Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Bergenbier – The big moment!

Scris de Adrian Monoranu pe 12 aprilie, 2009 8 comentarii

Si ca sa fie mainstream=ul complet iata si ultimul spot al celor de la Bergenbier. Nu au schimbat agentia dar au schimbat mai tot ceea ce inseamna brand in afara de nume si slogan. Spuneam in trecut ca schimbarea asta nu e chiar binevenita insa la cat de prost merge comunicarea in mainstream anul acesta cred ca e posibil sa aiba ceva succes.

Dintre toti competitorii din zona sa doar Timisoreana pare sa ramana pe pozitii in timp ce toti ceilalti schimba dramatic. Sefi, femei, unisex, criza si alte concepte isi fac loc in comunicarea acestora. Si daca Bergenbier se pare ca a dat tonul la toate aceste schimbari iata ca totusi la ei focusul (cel putin in spot) ramane pe barbati. Chiar daca acel „male bonding” nu mai este atat de vizibil totusi in spot nu vad nicio femeie cu sticla sau paharul de bere in mana. Uitati-va si voi!

Desi nu sunt un consumator de Bergenbier si in general prefer berile super-premium in defavoarea tuturor celorlalte imi parea rau ca Bergenbier a hotarat sa faca aceasta schimbare totala. E drept ca fotbalul din RO nu mai vinde deloc si ca aproape ca nu are sens sa te manjesti intr-o mocirla obosita de valize si scandaluri de presa. Cu toate astea schimbarea pare un pic prea evidenta.

Am inteles ca au schimbat si gustul si e ok poate sa vina cu un concept nou de comunicare insa nu cred ca renuntarea la galben in favoarea rosului este benefica. Vom vedea insa in viitor prin vanzarile pe care le vor inregistra.

More from my site

  • Cosmote – una calda, una receCosmote – una calda, una rece
  • Bucegi da umorul pe legenda!Bucegi da umorul pe legenda!
  • Berile mainstream din Romania schimba in masa strategiileBerile mainstream din Romania schimba in masa strategiile
  • Ursus inscrie pentru nationala de fotbal!Ursus inscrie pentru nationala de fotbal!
  • Manchester United + Chevrolet = Love!Manchester United + Chevrolet = Love!
  • Ce teme au de facut unii studenti!Ce teme au de facut unii studenti!
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, Branding Deloc, coerenta, insight, Marketing, strategic planning Etichete: 2009, bergenbier, big, moment, rebranding, spot, the big moment

Comentarii

  1. Bungust a zis

    13 aprilie, 2009 la ora 6:03 pm

    In Ardeal, Bergenbier e pe nicaieri. Daca n-ar fi bauta in sud, ar fi vai de dopurile si de sticlele lor. Ti-o spun ca ardelean.

    Răspunde
  2. guri spurcate a zis

    13 aprilie, 2009 la ora 10:22 pm

    ai dreptate. fotbalul romanesc chiar ca nu mai vinde deloc

    Răspunde
  3. Mircea Popescu a zis

    14 aprilie, 2009 la ora 8:12 pm

    Subscriu la ce zice Bungust, e o bere destul de proasta.

    Răspunde
  4. Alex a zis

    21 aprilie, 2009 la ora 7:59 pm

    Nu stiu ce s-a intamplat cu Bergenbierul. Ori nu mai bausem de mult, dar zilele trecute am avut „ocazia” sa gust un Bergenbier, sub noul ambalaj si am avut ciudata senzatie ca si gustul e altul. Cu nimic mai bun decat old one..Se confirma ca au umblat si la „compozitie”. O miscare nu prea grozava, pe ambele directii. Pacat!

    Răspunde
  5. Articole de presa a zis

    23 aprilie, 2009 la ora 6:18 pm

    Nu inteleg de ce in Romania nu se produce bere cu dublu maltz?, ca e mult mai buna de cat cea blonda, bruneta, roshcata, sau tricolora.

    Răspunde
  6. Mihai a zis

    9 mai, 2009 la ora 12:34 pm

    Ziceai ca Timisoreana nu a schimbat? Ba a schimbat! I-au micsorat concentratia de malt dar pentru asta nu se face reclama…am vazut intamplator pe o sticla mai veche ca extractul era mai mare!

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      9 mai, 2009 la ora 3:21 pm

      @Mihai: Daca aceasta schimbare nu se vede in comunicare atunci este aproape nula. Publicul nu sta sa citeasca etichete si in plus nu are foarte des sansa de a compara. Concentratia de malt nu este principala grija a consumatorului de bere. Pentru el „gustul” primeaza. 🙂

      Răspunde

Trackbacks

  1. Reclama Bergenbier: Big Moment | Marius Sescu spune:
    12 aprilie, 2009 la 5:26 pm

    […] Via Mono […]

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d