Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Experiente negative cu Vodafone – „cea mai tare retea din Romania”

Scris de Adrian Monoranu pe 23 iunie, 2009 16 comentarii

Sunt client al Vodafone de mai bine de 10 ani (daca luam in calcul si perioada in care acelasi operator de telefonie mobila se numea Connex). Sunt multumit de multe aspecte legate de aceasta retea insa cum in Romania orice companie, indiferent ca e autohtona sau multinationala, devine mai devreme sau mai tarziu neserioasa, era de asteptat sa am si o experienta negativa.

Acum cateva saptamani am fost sunat de o domnisoara/doamna de la Vodafone care mi s-a adresat foarte frumos, m-a instiintat ca sunt un client foarte important si mi-a oferit o oferta absolut inutila mie si … pe bani. Tin sa mentionez ca singurul avantaj de care beneficiez sunt 30 de minute gratis in retea, in fiecare luna. Ah, si mai sunt punctele pe care le obtin pentru ca vorbesc minute bune in fiecare luna, deci pana la urma tot datorita mie.

In fine, vineri am fost la Vodafone in Bacau sa vad ce mai e nou pentru ca vroiam sa schimb abonamentul tatalui meu (tot pe numele meu, tot foarte vechi). Asta pentru ca desi sunt un client „foarte important” nu primesc nici un fel de notificari prin care sa fiu instiintat de noile oferte. Cred ca sunt cel putin 3 modalitati care imi vin in minte acum prin care s-ar putea realiza acest lucru: mail, in plicul facturii, sms, si sunt sigur ca se mai gasesc.

Continuand ideea de mai devreme, ajuns la magazinul Vodafone, aflu ca intradevar sunt multe oferte noi, atat pentru abonamentul de voce cat si pentru cel de date (la care s-a dublat viteza dar, in mod stupid, doar la cerere :)) ). Evident, cer sa mi se schimbe abonamentul si sunt instiintat ca daca vreau unul din abonamentele noi trebuie sa mi se prelungeasca contractul. Accept, desi nu mi se pare normal.

Cand sa plec, sunt intrebat pe fuga daca nu cumva as vrea sa si cumpar un telefon pentru ca, evident, odata cu prelungirea contractului, am dreptul. :)) Trebuie sa va spun ca eram pe jumatate iesit pe usa. Si pentru ca telefonul nu il luam pentru mine, am decis sa aman cateva zile achizitia, asigurandu-ma inainte ca este posibil acest lucru.

Intre timp, am decis ce telefon sa iau si ma duc azi la Vodafone in Iasi. Ajuns aici cer sa cumpar telefonul si mi se spune ca prelungirea contractului nu a fost inregistrata. Imi cere sa-i spun cine mi-a prelungit contractul la Bacau … de parca eu as sti cum o chema pe tipa de acolo. Apoi, mi se cere numarul acesteia de telefon pentru a o suna. Incredibil!

Imi manifest nemultumirea fata de faptul ca sunt tratat aiurea si pe deasupra ca nu sunt anuntat ca apar oferte noi, tipa ridica din umeri si continua sa butoneze la calculator. Imi spune ca poate sa-mi re-prelungeasca contractul si sa cumpar telefonul pe care mi-l ofera la un pret mai mare decat stiam de la Bacau ca o sa coste. Normal, intreb de ce, dupa care isi da seama ca de fapt gresise pretul (e drept ca nu era diferenta mare dar oricum … 100 de ron).

Se trece la semnat hartii si la sfarsit faza da cascadorii rasului. Mi se da o hartie prin care sunt instiintat ca pot beneficia, gratuit, timp de 10 luni de oferta pe care mi-o oferise pe bani acum cateva saptamani operatoarea ce ma sunase. :))))))) Normal, abia ma abtin sa nu rad acolo si intreb cum de se poate intampla asaceva. Raspunsul … „aceasta oferta v-am oferit-o eu asa …”. Dialogul continua, pentru ca nu ma pot abtine sa asist la asemenea cazuri de customer care idiot si intreb daca o da de la ea sau pentru ca o ofera Vodafone. Si bineinteles ca mi se spune ca e de la Vodafone.

