afiliere iata alt proiect peste care am dat recent. E vorba de „2 Parale„. Mi-a atras atentia numele si am dat curs invitatiei de a intra pe site. Interesant proiectul, nu zic nu. De data asta nu mai e vb de publicitate in regim de afiliere ci de vanzare direct. E interesanta idee si mai ales cum wordpress-ul are posibilitatea instalarii pluginului pentru e-commerce cred ca e si realizabila. Sincer cred ca daca e gestionat bine poate sa aiba succes.

Eu am o problema cu numele si cu tagline-ul lor. 2 Parale mi se pare un pic riscant. E interpretabil dar pana la urma nu e nici „2 bani” si nici „3 parale” asa ca sa zicem ca merge. Cu toate astea eu n-as fi riscat. In plus, nu-mi spune multe despre ideea in sine a „produsului” livrat. Un program de afilieri care se cheama 2 parale nu imi inspira nici prea mare incredere. In plus, tagline-ul „prima retea de afiliere din Romania” mi se pare foarte prost ales. Avand in vedere ca domeniul a fost inregistrat in iulie si probabil proiectul e functional de prin septembrie, mi-e tare greu sa cred ca e prima retea de afiliere infiintata in Romania. Luand-o pe cealalata parte, daca judecam sensul de lider al cuvantului „prima” mi se pare hazardat sa te consideri primul, in orice situatie. Judecand dpdv al nisei ar putea sa aiba o justificare pentru ca nu e o retea de publicitate prin afiliere ci una de vanzare si asta schimba un pic datele. Cu toate astea, nu e recomandat sa te declari primul, nici ierarhic si nici cronologic. Probabil ca succesul retelei se va vedea curand. Sistemul mi se pare bun, brandul mai putin. Dar asta e doar o parere. 🙂

More from my site

  • Epoca „d’or” a brandingului romanesc!Epoca „d’or” a brandingului romanesc!
  • Un proiect interesant – Vinny LouUn proiect interesant – Vinny Lou
  • Slogan electoral – promisiune sau pozitionare.Slogan electoral – promisiune sau pozitionare.
  • Studentii adevarati … scrieti voi continuarea!Studentii adevarati … scrieti voi continuarea!
  • Politia Romana si DNA se pricep la naming.Politia Romana si DNA se pricep la naming.
  • Primul meu contact cu industria pharma – Antibiotice Iasi.Primul meu contact cu industria pharma – Antibiotice Iasi.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, Blogging, Marketing, naming, online marketing Etichete: 2parale, branding, naming, slogan, tagline

Comentarii

  1. Radu Spineanu a zis

    4 decembrie, 2008 la ora 10:31 pm

    Yep, a fost/este un risc.

    Ce am facut noi, a fost ca in vara am mers sa prezentam la lume la ce lucram. For feedback purposes. Si una dintre intrebari era:

    „stiti noi ne gandim la acest nume, ce parere aveti?”

    Eram serios open-minded, si nu eram inca atasati de el.

    Pe cine am intrebat noi le-a placut la nebunie, chiar mai mult decat ne asteptam.

    Ce e foarte helpful este ca lumea tine minte numele dupa ce il aude.

    Ai fost la Webstock? Mai tii minte ce greu a fost pe Dragos Manac sa zica Kinecto? 🙂

    Răspunde
  2. Adrian Monoranu a zis

    5 decembrie, 2008 la ora 9:39 am

    @Radu Spineanu: E foarte bine ca ati cerut feedback despre nume insa intrebarea e cui ati cerut acest feedback. De multe ori, si nu e o aluzie directa doar la cazul vostru, oamenii isi intreaba cunoscutii si apropiatii (pentru ca e si normal, e mai la indemana) iar acestia sunt subiectivi pentru ca ii cunosc si exista certe relatii intre ei. Tocmai de aceea feedback-ul nu poate fi neaparat considerat valid. E bine sa intrebi si total necunoscuti (cu conditia sa fie apropiati domeniului de activitate) si sa vezi reactiile lor.
    Punctul meu de vedere este iarasi unul oarecum ne-valid pentru ca sunt un om de marketing (pe deasupra mai sunt si profesor :)) ) si prin definitie sunt cusurgiu.
    Cred ca ideal ar fi sa existe o comunitate pe care sa poti testa nume, identitati, idei, s.a.m.d. Nu cred ca ar exista pericolul ca cineva sa fure vreo idee pentru ca odata facuta publica pe site e usor de demonstrat cine e autorul original al conceptului. Si la cat de mult se grabesc romanii sa-si inregistreze numele de brand, chiar ca nu prea e pericol. 😉
    Si mie imi place sonoritatea numelui vostru si sunt pro nume romanesti dar conotatiile negative care apar pot fi daunatoare. Cum spuneam si despre „skonx”, in momentul in care serviciile voastre nu se vor ridica la nivelul asteptarilor colaboratorilor vostri, numele va deveni principalul vostru dusman in tot ceea ce inseamna PR. Afirmatii de genul „un business de 2 parale” suna rau tare si fac incojurul blogosferei foarte rapid. Va asumati un risc de genul asta?

    Răspunde
  3. Radu Spineanu a zis

    5 decembrie, 2008 la ora 5:11 pm

    Ai dreptate. O astfel de comunitate este necesara si am fi apelat si noi la ea.

    Probabil oricat de folositor va fi serviciul care il facem cineva la un moment tot va zice cum ai zis, caci suna catchy:)

    Asta este:)

    Răspunde
  4. Adrian Monoranu a zis

    5 decembrie, 2008 la ora 6:25 pm

    @Radu Spineanu:

    Ma bucur ca mesajul meu nu a fost perceput ca unul rautacios cum au crezut altii despre care am mai scris. E drept ca e catchy ca altfel n-as mai fi scris despre el. 😉

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d