Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Un pas, doi, trei, sut si … viraaaaaaal!

Scris de Adrian Monoranu pe 28 iulie, 2010 9 comentarii

Din categoria „viralul nu poate fi creat” va prezint azi un clip pe care cu siguranta l-ati vazut si la stirile sportive de pe toate canalele. Nu aduc noutati, stiu, trist. Anyway, nu vi-l arat pentru ca mai vreau si eu putin trafic in plus ci pentru ca vreau sa readuc in discutie ideea viralelor din publicitate.

A fost si este in continuare un trend, mai ales pe timp de criza, sa se foloseasca social media pentru ca are avantajul VIRALITATII! Adica mai pe romaneste spus, fiindca e moca. E moca si se da mai departe in draci. Si chiar se da. Problema e ca viralele nu prea pot fi create pentru ca oamenii nu prea dau mai departe reclame. Oamenii dau mai departe chestii care sunt reale/funny/interesante si care ii fac sa fie mai „respectati” in cercul lor de prieteni.

E ca si cu bancurile. Nu vrei sa spui un banc, intr-un grup de prieteni, daca stii ca nu prea sunt sanse sa rada careva. Te asiguri mai intai ca e un banc potrivit pentru grupul cu care esti si apoi eventual sa fie unul oarecum nou si potrivit cu discutia. Apoi te gandesti daca e momentul potrivit pentru un banc si mai apoi ce vrei sa obtii de la bancul respectiv. Vrei sa faci lumea sa rada, vrei sa spargi gheata, vrei sa animi spiritele, sa scoti lumea dintr-o discutie plictisitoare, etc si trebuie sa alegi bancul cel mai bun.

Ei, cam la fel e si cu viralurile. Cand le dai mai departe iti propui ceva si speri sa-ti iasa. Si bineinteles ca sunt mereu riscuri si astea sunt mult amplificate in online. Exista riscul sa fii categorisit ca spammer, flooder, s.a.m.d. Exista riscul sa fii sters de pe FB, ignored pe mess si alte cele. Si atunci de ce ai vrea sa dai mai departe un filmulet care e clar regizat si care reprezinta un brand? Exact, nu vrei!

In concluzie, dragi prieteni, brand manageri, publicitari, etc., lasati viralul sa fie viral si sa se creeze singur. Daca e bun, il dam noi mai departe. Exact cum s-a intamplat cu cel de mai jos care a ajuns in doar 2 zile la 1,4 mil vizionari pe youtube si cine stie cate o mai avea si prin alte site-uri de videostreaming. A presto!

More from my site

  • Euro 2024 se vede la PalasEuro 2024 se vede la Palas
  • Cateodata se intampla!Cateodata se intampla!
  • #priNeamt III 2014 – ziua 3.#priNeamt III 2014 – ziua 3.
  • Daca e joi, e Joiana – povestea unei vaci virale.Daca e joi, e Joiana – povestea unei vaci virale.
  • DHL owned the competition!DHL owned the competition!
  • Nici de bucurat nu ne mai bucuram ca altadata.Nici de bucurat nu ne mai bucuram ca altadata.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, online marketing, youtube Etichete: fotbal, funny, penalty, pescuit, viral

Comentarii

  1. alinn a zis

    28 iulie, 2010 la ora 1:16 pm

    Au dat si ei o panarama de gol si se bucura parca au castigat mondialul

    Răspunde
  2. Radub a zis

    29 iulie, 2010 la ora 10:53 pm

    Ce parere aveti de ”problema” celor de la emag de azi dimineata? Problema tehnica or promovare?

    Răspunde
  3. jack a zis

    30 iulie, 2010 la ora 9:38 am

    @alinn asemenea multora, ignoranta te face sa nu vezi cu adevarat ce se intampla acolo. go fishing 😉

    Răspunde
  4. Boom a zis

    30 iulie, 2010 la ora 9:23 pm

    Ce fel se bucura :)), parca au castigat Champions League.Oricum, geniala ideea 😀 !

    Răspunde
  5. Calivita a zis

    3 august, 2010 la ora 6:24 pm

    Din pacate nu mai este valid filmul sa vad daca este sau nu viral. Eu ma gandeam ca ar putea sa se faca cateva gaguri gen camera ascunsa, in care sa fie introduse produse, logo si alte subiecte ce ne intereseaza sa le promovam

    Răspunde
  6. Iulian Lita a zis

    9 august, 2010 la ora 11:22 am

    mda… deja nu mai merge videoclipul… poate pui altu, ca sigur tre sa mai fie o versiune care sa nu fie stearsa… 🙂

    Răspunde
  7. Blackspreen a zis

    9 august, 2010 la ora 5:12 pm

    A sters filmuletul de la sfarsit 🙁

    Răspunde
  8. Avatare a zis

    24 august, 2010 la ora 2:47 pm

    Video removed. 🙁

    Răspunde
  9. noni a zis

    8 noiembrie, 2010 la ora 11:51 pm

    la naiba cu youtube..the film has been removed due the trems of violation…etc:((

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d