Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Super show cu proiectii arhitecturale 3D la Centrul Comercial Felicia in Iasi

Scris de Adrian Monoranu pe 12 august, 2009 26 comentarii

Pentru ca suntem pe final de sezon de reduceri si pentru ca orice final, la fel ca orice inceput merita sarbatorit, Centrul Comercial Felicia din Iasi a pus la cale un eveniment numit Noaptea preturilor virusate pe 21 august de la ora 21.00 si pana la ora 01.00. Si pentru ca e mereu nevoie de putina diferentiere cei de la Felicia au decis sa aduca o abordare noua unui astfel de eveniment avand in vedere istoricul local al acestor evenimente de shopping nocturn.

Atracția principală a serii va fi un spectacol de proiecții arhitecturale 3D, organizat în premieră în orașul Iași. Timp de 60 de minute, spectatorii vor putea urmări iluzii optice și proiecții spectaculoase pe clădirea Centrului comercial Felicia. Și pentru că imaginile au un farmec aparte atunci când sunt susținute de fundalul muzical potrivit, atmosfera va fi întreținută de Sean Jay Dee, arhicunoscutul DJ iesean.

Un filmulet care sa va ajute sa intelegeti mai bine ce va asteapta puteti vedea mai jos. Eu unul zic ca nu trebuie ratata o astfel de ocazie unica pana acum. Mai multe detalii despre eveniment puteti gasi pe pagina dedicata acestuia, adica aici.

Evenimentul va avea loc odată cu lăsarea întunericului, începând cu ora 22.00, în parcarea Centrului comercial Felicia și se va continua cu o seara prelungită de cumpărături. Cei care vor să ia o pauză de la cumpărături sau cei care nu au plănuit shopping în seara respectivă, se vor putea înscrie și participa la o competiție Nintendo Wii ce se va organiza în paralel, în zona food-court.

Bineinteles ca fiind un eveniment care aniverseaza incheierea unei perioada de reduceri, toți participanții vor beneficia de o serie de discounturi speciale în magazinele centrului comercial iar transportul către zonele Tătărași, CUG, Rond Dacia, Billa (în intervalul orar 22.30 – 01.30) este gratuit.

More from my site

  • Inscrie-te la Gradinita de Manageri!Inscrie-te la Gradinita de Manageri!
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Hangouts – Gist Iasi.Hangouts – Gist Iasi.
  • Hangouts – BinduHangouts – Bindu
  • Hangouts – August no.2Hangouts – August no.2
  • Hangouts – Moshe Studio.Hangouts – Moshe Studio.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, evenimente, Marketing, Promotions Etichete: 3d, felicia, iasi, proiectii arhitecturale, sean jay dee, show

Comentarii

  1. Georgiana a zis

    13 august, 2009 la ora 3:25 pm

    Cata aglomeratie va fi, cu siguranta se va calca lumea in picioare, de fiecare data se intampla asa. Sper totusi ca se va termina totul cu bine

    Răspunde
  2. yahoo status a zis

    16 august, 2009 la ora 10:06 am

    foarte misto a fost

    Răspunde
  3. Petrut Luigi a zis

    16 august, 2009 la ora 4:23 pm

    WOW! Este uimitor videoclipul.

    Răspunde
  4. iulia a zis

    17 august, 2009 la ora 2:04 am

    „spectacol de proiecții arhitecturale 3D, organizat în premieră în orașul Iași” … nu este primul eveniment de acest gen din iasi. din nefericire cei de la carrefour si cei care aud de acest eveniment sunt complet dezinformati. intr-adevar suna bine ca modalitate de atragere a vizitatorilor „pentru prima data in iasi”.. pacat ca se folosesc de acest gen de siretlicuri pentru promovare

    Răspunde
  5. iulia a zis

    17 august, 2009 la ora 2:26 am

    si ca sa nu argumentez fara exemplu (poate nu voi fi crezuta) primul eveniment de acest gen a fost facut pe suprafata Teatrului National si a avut un succes destul de mare. pentru cei interesati pot pune la dispozitie si filmulete 😛

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      17 august, 2009 la ora 9:41 am

      @iulia: e bine de stiut si uite cum web 2.0 isi face datoria. merci de comment.

