In ultima vreme am fost cam absent pe twitter dar asta nu inseamna ca nu citesc update-urile asa cum mi-au reprosat unii. Azi am aflat o chestie foarte interesanta. Un magazin online de tricouri, hanorace si alte articole vestimentare lanseaza o promotie azi cu ocazia sarbatoririi sfintilor Constantin si Elena.
Dupa cum deja stiti, in trecut au fost destule ocazii in care marketerii sau advertiserii au cautat sa se asocieze cu sarbatorile si cu zilele onomastice pentru ca a fost mereu un prilej pentru consumatori sa cumpere mai mult si mai nesabuit poate. Poate va mai amintiti o campanie mai veche a celor de la Zarea facuta de McCann.
Cei de la Hiperstore dau cupoane de reduceri celor care poarta numele de Constantin sau Elena pentru cumparaturi facute astazi. Mi se pare foarte tare ideea si sincer sper sa le mearga. Pana acum cred ca au mai fost astfel de initiative dar cred ca inca exista potential. Consumatorul din RO s-a cam plictisit de pachete bonus, tombole si discounturi clasice.
Chiar vorbeam semestrul acesta la scoala cu studentii mei despre cupoane si de faptul ca nu sunt foarte populare in mediul de marketing din RO dar se pare ca m-am inselat. Felicitari pentru Hiperstore si vanzare buna!
Scrie un comentariu!