Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Adica voi nu vedeti un model aici?

Scris de Adrian Monoranu pe 20 ianuarie, 2010 21 comentarii

Abia ce reusisem sa ajung si eu la media de 20 de posturi pe luna ca m-am si lenevit si n-am mai scris nimic de vreo 5 zile. Ei bine, acum la ora 23.46 mi-a venit inspiratia. In timp ce ma uitam la TV fara nicio tinta precisa am remarcat, una dupa alta, 2 reclame ale unor branduri extrem de populare pe la noi. Si am vazut un soi de pattern. Iata spoturile!

Si acum intrebarea. Adica voi nu vedeti un model aici? Oi fi eu ala care vede asemanari dar mi se pare ca cele 2 spoturi sunt cam … aaa cum se zice, … LA FEL!!! Da, stiu, nu sunt chiar la fel dar insight-ul, daca putem vorbi de asaceva, este aproape identic. Sunt sigur ca e o … aaa cum se zice, …. COINCIDENTA insa lumea o sa fie ingaduitoare si o sa-i zica lipsa de research ca deh, nu-s bani pentru asaceva.

Anyway, lasati-ma pe mine cu aberatiile mele si fiti pe faza fetelor. Mancati Lays si poate o sa va puneti silicoane ca baietilor asta le place de fapt. Prin tranzitivitate putem spune ca daca mancati Lays o sa va creasca sanii nu? Si evident ca tot prin tranzitivitate putem concluziona ca daca mancati Lays o sa va placa baietii mai mult. Probabil n-o sa se intample asta cum nici voi nu o sa ne placeti pe noi baietii mai mult doar pentru ca bem Coke Zero.

Photo by

Singura diferenta e ca noi vom fi mai slabi si voi mai grase. 🙂

More from my site

  • Nou design de la COKE pentru vara!Nou design de la COKE pentru vara!
  • Coke Zero – Can’t drink? Coke Zero – Can’t drink?
  • Petrom isi educa potentialii clienti prin mms-uri!Petrom isi educa potentialii clienti prin mms-uri!
  • Influenceri cu publicitatea la vedere?Influenceri cu publicitatea la vedere?
  • Craciun fericit!Craciun fericit!
  • Fetelor, se cere o vizita la mall in weekend!Fetelor, se cere o vizita la mall in weekend!
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, Idei genitale, insight, strategic planning Etichete: coca-cola, coke, lays, silicoane, zero

Comentarii

  1. Raluca a zis

    20 ianuarie, 2010 la ora 1:17 am

    you are evil 🙂

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      20 ianuarie, 2010 la ora 1:20 am

      @Raluca: De ce? :))

      Răspunde
  2. Marius a zis

    20 ianuarie, 2010 la ora 1:31 am

    Măi omule da ce replica de final… Asemanare exista clar…si dc nu? E un insight destul de puternic … pentru categoria respectiva de varsta normal. Cam stupid mesajul per total, adik trebuie sa fi dus cu pluta sa consumi mai mult dupa un spot de genu, dar teoretic si dc nu praktic e foarte bun. Ca deh… sunt detui care se aventureaza pe apa!

    Răspunde
  3. Slim a zis

    20 ianuarie, 2010 la ora 3:57 am

    @Mono: Pentru ca iti place! 🙂

    Răspunde
  4. Monoranu a zis

    20 ianuarie, 2010 la ora 10:56 am

    @Slim: te inseli. :))

    Răspunde
  5. magikcip a zis

    20 ianuarie, 2010 la ora 4:59 pm

    reclama de la Lays are un insight si un mesaj mult mai aproape de un spot de la Sprite, la o promotie cu premii ciudate…asta tot asa, ca o coincidenta…
    spotul de la CocaCola 0 este ok, imi place dpdv artistic, dar produsul asta nu m-a convins niciodata…

    Răspunde
  6. Raluca a zis

    20 ianuarie, 2010 la ora 6:56 pm

    Tu trebuie sa stii de ce 🙂 Eu am facut o constatare pe baza ultimei remarci

    Răspunde
  7. Kilaretzu a zis

    20 ianuarie, 2010 la ora 9:59 pm

    Este de departe cel mai slab post al tau.

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      21 ianuarie, 2010 la ora 11:40 am

      @Kilaretzu: Afirmatiile fara justificari nu au nicio valoare pentru mine. 😉

      Răspunde
  8. ioanADoroftea a zis

    21 ianuarie, 2010 la ora 9:07 am

    Referitor la ultima constatare…nu cred ca trebuie generalizat. Fiecare are metabolismul sau.

    Daca tot spui ca noi vom fi mai grase (poate mai pun si eu ceva pe mine, dar slabe sanse), e posibil sa avem formele mai…rotunde, deci tot in avantajul vostru. Dar si aici depinde ce zona isi dezvolta fiecare. Totul e relativ.