      Răspunde
  6. Tudor Nani a zis

    17 august, 2009 la ora 3:46 pm

    Buna ziua, imi pare rau sa va anunt dar acest tip de eveniment a fost organizat pentru prima data de agentia de publicitate Professional Design pentru a demonstra un nou tip de promovare outdoor.
    Ca reprezentat al acestei agentii voi lua masuri in aceasta privinta, pentru ca dezinformati publicul iesean.

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      23 august, 2009 la ora 11:31 am

      @Tudor Nani: Imi pare rau Tudor dar eu am primit informatiile ca atare si la fel au fost prezentate si pe site-ul oficial al evenimentului. Cred ca lor ar trebui sa li te adresezi daca tu consideri ca fac publicitate inselatoare.

      Răspunde
  7. ines a zis

    17 august, 2009 la ora 3:51 pm

    Hello.

    Inainte de a aproba ideea de organizare a acestui show si promovarea lui ca „primul show 3D din Iasi” am facut si noi research.

    Proiectiile de pe Teatrul National din Iasi au fost realizate de aceeasi echipa cu care lucram si noi (fiind, de altfel, singura din Iasi specializata pe astfel de proiectii) iar scopul lor a fost de a testa aparatura. A fost un test improvizat si nu i s-a facut promovare.

    Iti multumim pentru interes si, evident, te asteptam vineri la Centrul comercial Felicia (nu la Carrefour, acesta fiind doar un magazin din cadrul centrului comercial :P).

    Răspunde
  8. iulia a zis

    18 august, 2009 la ora 2:45 am

    Evenimentul chiar a fost promovat intens.. Si pe anumite site-uri si chiar si la Radio Guerrila. Researchul probabil nu a fost atat de amanuntit facut avand in vedere ca nu stiati aceste lucruri.

    Răspunde
  9. sebastian a zis

    18 august, 2009 la ora 10:29 am

    iulia, nu te supara insa datele adunate au fost preluate de la echipa care pune in practica aceste evenimente, daca ei au spus ca ala a fost un test, adica ei, baietii care fac show-ul, tu vii si zici ca de fapt nu e asa?

    Răspunde
  10. mutari a zis

    21 august, 2009 la ora 3:08 pm

    Sunt de parere ca promovarea evenimentului ar trebui dusa un pas mai departe. Ar trebui inregistrat evenimentul si sa se creeze o prezentare a acestuia precum cea din filmuletul prezentat. Dupa terminarea evenimentului videoul va fi promovat si astfel va fi promovat si orasul Iasi.

    Răspunde
  11. Tudor Nani a zis

    24 august, 2009 la ora 11:40 am

    In fine, pentru a face un ban in plus au mintit in ultimul hal. Evenimentul a fost promovat intens pe radio Guerilla si pe siteuri de profil din iasi. Au fost peste 400 de oameni la acel eveniment.

    Nu ma intereseaza ce s-a zis. Am fost deranjat ca cei care au organizat partea tehnica au mintit si ii consideram prieteni pana recent.

    Sper ca nu v-au dezamagit la eveniment, pentru ca pe mine m-au dezamagit total. Nonprofesionalisti.

    O zi buna!

    Răspunde
  12. Tudor Nani a zis

    24 august, 2009 la ora 11:42 am

    Edit:

    Am uitat sa adaug ca au sters inregistrarea video de pe serverul lor in care aparea evenimentul si publicul care a fost de fata.

    Răspunde
  13. Iulia a zis

    24 august, 2009 la ora 11:53 am

    Fiind una din persoanele care s-au luptat pt promovarea evenimentului cautata de organizatori, printre care si echipa care organizeaza, cred ca stiu despre ce vbesc. Iar daca va cauta si domnul Monoranu va gasi si el o invitatie in casuta lui de mail din perioada organizarii primului eveniment. Reclama pt eveniment, interviu cu unul din organizatori la emisiunea locala Log Out de la Radio Guerrila, reclame pe siteuri si invitatii trimise catre oameni de afaceri si nu numai, nu cred ca se cheama altfel decat promovare. Corectati-ma domnule profesor daca gresesc, inca nu stapanesc poate intrutotul cunostintele de marketing. Multumesc pt ocazia unei dezbateri 😛

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      24 august, 2009 la ora 1:44 pm

