Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Status Pimp – un nou El-Dorado ca si eMAG Profitshare?

Scris de Adrian Monoranu pe 20 mai, 2009 Un comentariu

Azi am primit un mass de la un amic prin care ma anunta (pe mine si inca vreo cateva sute) ca a aparut un nou serviciu de promovare ce foloseste ca touchpoint statusul de la programe de instant messaging (Yahoo acum si in curand GTalk si Skype). Aparent pare o super-idee dar in orice caz nu e noua. Se cheama Status Pimp.

Sistemele de acest tip sunt deja folosite in alte zone ale netului decat cea RO. Nu stiu exact cat de bine o sa functioneze (pentru ca acum e doar trial) si cat de rentabil o sa fie dar sper, spre binele lor, sa nu fie doar un alt magic „el dorado” cum a fost si emag affilliates. Mii de posesori de bloguri si alte tipuri de site-uri s-au ingramadit sa posteze reclamele de la emag si totul a fost un mare fas plus o gramada de publicitate moca dupa cum zicea si Razvan.

Pe site-ul celor de la Status Pimp exista si un calculator de click-uri si respectiv de castiguri dar mi se pare un pic supraestimat castigul. Ma apucasem sa calculez un pic doar pentru cei care sunt online dar am gasit o estimare gata facuta tot la Razvan. Eu zic ca totusi e mult prea mult sa te gandesti la toti cei pe care ii ai in lista. De ex. eu am persoane care nu stiu absolut deloc ce e cu statusul meu. Nu dau click pentru ca nu stiu ca se poate.

Un efect secundar poate invadarea messengerului cu tot felul de cereri de prietenie doar cu scopul de a extinde lista de urmaritori si respectiv de posibili clickatori. E aiurea si sincer nu mi se pare prea buna ideea. Si-asa sunt invadat de tot felul de ciudati care imi dau add, apoi de-acum sa te tii.

Una peste alta, nu e un proiect rau si vad ca prinde. Deja s-au abonat in cateva zile 1000 de persoane si nu mai sunt conturi disponibile. Am incercat si eu dimineata sa ma inregistrez dar sunt pus pe hold. Si uite-asa si baza de date de id-uri cu nume atasate. Abia acum imi dau seama de necesitatea de securitate pe care proprietarii trebuie sa o satisfaca pentru ca daca cineva reuseste sa intre in posesia bazei de date e de rau. Se poate lasa cu procese.

Eu le urez succes, cum le-am urat si celor de la 2 Parale si celor de la eMAG si astept sa vad primele rezultate. Ei zic ca ar trebui sa castig circa 115 euro pe luna. Vom vedea. Cat despre numele lor, nu e rea alegerea. Pimp inseamna peste (de curve) si de fapt cam asta fac ei, iti dau la produs statusul. In anumite cercuri pimp e perceput ca fiind cool, gangsta, etc. Si cum cei mai cei dintre messengeristi is kinderii de pana in 18 ani … o sa prinda bine.

More from my site

  • Phishing pe yahoo messenger!Phishing pe yahoo messenger!
  • Despre Emag, comentarii haioase si comunicare de brand.Despre Emag, comentarii haioase si comunicare de brand.
  • Conceptul „black friday” in RO – absent nemotivat.Conceptul „black friday” in RO – absent nemotivat.
  • Zapp E@sy si Yahoo fac reclama comparativaZapp E@sy si Yahoo fac reclama comparativa
  • E greu cu donwnloadu’ asta!E greu cu donwnloadu’ asta!
  • Intalnire ODO – Oameni din OnlineIntalnire ODO – Oameni din Online
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, Blogging, experimente, internet, Marketing, naming, online marketing, technology Etichete: el dorado, emag, gtalk, messenger, slype, status pimp, yahoo

Comentarii

  1. Razvan Girmacea a zis

    20 mai, 2009 la ora 3:00 pm

    Citisem pe un blog azi ca StatusPimp incalca termenii de utilizate a serviciilor Yahoo („no commercial use”). Pot oricand sa ii inchida daca nu fac un parteneriat.

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d