Asadar, concluzia mea e: la Vodafone esti client important pe bani = bou. Daca ai tupeu si intrebi si faci scandal primesti tot felul de avantaje care iti sunt oferite prin „bunavointa” angajatilor, un soi de buni samariteni. Ma intreb daca aceasta tehnica face parte dintr-o strategie diabolica de-a lor de a se apropia de clienti. :))))

N-am sa renunt la Vodafone pentru ca, asa cum spuneam la inceput, sunt multumit de o serie de aspecte dar de-acum o sa fiu mult mai tupeist cand intru la ei in magazin. Si acelasi lucru vi-l recomand si voua! Cereti-va drepturile de clienti! Nu numai la Vodafone, ci oriunde ati fi. NU uitati ca fara voi, clientii, comerciantii si prestatorii de servicii nu au cum sa supravietuiasca!

More from my site

  • Vodafone aduce in Romania iPhone 7!Vodafone aduce in Romania iPhone 7!
  • Vodafone lanseaza iPhone 6 din aceasta seara! (P)Vodafone lanseaza iPhone 6 din aceasta seara! (P)
  • Permission Marketing in RO?Permission Marketing in RO?
  • CRM de calitate la Orange – NOOOOT CRM de calitate la Orange – NOOOOT
  • Hangerul rusinii si CRM-ul!Hangerul rusinii si CRM-ul!
  • Vodafone – customer care exagerat?Vodafone – customer care exagerat?
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Customer care, Marketing, Personal s@#t!, romanisme, telecom Etichete: cea mai tare retea, crm, Customer care, experiente negative, romania, vodafone

Comentarii

  1. costellino10 a zis

    23 iunie, 2009 la ora 8:23 pm

    Stai linistit si cu Orange e la fel, eu ii injur in fiecare zi.
    Si eu is de vreo 8 ani client, dar ei calculeaza doar cei 4 ani de cand am ultimul abonament si zic ca sunt doar de 4.
    Plus ca la fidelizare stau jalnic. Unei prietene i se termina abonamentul si astia au sunat-o sa-si prelungeasca abonamentul cu un din ofertele de pe piata. Incredibillll. Oricand se putea duce sa isi faca un abonament care exista pe piata. Unde e fidelizareaa???
    Sa nu mai spun de penibilitati de genul: poti in orice moment sa iti activezi vreo 10-15 optiuni fara justificare la orice ora din zi, dar dak vrei sa inchizi una trebuie sa astepti perioada de facturare.
    Eu is obligat sa raman pe Orange pentru ca 80% dintre cei cu care vorbesc sunt pe Orange.
    Daca tot ar trebui sa vorbim de fidelizare, nu ar fi normal sa suni clientii si sa vezi ce anume si-ar dori si nu sa pui tu acolo sa dai niste puncte de fidelizare care cand le folosesti sa iti cumperi un telefon, te leaga de gat cu inca un an de abonament?
    Eu inca nu am gasit vreo companie care in vreun mod sa ma fidelizeze, dar suntem in Romania si nu ma astept sa se intample asta prea devreme…

    Răspunde
  2. orange a zis

    24 iunie, 2009 la ora 8:03 am

    @costellino10
    Prietena ta a avut noroc. Sunt abonat orange de vreo 5-6 ani si mai aveam vreo 2 luni de abonament si am vrut sa trec pe o optiune noua care imi convenea, insa nu s-a putut, in schimb imi dadeau o optiune cu vreo 100 de min orange si 50 nationale la orice ora la vreo 10-11 euro. Asa ca am preferat sa renunt la orice optiune si mi-am luat o cartela si am 400 de minute orange si 50 nationale cu doar 4 euro. De ce sa fiu fraier sa le platesc mai mult?

    Răspunde
  3. Musli a zis

    24 iunie, 2009 la ora 3:50 pm

    Nu merita sa iti afci abonament te vrajeste ca e cel mai mic abonament dar daca nu iti iei o extraoptiune sau 2, platesti factura usturator. Mai bn cu cartela, ca la cat vb eu cu abonamentul as da faliment, asa la cartela daca am credit si stiu ca e pe terminate mai trag de el. Oricum operatori de la Vodafone sunt nesimtiti;)

    Răspunde
  4. mace a zis

    24 iunie, 2009 la ora 5:29 pm

    asta e nasol, ofertele noi sunt valabile numai pentru noii clienti sau pentru abonamentele nou incheiate… Beneficiile datorate fidelitatii plus oferta pe care o detii nu se apropie de oferta unei cartele sau a unui abonament nou, inclin sa cred ca e mult mai avantajos pe cartela… si asta in oricare retea

    Răspunde
  5. Le Createur a zis

    25 iunie, 2009 la ora 9:17 am

    @mace – Evident ca e mai avantajos pe cartela. Si pentru tine si pentru ei. Promoveaza cartelele pentru ca oricarui biznis ii convine sa fie platit in avans. Si eu ti-as da tricouri la un pret mai avantajos daca mi le platesti cu o luna in avans. 😛