      @Iulia: Pai pentru ce sa te corectez? Nu inteleg de ce te inversunezi asa. Ai semnalat un fapt cat se poate de adevarat, te apreciez, imi fac mea culpa pentru ca nu m-am informat cand am scris dar am contat pe corectitudinea celor ce mi-au furnizat materialul. O disputa pe acest subiect nu are sens aici ci mai degraba pe adresa de mail a organizatorilor. Eu ma bucur ca lumea semnaleaza aceste probleme si apreciez inversunarea dar blogul meu este doar un canal media care, la fel ca si multe alte canale mult mai titrate, fie ele audio, video sau tiparite, mai transmite si informatii gresite insa nu din rea vointa ci pur si simplu din lipsa de surse de documentare si graba. Pentru asta imi asum raspunderea dar daca vreti sa corectati ceva va sugerez si tie si lui Tudor sa va adresati celor ce s-au batut cu pumnul in piept ca sunt primii si de fapt nu au fost.

      Răspunde
  14. ines a zis

    24 august, 2009 la ora 2:42 pm

    In primul rand, imi cer scuze in numele Centrului comercial Felicia pentru faptul ca evenimentul a fost promovat ca fiind primul de acest tip din Iasi.

    In momentul in care ne-a fost propusa organizarea unui astfel de eveniment, nu am acceptat cu ochii inchisi, ci am facut cercetari, asa cum am precizat si intr-un comentariu anterior. De altfel, au fost cateva persoane care ne-au informat despre existenta proiectiei de pe Teatrul National din Iasi, drept pentru care am cautat dovada existentei acestei proiectii si am dat peste un link care, dupa ceva timp, nu a mai mers. Linkul l-am gasit aici: http://www.visualart.ro/forum/showthread.php?t=19334. Intentia initiala era de a da linkul respectiv catre bloggeri (pentru a-si face o impresie despre cum arata un astfel de show), dar am renuntat la ea, tocmai pentru ca linkul nu mai era disponibil.

    Avand in vedere ca, la inceputul proiectiei de pe Teatrul National, era un slide cu logo-urile organizatorilor, i-am contactat pe cei care s-au ocupat de aceasta proiectie iar acestia ne-au asigurat ca atunci a fost vorba despre un test, pentru a vedea daca aparatura functioneaza asa cum trebuie, lucru pe care noi l-am luat de bun pentru ca informatia a venit chiar de la „sursa”.

    Si noi, in calitate de centru comercial, ne aflam intr-o situatie neplacuta pentru ca nu am crezut ca este necesara o munca de detectivi inainte de organizarea unui eveniment, dar se pare ca realitatea ne-a demonstrat altceva.

    Imi cer scuze de la cei care s-au ocupat cu organizarea unui astfel de eveniment inaintea noastra, mai ales ca stim cat este de dificil sa te ocupi de toate detaliile ce tin de promovare (si apoi sa vina cineva care sa sustina ca aceasta promovare nu a existat); vreau sa va asigur ca, daca aceste informatii ne erau dezvaluite inca de la inceput, nu l-am fi promovat ca PRIMUL show 3D; mai ales ca show-ul in sine era cel ce trebuia promovat, nu de cate ori a mai fost organizat inainte.

    Mono, imi cer scuze si de la tine pentru situatia in care ai fost pus; nu a fost intentia noastra sa transmitem informatii gresite sau sa ne folosim de bloggeri pentru a face acest lucru.

    Cu siguranta, in viitor vom sufla si in iaurt…

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      25 august, 2009 la ora 4:46 pm

      @ines: Nu e nicio problema. Imi asum si eu o parte din vina pentru ca nu m-am informat indeajuns de mult inainte sa scriu. Chiar daca acesta a fost un post de promovare, trebuia sa fac un mini research inainte. De-acum ma bucur ca s-a clarificat situatia si ca a venit un raspuns prompt. Scuze de delay dar nu am fost la calc 2 zile.

