Din categoria „viralul nu poate fi creat” va prezint azi un clip pe care cu siguranta l-ati vazut si la stirile sportive de pe toate canalele. Nu aduc noutati, stiu, trist. Anyway, nu vi-l arat pentru ca mai vreau si eu putin trafic in plus ci pentru ca vreau sa readuc in discutie ideea viralelor din publicitate.
A fost si este in continuare un trend, mai ales pe timp de criza, sa se foloseasca social media pentru ca are avantajul VIRALITATII! Adica mai pe romaneste spus, fiindca e moca. E moca si se da mai departe in draci. Si chiar se da. Problema e ca viralele nu prea pot fi create pentru ca oamenii nu prea dau mai departe reclame. Oamenii dau mai departe chestii care sunt reale/funny/interesante si care ii fac sa fie mai „respectati” in cercul lor de prieteni.
E ca si cu bancurile. Nu vrei sa spui un banc, intr-un grup de prieteni, daca stii ca nu prea sunt sanse sa rada careva. Te asiguri mai intai ca e un banc potrivit pentru grupul cu care esti si apoi eventual sa fie unul oarecum nou si potrivit cu discutia. Apoi te gandesti daca e momentul potrivit pentru un banc si mai apoi ce vrei sa obtii de la bancul respectiv. Vrei sa faci lumea sa rada, vrei sa spargi gheata, vrei sa animi spiritele, sa scoti lumea dintr-o discutie plictisitoare, etc si trebuie sa alegi bancul cel mai bun.
Ei, cam la fel e si cu viralurile. Cand le dai mai departe iti propui ceva si speri sa-ti iasa. Si bineinteles ca sunt mereu riscuri si astea sunt mult amplificate in online. Exista riscul sa fii categorisit ca spammer, flooder, s.a.m.d. Exista riscul sa fii sters de pe FB, ignored pe mess si alte cele. Si atunci de ce ai vrea sa dai mai departe un filmulet care e clar regizat si care reprezinta un brand? Exact, nu vrei!
In concluzie, dragi prieteni, brand manageri, publicitari, etc., lasati viralul sa fie viral si sa se creeze singur. Daca e bun, il dam noi mai departe. Exact cum s-a intamplat cu cel de mai jos care a ajuns in doar 2 zile la 1,4 mil vizionari pe youtube si cine stie cate o mai avea si prin alte site-uri de videostreaming. A presto!
alinn a zis
Au dat si ei o panarama de gol si se bucura parca au castigat mondialul
Radub a zis
Ce parere aveti de ”problema” celor de la emag de azi dimineata? Problema tehnica or promovare?
jack a zis
@alinn asemenea multora, ignoranta te face sa nu vezi cu adevarat ce se intampla acolo. go fishing 😉
Boom a zis
Ce fel se bucura :)), parca au castigat Champions League.Oricum, geniala ideea 😀 !
Calivita a zis
Din pacate nu mai este valid filmul sa vad daca este sau nu viral. Eu ma gandeam ca ar putea sa se faca cateva gaguri gen camera ascunsa, in care sa fie introduse produse, logo si alte subiecte ce ne intereseaza sa le promovam
Iulian Lita a zis
mda… deja nu mai merge videoclipul… poate pui altu, ca sigur tre sa mai fie o versiune care sa nu fie stearsa… 🙂
Blackspreen a zis
A sters filmuletul de la sfarsit 🙁
Avatare a zis
Video removed. 🙁
noni a zis
la naiba cu youtube..the film has been removed due the trems of violation…etc:((