Pentru ca am intrat oarecum in vacanta, nu chiar 100%, dar cat de cat, azi m-am gandit ca si blogul meu ar putea sa prinda un aer mai funny. Urmeaza o perioada in care trebuie sa ne destindem si sa fim mai buni asa ca eu mi-am propus sa va mai descretesc fruntile. Evident nu ma pot duce prea departe de zona marketingului asa ca subiectele mele vor fi marketing related dar sper eu mai funny.
Asadar, sa incepem seria acestor articole cu o prezentare foarte tare pe care am primit-o pe twitter de la un bun prieten mereu atent la ce mai apare nou. Apropo, merci Manu! 🙂 E vorba de un brand book, de fapt un spoof de brand book facut de Quietroom. Cred ca e o intruchipare a tuturor cererilor stupide dar si a culismelor folosite prin agentii si atat de prezente in vocabularul oamenilor de marketing.
Cuvintele sunt cam de prisos. Mai bine urmariti prezentarea si concluziile le trageti dupa. Eu unul rad si acum. Sper sa nu raman singurul care rade. :)) Click aici.
ral a zis
genial :-)))
PS… fi sigur ca nu razi singur
Ana a zis
Mi-a placut the concept…what is the concept of „love”…I am curious…