Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Superficial versus ignorant!

Scris de Adrian Monoranu pe 21 martie, 2009 7 comentarii

In dimineata asta nu aveam somn si m-am trezit pe la 5.34. Am deschis televizorul si am dat peste mult apreciata emisiune Apropo TV. Nu sunt un fan al acestei emisiuni dar pentru ca altceva la ora aia nu era am ramas sa urmaresc asa-zisele mistouri ale lui Andi Moisescu si ale super-mega invitatilor sai (majoritatea aceiasi de ultima oara cand am vazut emisiunea).

Bineinteles ca la un moment s-a ajuns si la rubrica „reclame”. Probabil o gramada de necunoscatori in ale publicitatii din RO s-au excitat la maxim si au ramas lipiti de televizoare pentru a urmari o noua runda de pareri ale aproape acelorasi eterni invitati (ma mir totusi ca nu l-a chemat si pe Naumovici de data asta; or fi certati sau ceva). Azi s-a discutat despre reclame cu bugete mari si s-a concluzionat ca in perioada asta de criza nu vom mai vedea astfel de spoturi (No shit???!!!). De parca inainte aveam o gramada in RO si de parca chiar ar folosi la ceva pentru un consumator care gandeste mereu numai cu portofelul si cu limita de creditare aproape de zero absolut.

Sincer m-am scarbit si am schimbat gandindu-ma doar la cati oameni urmaresc aceasta emisiune si apoi pretind ca se pricep la publicitate. Hai fratilor mai lasati-ma in pace cu prostiile astea. Puneti mana si cititi, deschideti-va ochii si judecati dupa consumator. La inceputul semestrului i-am intrebat pe studentii mei de ce au ales specializarea Marketing la facultate si cineva mi-a zis ca ii place publicitatea si ca a invatat multe de la Apropo TV. Mhm … another expert. La fel ca si cei care au invatat multe de pe Iqads. Frate, aproape ca imi pare rau cand ma gandesc ce comercial a ajuns site-ul asta. Amprenta trustului se vede de la o posta iar repozitionarea asta catre amatori ma determina sa ma indepartez cat pot.

E trist frate dar publicitatea a devenit comerciala. O sa ajungem in curand sa fim un popor de publicitari, pardon de experti in publicitate, in mare majoritate ignoranti in ceea ce priveste piata si consumatorul, cu gandul doar la a face reclame pe care sa le comentam. De fapt stai, o sa ajungem sa avem reclame la reclame sau reclame cu reclame pentru ca la noi publicitatea a inceput sa „vanda” mai bine ca sexul. Damn!

More from my site

  • Asaltat de publicitate? Ti se pare …Asaltat de publicitate? Ti se pare …
  • Publicitate outdoor – intre norme si diferentiere.Publicitate outdoor – intre norme si diferentiere.
  • Influenceri cu publicitatea la vedere?Influenceri cu publicitatea la vedere?
  • Avem nevoie de reclame mai simple?Avem nevoie de reclame mai simple?
  • The Communication Pancake.The Communication Pancake.
  • Canvas – nou tool de advertising al FacebookCanvas – nou tool de advertising al Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, consumer psychology, editoriale, Framantari de duminica, Personal s@#t! Etichete: apropo tv, iqads, publicitate, reclame

Comentarii

  1. alex negru a zis

    21 martie, 2009 la ora 2:49 pm

    de acord 100%

    Răspunde
  2. Adrian Monoranu a zis

    21 martie, 2009 la ora 3:21 pm

    @alex negru: Nu vreau sa se inteleaga gresit. E bine ca publicitatea din RO e vizibila dar mi se pare ca se vorbeste prea mult despre asta si uneori se cam da pe laturi. Iqads este o revista OK dar in ultima vreme parca a intrat in trend (daca nu cumva l-a declansat) probabil din dorinta de a atrage cat mai multi cititori. Problema e ca de fiecare data cand vrei cantitate tre sa mai faci rabat la calitate si asta inseamna ca nu toti cititorii sunt intradevar cunoscatori ci mai degraba fake cunoscatori care nu exprima neaparat pareri din care cineva ar putea invata ceva.
    Ca produs, Iqads si Apropo TV merg foarte bine doar ca mi se pare ca prea multi dintre cei care chiar vor sa invete ceva legat de publicitate se rezuma doar la a citi/se uita din/la Iqads/Apropo TV.

    Răspunde
  3. Adrian Matei a zis

    21 martie, 2009 la ora 11:24 pm

    Se vorbeste prea mult despre publicitate pentru ca se cere asta. Romanii, trebe ei sa comenteze ceva in tara asta in care nu se imtampla nimic notabil (economie zero, nivel de trai tot mai scazut, de altfel „europeni”): fie despre accidentarile lui Chivu, „superbitatea” lui Mutu, fie despre ultima reclama la nu stiu ce bere.
    Nu e greu de inteles si nu e condamnabil. Si cat de urate sunt unele reclame dar raman in mintea consumatorului prin unele replici mai mult sau mai putin inteligente, dar care prind… „I think Mono overestimates” nivelul de inteligenta si cultura al poporului roman.

    „la noi publicitatea a inceput sa “vanda” mai bine ca sexul.”
    Lasa ca se legalizeaza prostitutia si se echilibreaza balanta. 🙂

    Răspunde
  4. Adrian Monoranu a zis

    22 martie, 2009 la ora 1:37 am

    @Adrian Matei:

    Eu nu spuneam ca sexul „se” vinde. E diferit.

    Răspunde
  5. Adrian Matei a zis

    22 martie, 2009 la ora 8:41 am

    Bine. Depinde cum te uiti. Bottom line, i do have a point.
    – Eu nu m-am abonat la cablu, tocmai ca sa nu ma „tembelizeze” TV-ul. Vreau sa vad ceva, folosesc internetul.
    Multe reclame le vad aici pentru prima oara.

    Răspunde
  6. Ioana a zis

    24 martie, 2009 la ora 2:43 pm

    Problema din punctul meu de vedere e urmatoarea: nu stiu exact cat de mult se discuta pe marginea publicitatii, insa oriunde ai fi, oriunde ai privi sau orice ai asculta, esti mereu in mijlocul unei multitudini de spot-uri, afise, bannere etc…nu ai cum sa nu vorbesti despre publicitate, avand in vedere ca a ajuns cum e acum. Parerea mea…ca unii se dau mari experti si nu sunt, asta intalnim in mai toate domeniile, nu numai aici…tot ce trebuie facut e sa fie ignorati…si oricum mass-media, in general, nu mai are atata influenta pe cat o avea inainte de ’89.

    Răspunde
  7. adi a zis

    27 martie, 2009 la ora 9:25 am

    A inceput acum ceva timp un serial nou pe nbc parca, pe nume Trust Me care e despre o firma de publicitate si despre 2 baieti parteneri care fac slalom printre deadlineuri si situatii care de care mai „cool” ca sa le zic asa din lumea publicitatii. Ma intreb cati experti mai ies si de pe urma vizionarii acestui serial.

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d