Aflandu-ma intre munti de proiecte, intr-o pauza de concentrare am deschis televizorul si am prins un spot foarte misto dar oarecum ciudat. L-am cautat pe youtube si l-am gasit, spre norocul meu si al vostru. De fapt am gasit 2 spoturi si va las sa le vedeti dupa care vorbim.
Evident primul spot e mult mai bun decat al doilea. Babuta extrem de charismatica face toata treaba. Daca va intrebati despre ce e vorba, puteti arunca o privire pe aici pentru a afla mai multe despre subiectul campaniei. Sunt niste spoturi cu buget restrans dupa cum nici produsul nu este unul cu vanzari extraordinar de mari.
Imi place in schimb creativitatea si ideea de a folosi contraste (mai ales in primul spot). Al doilea spot este un pic nereusit (cel putin din punctul meu de vedere) deoarece nu cred in ideea ca indragostitii vorbesc numai despre dragoste si romantism. Poate tocmai de asta s-a ales pentru difuzare spotul cu batranica.
E o campanie de informare prin care producatorul (Aesculap) doreste sa introduca si sa comunica un USP (prezenta lactoferinei) si sustine acest lucru prin promovarea site-ului. Cu toate acestea nu inteleg de ce nu au pus si spoturile pe site. Cred ca e o lectie buna de pozitionare dar nu completa. Mai e putin de lucrat dar sunt pe drumul cel bun. Eu le urez spor si succes!
Alex a zis
Interesant. Mai ales ca azi am scris capitolul de teorie a pozitionarii pentru licenta. Pacat ca nu l-am vazut inainte. Oircum eu am mers pe exemplul paine integrala (care presupun ca s-a promovat intr-un mod similar acum cativa ani).
Adrian Matei a zis
Jenant al doilea spot. Primul e doar prost.
Alex mkt a zis
Pfoai de capul meu:)) Cred ca si cativa studenti de la mkt puteau concepe o campanie de informare mai reusita ca asta. E oke sa fie transmisa ideea cat mai simplu si mai direct, pe intelesul tuturor, dar nici chiar asa. Cuvantul de ordine „Penibil”!
Pe mine personal nu m-a pus pe ganduri „Contine suplimentul meu lactoferina?”, „Nu contine?! Vai ce ma fac:-s?!”..Dau repede fuga la farmacie sa mi-l iau!..Pff..Sigur nu!