Asta e un post despre un spot naspa. Da naspa rau tare. Adica sa-mi fie cu iertare ca zic asta si ca deranjez pe careva de la Ogilvy dar e naspa rau fratilor. Stiu ca asigurarile sunt produse greu de vandut si ca nimeni nu vrea sa se gandeasca la lucrurile alea rele. Asta insa poate fi si un avantaj judecand dupa faptul ca aici creativitatea nu are limite. Anyway, iata spotul. Enjoy!
Asa, sa revenim. Spuneam ca e naspa. Si chiar e. Major inca. Nu incepe chiar rau, are o zona credibila. Conflictul asta dintre el si ea pare sa tina actiunea undeva in real insa in momentul in care apare subiectul conflictului deja devine penibil. Adica cine naiba se cearta de la tipul asigurarii pe care oricum nu are chef sa si-o faca? Imi place ca amandoi se tin tare pe pozitiile lor si privirile sunt chiar agresive.
Ce cauta in schimb fetita aceea la masa in timpul asta? Adica oamenii s-au dus la un cico cu copilul si discuta despre asigurari, mai mai sa se ia de guler, se contreaza de fata cu fiica (ceea ce nu-i chiar ok) si pana la urma ii impaca „un domn de la Eureko”. Cum ar veni, domnul asta e un fel de problem solver. Ahaaa. Cam asta ar fi ideea. E probabil un soi de persuasiune prin emotie negativa a la carte. Efect negativ inlaturat de un problem solver.
Care ar fi credibilitatea situatiei insa? Adica asazisii clienti ar trebui sa se regaseasca in niste situatii concrete, mai ales pe partea asta de asigurari. Ori eu nu prea vad cum scenariul asta s-ar putea intampla. E drept ca exista cateva premise, personajele sunt bine alese (tineri pe la 30, preocupati de viitor, al lor si al fiicei, care mai ies din cand in cand la un cico, etc) insa mi-e greu sa cred (pentru ca de data asta sunt oarecum in target, desi nu-s insurat) ca discutia poate aluneca spre subiecte din astea.
Cam atat, si inca mai consider ca e naspa. Alte opinii sunt binevenite daca sunt argumentate. 😛
Din punctul meu de vedere nu e chiar naspa…adica nu asta ar fi cuvantul…mai degraba nereusit si mediocru. Plus ca mie mi se pare o asemanare destul de mare cu clipul ala de la BCR…numai ca aici nu apare un alt tip…ci suna…dar in rest e izbitor de asemanator. Poate e doar o coincidenta…dar eu sincer la asta m-am gandit inainte sa aud Eureko.
Dumnezeule. Si ce prost joaca. Nu-mi inspira nimic. Daca as vedea-o la TV n-as avea rabdare sa vad despre ce e vba de fapt.
E foarte lung si borincios!!! primele 20 de secunde din spot ,pe langa faptul ca sunt penibile ,se puteau reduce la 5 secunde si avea cu totul alt impact.Adica ,c’mon, daca te respecti nu faci asa ceva frate…ma duce cu gandul la „low buget” si de aici impresia pentru firma lu’ peste :))
Mie imi place momentul dramatic in care este salvat paharul de apa. Va dati seama ca nu mai aveau bani de asigurare daca erau pusi de restaurant sa-l plateasca.
Serios acum… WTF??? Care a fost rolul acelei secvente?
Si da! Joaca groaznic. Cred ca m-ar irita la fel de repede prezenta acestui spot la TV ca si acela la pufuleti cu tipul care avea cap de caine.
scuze pt limbaj dar..sucks 😐
E interesant cum am ales sa citesc post-ul, prin prisma negativismului determinat de „naspa”. Clipul nu e atit de rau, poate doar dpv actoricesc. Dar e in stil Ogilvy, iti zice beneficiile, rezolva „problema” USP, reaminteste inca o data beneficiul major, cred ca poate vinde.
Deci… ca sa incep ca un destept… n-o sa-mi fac asigurare la astia!
Mai bine ma uit 2 ore la reclame cu tanti Maria si cu detergent cu miros de levantica, mai bine investesc in detergent, mai bine …. cred totusi ca n-o sa-mi fac asigurare pe la nici o firma, m-au speriat astia din reclama. Nu vreau sa ajung ca ei, o familie de geeks care la masa in familie vorbesc despre profit si siguranta… Daca ceva m-ar face sa ma razgandesc in legatura cu asigurarile ar fi un eventual spot cu personajele din filme de groaza…
Ideea e ca acest clip e naspa tare. But, again, I am not a PR. Ce stiu eu?!