Si ca sa fie mainstream=ul complet iata si ultimul spot al celor de la Bergenbier. Nu au schimbat agentia dar au schimbat mai tot ceea ce inseamna brand in afara de nume si slogan. Spuneam in trecut ca schimbarea asta nu e chiar binevenita insa la cat de prost merge comunicarea in mainstream anul acesta cred ca e posibil sa aiba ceva succes.
Dintre toti competitorii din zona sa doar Timisoreana pare sa ramana pe pozitii in timp ce toti ceilalti schimba dramatic. Sefi, femei, unisex, criza si alte concepte isi fac loc in comunicarea acestora. Si daca Bergenbier se pare ca a dat tonul la toate aceste schimbari iata ca totusi la ei focusul (cel putin in spot) ramane pe barbati. Chiar daca acel „male bonding” nu mai este atat de vizibil totusi in spot nu vad nicio femeie cu sticla sau paharul de bere in mana. Uitati-va si voi!
Desi nu sunt un consumator de Bergenbier si in general prefer berile super-premium in defavoarea tuturor celorlalte imi parea rau ca Bergenbier a hotarat sa faca aceasta schimbare totala. E drept ca fotbalul din RO nu mai vinde deloc si ca aproape ca nu are sens sa te manjesti intr-o mocirla obosita de valize si scandaluri de presa. Cu toate astea schimbarea pare un pic prea evidenta.
Am inteles ca au schimbat si gustul si e ok poate sa vina cu un concept nou de comunicare insa nu cred ca renuntarea la galben in favoarea rosului este benefica. Vom vedea insa in viitor prin vanzarile pe care le vor inregistra.
Bungust a zis
In Ardeal, Bergenbier e pe nicaieri. Daca n-ar fi bauta in sud, ar fi vai de dopurile si de sticlele lor. Ti-o spun ca ardelean.
guri spurcate a zis
ai dreptate. fotbalul romanesc chiar ca nu mai vinde deloc
Mircea Popescu a zis
Subscriu la ce zice Bungust, e o bere destul de proasta.
Alex a zis
Nu stiu ce s-a intamplat cu Bergenbierul. Ori nu mai bausem de mult, dar zilele trecute am avut „ocazia” sa gust un Bergenbier, sub noul ambalaj si am avut ciudata senzatie ca si gustul e altul. Cu nimic mai bun decat old one..Se confirma ca au umblat si la „compozitie”. O miscare nu prea grozava, pe ambele directii. Pacat!
Articole de presa a zis
Nu inteleg de ce in Romania nu se produce bere cu dublu maltz?, ca e mult mai buna de cat cea blonda, bruneta, roshcata, sau tricolora.
Mihai a zis
Ziceai ca Timisoreana nu a schimbat? Ba a schimbat! I-au micsorat concentratia de malt dar pentru asta nu se face reclama…am vazut intamplator pe o sticla mai veche ca extractul era mai mare!
Adrian Monoranu a zis
@Mihai: Daca aceasta schimbare nu se vede in comunicare atunci este aproape nula. Publicul nu sta sa citeasca etichete si in plus nu are foarte des sansa de a compara. Concentratia de malt nu este principala grija a consumatorului de bere. Pentru el „gustul” primeaza. 🙂