Anul trecut Ciprian pornea impreuna cu prietenii de la ASII pe un drum pe care multi il priveau foarte suspicios. Telul lor era sa organizeze prima conferinta despre „online” la Iasi. Gurile rele (si nu au fost putine) spunea atunci ca nu va fi un mare fas si ca va trece neobservat.
Eu am avut onoarea sa moderez acel eveniment si pot sa va spun cu cea mai mare convingere ca a fost un succes. De fapt, marturie stau si reactiile de dupa. Le puteti gasi foarte usor doar cautand pe google.
Anul acesta, Play the balls (adica agentia lui Ciprian) organizeaza editia a doua. Desi se vorbea despre mutarea evenimentului la Bucuresti, pana la urma Cip a decis sa ramana pe Iasi iar eu cred ca a facut o alegere buna. In Bucuresti ar fi fost un alt eveniment intr-un noian de conferinte cu un public plictisit si obosit in timp ce la Iasi va fi senzatie. Garantat!
Ce aduce nou IMTO 2009 – Focus on online marketing? In primul rand o extindere a evenimentului pe 2 zile, spre deosebire de ce a fost anul trecut. In al doilea rand,aduce o extindere catre zona aplicativa prin cele doua workshop-uri de a doua zi. In al treilea rand, aduce o concetrare mai mare pe zona „online marketingului” concentrandu-se pe probleme specifice: SEO, SEM, Online Marketing, Online Advertising, etc.
Iata si motivele pentru care organizatorii cred ca e bine sa participi:
Eu am sa fiu acolo. Tu ce mai astepti? Inscrierile si rezervarile se fac aici.
eBogdan a zis
Si eu voi fi acolo !