Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

True online marketing promotion – fail!

Scris de Adrian Monoranu pe 26 mai, 2010 10 comentarii

Azi, in timp ce cautam saloane care ofera servicii de tip Spa si care sa aiba si site-uri am dat peste unul care m-a lasat masca. Ati remarcat asocierea da? Masca, Salon, Spa! :)) Ei bine, pe langa faptul ca la ora asta inca mai are pe homepage o oferta de sarbatori (ceea ce n-ar fi o problema ca la noi sarbatori sunt tot timpul, doar ca e cu globuri :))) mai are si un talon prezentat cu mare fast si cu care consumatorii sunt indemnati sa vina si sa beneficieze de un discount.

Acum dragi prieteni, va  rog incercati sa decupati talonul si sa-l folositi. Va doresc numai succes si tratamente placute la salonul cu pricina. 🙂 Sper ca proprietarii site-ului sa inteleaga ca nu e ok sa ai pe homepage o oferta care e expirata de jumatate de an si de asemenea nici un talon, care in mod normal se distribuie tiparit, cu un mesaj de genul „vino cu acest talon pentru a beneficia de reducere”. N-am mai intrat prin alte sectiuni ale site-ului pentru ca mi-era frica sa nu mai dau peste alte erori.

Pentru consultanta folositi formularul de contact sau in curand contul de pe experti online. Soon! 🙂

talonspa

talonspa1

More from my site

  • Am facut un internship de PPC la CanopyAm facut un internship de PPC la Canopy
  • Marketing facut pe bucati.Marketing facut pe bucati.
  • Hangouts – Therme Bucuresti.Hangouts – Therme Bucuresti.
  • Learn to crop!Learn to crop!
  • Roman = expert in online marketing.Roman = expert in online marketing.
  • Dor de duca la Busteni.Dor de duca la Busteni.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, online marketing Etichete: fail, online marketing, spa, true

Comentarii

  1. alex negru a zis

    26 mai, 2010 la ora 2:21 pm

    partea cu globurile nu mai poate fi comentata dar in ceea ce priveste mesajul de genul „tipareste acest talon si vino cu el la salon”, el nu este gresit.
    acest mecanism se practica la ordinea zilei in Japonia de exemplu, si acum ca intra google local business mai puternic si in Romania e posibil sa prinda si la noi.

    intri pe site, iti tiparesti un cupon si o harta si te prezinti cu el la restaurante/salon/etc

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      26 mai, 2010 la ora 3:28 pm

      @alex negru: pai nu scrie nicaieri ca trebuie sa printeze talonul si daca stai sa te gandesti … cata lume crezi ca isi da interesul sa faca o chestie din asta? c’mon man, nu compara japonezii cu romanii! i thought you knew better! 🙂

      Răspunde
  2. Alex mkt a zis

    26 mai, 2010 la ora 3:44 pm

    @alex negru: chiar daca se practica in alte parti si merge bine asta nu garanteaza ca si in Romania o sa aiba acelasi succes. Mai mult, nu cred ca ei au facut o cercetare sa vada cum fuctioneaza tehnica asta cu taloane tiparite si nici nu cred ca „s-au inspirat” din practicile de pe piata japoneza de taloane (n-ar fi fost recomandat nici asa, fireste!)

    Nu ca ar exista bariere de netrecut pana la folosirea cuponului, comparativ cu metoda clasica, insa cand vine vorba de reduceri si chestii de genu romanul (si cred ca si multi altii) „urmaresc” sa beneficieze de aceste discount-uri fara prea multe batai de cap si altele. Adica, se pune la indoiala folosirea acestuia in mod clasic, si cu atat mai mult in situatia de fata, cand este vorba si de acest „efort” de a printa talonul si apoi a merge cu el la salon. Iar 10%, pentru „atata efort” nu e deloc catchy. Plus ca trebuie sa mai „recomanzi” o persoana ca sa beneficiezi de reducere. Deloc atractiv.

    @Mono: multi nu inteleg ca nu e de ajuns sa trantesti un site pe net si sa-l updatezi din cand in cand si gata esti „online”. E vorba de hardwork continuu, in ideea de a mentine site-ul la zi si atractiv. (stii mai multe despre ce e vorba).

    Din categoria „hai sa facem ceva ca sa nu stam degeaba”…

    Răspunde
  3. alex negru a zis

    26 mai, 2010 la ora 4:12 pm

    mono, alex,
    my bad, am incercat sa trec de la particularul respectivului site pentru care nu mai e nevoie de comentarii, la tactica folosita des in alte locuri, in care pe siteul restaurantului (de ex) ai mai multe tipuri de cupoane printre care si unul pe care trebuie sa il printezi ca sa beneficiezi de… desert gratis de exemplu.

    sigur va mai dura pana se va intampla asa in romania, doar subliniam ca introducerea in limba romana a Google Local Business poate incuraja aceste practici.

    Răspunde
  4. Retete de prajituri a zis

    26 mai, 2010 la ora 8:43 pm

    poate nici nu mai este functional acest salon, dar merita decupat 🙂 si facuta o vizita, poate ce o sa gasesti acolo o sa fie si mai interesant ca site-ul. :))

    Răspunde
  5. Iulian Lita a zis

    26 mai, 2010 la ora 10:50 pm

    nu vad nicaieri pretul, dar daca pt cateva minute cat pierzi ca sa printezi si pt 1 leu cat te costa, iti ofera o reducere de 10% care poate valora cateva zeci de mii, iesi in castig… acu na, depinde de fiecare cat timp are la dispozitie si daca prefera sa piarda timpul cu astfel de chestii in loc sa dea un 10% in plus 🙂

    Răspunde
  6. Alexandra a zis

    27 mai, 2010 la ora 9:15 am

    poate te poti prezenta cu acest talon copiat pe un memory stick :)si astfel se elimina problema de costuri cu tiparirea si pt salon si pt client

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      27 mai, 2010 la ora 9:34 am

      @Alexandra: Sunteti niste idealisti tu si Alex. Cred ca de la nume vi se trage. Totusi eu imi permit sa fiu mai pragmatic. Cati crezi ca ar face chestia asta? Pe bune! 😛

      Răspunde
  7. Trodat a zis

    27 mai, 2010 la ora 12:56 pm

    nu au avut timp oamenii…trece repede timpul 🙂

    Răspunde
  8. Incalzirepardoseala a zis

    20 iulie, 2010 la ora 10:16 am

    Probabil ca asa de multi clienti au navalit peste ei in urma promotiei……

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

 

Încarc comentariile...
 

    %d