    Răspunde
  6. Adrian Matei a zis

    23 iulie, 2009 la ora 11:10 am

    Ai o cunostinta ce are abonament. Iti incarca de la el si el da banii cand ii vine factura, nu inainte. Ori inainte, ori dupa … te intelegi tu cu persoana respectiva. Daca nu esti un Patriciu, evident ca nu ai sa faci nimic pro bono. 🙂

    Răspunde
  7. Carmen din Constanta a zis

    17 august, 2009 la ora 2:07 pm

    Nu cred ca exista vreo pesoana care sa fie multumita de reteaua la care este abonat. Am avut si eu o experienta neplacuta cu cei de la vodafone atunci cand m-am dus sa platesc factura a trebuit sa astept sa-si termine conversatia pe mess tipa care incasa banii

    Răspunde
  8. Alex. Chimu a zis

    23 iunie, 2010 la ora 2:42 am

    Fix la un an dupa publicarea articolului m-au „lovit” si pe mine 😛 Mama a fost sunata de unul din operatorii departamentului Vodafone Zona Mea, care i-a prezentat oferta si a intrebat-o daca este de acord sa primeasca un sms. Femeia, crezand ca e mesaj de informare, a acceptat. Si a primit un mesaj cu instiintarea ca i-a fost activata extraoptiunea. M-am sesizat, si dupa ce m-am asigurat ca nu dorea sa ii fie activat serviciul, am sunat la Serviciul de Relatii cu Clientii si am cerut explicatii. M-a sunat operatorul care a facut activarea, si dupa ce i-am explicat (pe un ton mai hotarat, dupa recomandarea din articol 😛 ) ca a facut o tampenie si ca ma duc sa fac o sesizare, mi-a inchis telefonul in nas. Am sunat din nou, si alt operator, care cica aflase intre timp care e situatia, mi-a spus ca doar la un magazin Vodafone pot sa cer anularea activarii fara sa platesc. Am mers la sediul de pe b-dul Stefan cel Mare si s-a rezolvat. Am fost sunat si eu, mai demult, in legatura cu oferta asta ne-mai-auzita a lor, iar operatorul (altul, desigur) a incercat timp de 15 minute sa ma convinga ca oferta e cea mai buna alegere pe care as putea sa o fac. DOAR 10 LEI, in conditiile in care eu platesc in jur de 40 de lei pe luna pentru abonament. Voiam sa scriu un articol, dar ma simt mai „razbunat” postand un comentariu la acest articol 😀

    Răspunde
  9. shrek4169 a zis

    9 martie, 2011 la ora 2:39 pm

    am si eu o cartele vodaf.si nu reusesc sa o incarc.ori ce as face nu mi se permite sa formez codul de incarcare

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      9 martie, 2011 la ora 6:59 pm

      @shrek4169: du-te la un dealer vodafone sau suna la *222.

      Răspunde
  10. deea a zis

    31 august, 2011 la ora 12:37 pm

    orange e cea mai buna dupa ceea e vodafone…ultima e cosmote

    Răspunde

Trackbacks

  1. danifeld (danifeld) spune:
    23 iunie, 2009 la 8:04 pm

    Twitter Comment


    RT: @monoxid: Experienta mea negativa cu Vodafone! Please RT. [link to post]

    – Posted using Chat Catcher

    Răspunde
  2. monoxid (Adrian Monoranu) spune:
    23 iunie, 2009 la 8:14 pm

    Twitter Comment


    @danifeld merci. 🙂

    – Posted using Chat Catcher

    Răspunde
  3. andymihail (Andy Mihail) spune:
    23 iunie, 2009 la 9:20 pm

    Twitter Comment


    RT @monoxid: Experienta mea negativa cu Vodafone! Please RT. [link to post]

    – Posted using Chat Catcher

    Răspunde
  4. monoxid (Adrian Monoranu) spune:
    23 iunie, 2009 la 10:04 pm

    Twitter Comment


    Experienta mea negativa cu Vodafone! Please RT. [link to post]

    – Posted using Chat Catcher

    Răspunde
  5. CRM de calitate la Orange - NOOOOT | Marketing in cuvinte si imagini spune:
    25 septembrie, 2009 la 11:38 am

    […] o mare diferenta intre operatori. Desi lately nu prea mai sunt nici fan Vodafone (vezi postul de aici) acolo nu a trebui niciodata sa stau o ora la rand pana sa vorbesc cu un consultant. De ce? Pentru […]

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d