Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Napolact aduce o noua extensie gusturilor de odinioara!

Scris de Adrian Monoranu pe 28 aprilie, 2009 6 comentarii

Iaurtul nu era unul din favoritele mele dar de cand au aparut cele cu fructe a inceput sa-mi intre din ce in ce mai des in cosul de cumparaturi. Stiu ca „fructele” astea sunt mai mult E-uri dar imi place gustul dulceag si de asta continuii sa le servesc. Poate tocmai de asta cand Napolact a lansat linia de iaurturi cu arome de odinioara m-am grabit sa incerc.

Cel cu dulceata de nuci m-a dezamagit dar sincer nici nu eram un impatimit al acestui tip de dulceata. Bunica mea nu facea dulceata de nuci, deci e clar ca nu ma regaseam in target. E drept insa ca sortimentele cu dulceata de cirese negre si cu dulceata de trandafir m-au impresionat placut insa preferatele mele raman tot cele de la Danone. Poate ca si comunicarea e de vina cu toate ca nici spoturile de la Danone nu prea ma ating. Acum Napolact a extins linia cu inca un sortiment si anume cel cu dulceata de coacaze!

Daca ar fi sa judec doar spoturile TV, sincer, imi plac mai mult cele de la Napolact si se incadreaza mai bine in ideea aceasta de „nostalgie” pe care o promoveaza inca de la inghetata Napoca despre care cred ca am mai vorbit in trecut si al carei spot il puteti vedea aici. Danone continua cu spoturile cu endorseri celebri si asta dupa criza cu dioxina dar nu au facut intotdeauna cele mai bune alegeri. S-au folosit de Razvan Lucescu si de Doroftei pentru ca sunt familisti dar asta nu e neaparat cheia succesului.

Cu toate astea, Danone sta mult mai bine la ceea ce inseamna POSM (point of sale marketing). Au mereu display-uri, promoteri si asta conteaza pentru ca cel putin cand vine vorba de iaurt, la raft te afli ca intr-un ocean de branduri. Concurenta e mare si tocmai de asta cred ca POSM e cel care face diferenta. E drept ca afirmatiile mele pot fi contestate prin simplul fapt ca sunt subiectiv, fiind un cumparator de Danone. Cu toate astea sunt si atent la ce cumpar si loialitatea mea este extrem de scazuta. Cumpar Danone pentru ca ma atrage de fiecare data insa tot de fiecare data procesul decizional este destul de complex.

More from my site

  • Familia Brasoveanu – un brand pentru brasoveni! (P)Familia Brasoveanu – un brand pentru brasoveni! (P)
  • Thank you cows … stupid!Thank you cows … stupid!
  • Ce-i datoreaza Bianca Andreescu Romaniei?Ce-i datoreaza Bianca Andreescu Romaniei?
  • Puma shopping cu Zorile StorePuma shopping cu Zorile Store
  • Am stat 3 saptamani in Polonia.Am stat 3 saptamani in Polonia.
  • Ce-ti place sa faci? Pe bune!Ce-ti place sa faci? Pe bune!
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, consumer psychology, Marketing, strategic planning, studii de caz Etichete: coacaze, iaurt, napolact, odinioara

Comentarii

  1. cipoc a zis

    28 aprilie, 2009 la ora 5:54 pm

    am incercat si eu pe ala de trandafir si cu nuci si sincer nu m`a impresionat cu nimic
    preferatele mele sunt cele din gama tnuva, simti ca mananci un iaurt ca lumea..

    Răspunde
  2. Dana a zis

    28 aprilie, 2009 la ora 6:11 pm

    Am impresia ca totusi preferinta fata de Danone se datoreaza si faptului ca acestia isi promoveaza produsele cu mult inainte sa o faca Napolact. In plus preferinta fata de brandul Danone se poate datora si reputatiei internationale dobandite. Peste inca 10 ani daca cei de la Napolact isi vor juca cartile bine poate vor reusi sa schimbe un pic lucrurile, cel putin in Romania.

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      28 aprilie, 2009 la ora 6:56 pm

      @Dana: Nu vreau sa fac pe niznaiu dar sa stii ca iaurtul nu a fost unul din produsele mele preferate pana acum vreo 2 ani. Pana atunci promovarea lor ma lasa rece. Era la fel de neinteresanta precum cea pentru absorbante. Oricum, vechimea pe piata a brandului conteaza si cu siguranta ma impresioneaza. Mai ciudat e ca auzisem ca s-a facut un soi de test orb cu copii care au fost pusi sa guste mai multe iaurturi si sa le acorde note iar la sfarsit s-a descoperit ca Danone era pe ultimul loc. :)) Si stiind asta inca mai cumpar! :)))))

      Răspunde
  3. Adrian Matei a zis

    28 aprilie, 2009 la ora 8:14 pm

    1. Tnuva 2. Napolact 3. Zuzu 4. Danone, cand nu sunt primele 3 la raft.
    Zuzu poate nu era in top. Dar e pentru ca aici am si ceva actiuni. (direct implicat). Totusi gustul primeaza si Tnuva e cea mai buna.
    Comunicarea de la Napolact e buna. Danone nu imi place pur si simplu. Dau banii pe brand si nu-mi convine mie treaba asta.
    Cum reusesc ei sa influenteze (ca sa nu spun „prosteasca”) comsumatorii cu vrajeli de genul bifidus essensis, incerci 15 zile- banii inapoi … bravo lor ca le merge. Gustul si calitatea conteaza pentru mine, nu sa dau bani pe brand.

    Răspunde
  4. eBogdan a zis

    1 mai, 2009 la ora 11:19 am

    hmm in spot arata totul foarte bine, chiar am sa incerc si eu noul produs !

    Răspunde
  5. Jynx a zis

    30 octombrie, 2009 la ora 4:30 pm

    Aveti dreptate, dupa ce m-a dezmagait cel de nuca, n-am mai incercat altul. M-am mutat pe Danone.

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d