      Răspunde
  15. iulia a zis

    24 august, 2009 la ora 3:58 pm

    @ mono: nu am acuzat pe nimeni, ci am multumit ca am primit ocazia de a da argumente cat se poate de solide pt „demitizarea” acestui articol; iar replica cu „corectatul” era ca o gluma din moment ce stiam ca am dreptate 🙂

    raspunsurile inversunate au fost pt cei care credeau ca ei cunosc adevarata poveste

    oricum aceasta dezbatere a fost o iesire din cotidianul vacantei si pt aceasta ocazie multumeam.. a crescut ratingul :))

    Răspunde
  16. iulia a zis

    24 august, 2009 la ora 4:04 pm

    Am mai raspuns o data si nu a mers send-ul la comment asa ca voi spune cat mai la obiect.
    @ mono: inversunarile erau pentru cei care credeau ca stiu inside-ul acestui eveniment. cat despre replica cu corectatul era o gluma stiind ca am dreptate cu ceea ce inseamna promovare.
    consider aceasta impanzire de commenturi ca o iesire din cotidian.
    a crescut ratingul :))

    Răspunde
  17. ines a zis

    24 august, 2009 la ora 4:36 pm

    Am mai raspuns o data, dar vad ca sta in moderare (probabil din cauza ca am schimbat numele site-ului):

    In primul rand, imi cer scuze in numele Centrului comercial Felicia pentru faptul ca evenimentul a fost promovat ca fiind primul de acest tip din Iasi.

    In momentul in care ne-a fost propusa organizarea unui astfel de eveniment, nu am acceptat cu ochii inchisi, ci am facut cercetari, asa cum am precizat si intr-un comentariu anterior. De altfel, au fost cateva persoane care ne-au informat despre existenta proiectiei de pe Teatrul National din Iasi, drept pentru care am cautat dovada existentei acestei proiectii si am dat peste un link care, dupa ceva timp, nu a mai mers. Linkul l-am gasit aici: http://www.visualart.ro/forum/showthread.php?t=19334. Intentia initiala era de a da linkul respectiv catre bloggeri (pentru a-si face o impresie despre cum arata un astfel de show), dar am renuntat la ea, tocmai pentru ca linkul nu mai era disponibil.

    Avand in vedere ca, la inceputul proiectiei de pe Teatrul National, era un slide cu logo-urile organizatorilor, i-am contactat pe cei care s-au ocupat de aceasta proiectie iar acestia ne-au asigurat ca atunci a fost vorba despre un test, pentru a vedea daca aparatura functioneaza asa cum trebuie, lucru pe care noi l-am luat de bun pentru ca informatia a venit chiar de la “sursa”.

    Si noi, in calitate de centru comercial, ne aflam intr-o situatie neplacuta pentru ca nu am crezut ca este necesara o munca de detectivi inainte de organizarea unui eveniment, dar se pare ca realitatea ne-a demonstrat altceva.

    Imi cer scuze de la cei care s-au ocupat cu organizarea unui astfel de eveniment inaintea noastra, mai ales ca stim cat este de dificil sa te ocupi de toate detaliile ce tin de promovare (si apoi sa vina cineva care sa sustina ca aceasta promovare nu a existat); vreau sa va asigur ca, daca aceste informatii ne erau dezvaluite inca de la inceput, nu l-am fi promovat ca PRIMUL show 3D; mai ales ca show-ul in sine era cel ce trebuia promovat, nu de cate ori a mai fost organizat inainte.

    Mono, imi cer scuze si de la tine pentru situatia in care ai fost pus; nu a fost intentia noastra sa transmitem informatii gresite sau sa ne folosim de bloggeri pentru a face acest lucru.

    Cu siguranta, in viitor vom sufla si in iaurt…

    Răspunde
  18. VPG a zis

    25 august, 2009 la ora 1:02 am

    „Nu ma intereseaza ce s-a zis. Am fost deranjat ca cei care au organizat partea tehnica au mintit si ii consideram prieteni pana recent.
    Sper ca nu v-au dezamagit la eveniment, pentru ca pe mine m-au dezamagit total. Nonprofesionalisti”

    Noi , cei care am organizat partea tehnica, nu am mintit pe nimeni si nu am avut nici un fel de interes sa amagim pe cineva. Ne pare rau ca s-a ajuns la o astfel de disputa, insa noi consideram ca acest tip de show este produsul nostru si avem tot dreptul de a-l implementa cand, cum si unde suntem invitati sa o facem. Volumul de munca si calitatea produsului finit denota nivelul de profesionalism si seriozitate la care lucram. Inregistrarea video de la evenimentul ce a avut loc la Teatrul National Iasi in colaborare cu CityPreview nu a fost stearsa de pe server, ci pur si simplu, a fost desfiintat serverul. In curand vom finaliza blogul Visual Playground un vor putea fi visualizate inregistrari video atat de la teatrul national cat si de la alte evenimente la care am participat.