    Stii, mai exista si extrema cealalta, in care femeile grase fac ce fac si tot pun pe ele. Nu le inteleg…

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      21 ianuarie, 2010 la ora 11:41 am

      @Ioana: Eh, ziceam si eu asa si uite ca lumea deja s-a ofticat. Sunt sigur ca nu te poti ingrasa de la o punga de chipsuri. Poate daca iti doresti silicoane prea mult si asta te-ar determina sa mananci sute de pungi. :))

      Răspunde
  9. Adrian MATEI a zis

    21 ianuarie, 2010 la ora 11:51 am

    @ ioanADoroftea
    ar trebui sa le intelegi. Normal ca pun pe ele pentru ca „gramada cere varf” . 🙂
    Si sigur, extremele nu sunt bune – orice exces isi are pretul lui.
    Dar teoria si practica nu se prea inteleg. Toti facem excese, mai multe sau mai putine. 😉

    Cola nu beau. Never. – Reclama la Lays socheaza putin, atrage atentia si cam atat. Prea o da in misoginism. O compara magikcip cu cea de la Sprite. Ei chiar au facut o campanie misto, insight dragutz … la limita extremei pe care Lays a prins-o din plin si din prima. 🙂

    Răspunde
  10. Adrian MATEI a zis

    21 ianuarie, 2010 la ora 11:53 am

    @ Mono – dar nu trebuie sa le manance. Le imparte 🙂

    Răspunde
  11. Raluca a zis

    21 ianuarie, 2010 la ora 2:03 pm

    Lasati omul sa fie rautacios 🙂 nu va agitati atat 😛

    Răspunde
  12. ioanADoroftea a zis

    21 ianuarie, 2010 la ora 9:58 pm

    @Mono: Pfff…bine ca nu am nevoie de silicoane, ca altfel trebuia sa cumpar o gramada de chipsuri cu norocul meu. :))

    Răspunde
  13. Bogdan Florin a zis

    22 ianuarie, 2010 la ora 9:54 pm

    Din categoria „LA FEL” insa in cadrul aceluiasi spot: cea mai dura faza e cea din reclama la Cosmote cand vin prietenii si l ajuta pe tip sa i dea zapada jos de pe masina ( replicile sunt „Dan te a surprins iarna?” „Mihai era sa ai zapada pe haina!”) faza aiurea e ca se adreseaza aceluiasi personaj cu nume diferite(e o performanta nu?)
    =)))It’s funny! e cam la deruta realizata reclama insa au cam devenit o constanta reclamele de genul asta la cosmote

    Răspunde
  14. Adrian MATEI a zis

    23 ianuarie, 2010 la ora 1:52 am

    Ei … cat de cretini sa fie sa faca o asa greseala 🙂 … NU.
    Tipa aia dragutza ii spune lui Dan: „Aaahhhh , era sa ai zapada pe haina!” 😉

    Răspunde
  15. Irina a zis

    23 ianuarie, 2010 la ora 10:44 am

    Reclama de la Lays mi se pare stupida. Dar, totodata sunt sigura ca exista destule fete „naive” (ca sa nu le numesc altfel :|) care ar fi in stare sa consume mai mult,in urma vizionarii reclamei.Doar ca, in cazul in care ar castiga, ar fi nevoite sa dea banii pe liposuctie, nu pe silicoane ;)).

    Răspunde
  16. Bogdan Florin a zis

    23 ianuarie, 2010 la ora 12:51 pm

    Da doar ca Dan si Mihai e unu si acelasi individ, aceeasi figura, chip caruia i se adreseaza, urmareste mai atent clipul cap-coada. (desi paradoxal in clip mai apare „pe fundal” un individ pe acesta nu l baga nimeni in seama nu i se ia nici un prim plan, singurul care apare in ambele faze este Dan=Mihai) Poate ma insel insa nu sunt singurul care a observat chestia asta.

    Răspunde
  17. Daniel ION a zis

    3 februarie, 2010 la ora 1:06 am

    Nu mai pot cu reclama Cosmote; cat e de greu frate sa editezi si sa faci un prim-plan si cu Mihai in loc sa-l pui din nou pe Dan. Este absolut acelasi individ.
    Asa cum zice si Bogdan Florin mai sus, mai apare un individ intr-un cadru in grupul de prieteni, dar editorul a dat-o in bara.

    2 intrebari:
    1. Nimeni din partea agentiei sau a companiei nu a remarcat asta?
    2. Daca da, cat de putini sa-ti pese de imaginea ta ca si profesionist incat sa lasi sa ruleze in continuare. Oare cred ca oamenii nu observa? Atunci daca nu ar observa asta, cum ar reusi totusi sa perceapa mesajul reclamei?

    Off…

    Răspunde
  18. Joculete Online a zis

    14 februarie, 2010 la ora 5:17 pm

    Buna Ziua
    Am vazut ca a zis cineva prin comentari ca exista fete naive care chiar iau in serios reclama de la Lays si cumpara mai multe snexuri doar pentru a castiga cele 2000 de E ca sa-si puna silicoana… tin sa contrazic comentatorul respectiv deoarece eu nu cred ca exista persoana in lumea asta care sa se apuce de cumparat ca nebunul snexuri doar pentru ca poate va castiga si el 2000 de euro (stiind, evident ca sansele de a castiga un asemenea premiu poate ca sunt de 1 la 1 milion). (imi cer scuze pentru greselile gramaticale si pentru literele ‘mancate’ :)))

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d