    Va multumim pentru atentia acordata.
    Cu stima,
    Echipa VisualPlayground

    http://www.vpg.ro

    Răspunde
  19. Tudor Nani a zis

    25 august, 2009 la ora 3:09 pm

    Postez aici pentru ca am avut parte numai de scandaluri de cand a aparut aceasta campanie.
    In primul rand nu v-am acuzat de nimic domnule Monoranu, imi cer scuze daca s-a inteles gresit.
    In al doilea rand organizatorii evenimentului au reusit sa starneasca numai scandaluri in urma acestui eveniment, iar totul a inceput cu un telefon din partea unui angajat la departamentul de marketing de la carrefour prin care zicea ca au primit un mail de la mine cum ca as da in judecata, fapt care nu este adevarat; nu am trimis nici un e-mail catre carrefour, a fost o discutie de 2 minute la telefon prin care am crezut, la momentul respectiv, ca i-am facut sa inteleaga ca nu este primul eveniment de acest gen.
    In urma discutiilor avute cu cei de la VPG, am aflat ca organizatorii acestui eveniment s-au bazat pe o tehinca noua care se numeste „stai calm e doar un marketing bullshit”, timp in care ei incercau sa le explice ca nu este primul eveniment de acest gen si nici 3D.
    Am clarificat situatia fata de VPG.
    Imi cer scuze fata de cei implicati in acest scandal fara nici o vina.

    O zi buna!

    Tudor Nani

    Răspunde
  20. Sergiu Ionascu a zis

    25 august, 2009 la ora 11:31 pm

    completari

    In urma celor discutate aici,de userii acestui blog doresc sa fac unele completari:

    1.Prima proiectie arhitecturala in oras a fost executata de echipa VPG la initiativa echipei CITYPREVIEW(multimim pentru creditul acordat) ca metoda de promovare noua ,pe fatada Teatrului National

    2.Postul pus pe http://www.visualart.ro este unul strict tehnic care nu are legatura nici cu marketingul evenimentului, nici cu alte chestii comerciale ,ci doar in scop informativ pentru usanta stricta a vizitatorilor visualrt.ro care de regula sint specialisti
    Si da postul pus de mine acolo emana o dorinta de a face mai mult pe acea suprafata pentru ca la timpul respectiv deadline-ul a fost scurt scurt si noi doream sa facem evenimentul mai spectaculos decit a fost.Imi pare rau ca acel post a generat o discutie aprinsa aici,dar dupa cum am afirmat mai sus a fost strict tehnic si nu am vrut sa aduc nici -o ofensa nimanui

    3.Metodele de promovare a evenimentelor nu ne privesc pe noi cei din echipa VisualPlayground pentru ca nu este de competenta noastra si aceste chestiuni ii privesc exlusiv pe angajatorii nostri ,noi lucrind in regim de freelance cu cei care ne angajeaza pentru a face un produs -respectiv aceste proiectii,
    4.Subliniez faptul ca nu am dorit nici-o clipa sa ofensam /jignim
    pe cineva noi executind efectiv doar creatie pentru acest tip de evenimente.

    5.pentru lamuriri suplimentare privind aceste tipuri de evenimente va rog sa ne contacti pe viitor la adresa brain@vpg.ro

    Sergiu Ionascu

    brain@vpg.ro

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      26 august, 2009 la ora 8:55 am

      @Sergiu Ionascu: Multumim pentru lamuriri si da, cred ca ai dreptate, promovarea este sarcina celor ce va angajeaza. Toata tevatura asta se putea evita adaugand cuvantul comercial in textul de promovare. „Primul show comercial de proiectii arhitecturale ….” si gata. Parerea mea!

      Răspunde

Trackbacks

  1. Twitted by monoxid spune:
    12 august, 2009 la 11:33 am

    […] This post was Twitted by monoxid […]

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Masoara-ti puterile cu Ion Oncescu.
  • Second Life the newest playground for major brands
  • Hai sa ne batem joc de noi!
  • Azi merg la The Dark Knight Rises in avanpremiera la IMAX.
  • Learn to crop!

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d