Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.

Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Si totusi exista … Rom american

Scris de Adrian Monoranu pe 11 ianuarie, 2011 3 comentarii

Pentru cei care nu ma urmaresc pe FB, revin cu o fotografie facuta in urma cu cateva zile pe cand vizitam Gheorgheniul. Am zabovit putin intr-un soi de supermarket local unde plimbandu-ma printre rafturi am dat peste ceva ce cautasem cu infrigurare si prin Iasi si prin Bacau in urma cu cateva luni, dar fara succes. Iata!

Da, Rom cu steagul american pe ambalaj chiar exista. Nu e un mit. Nu e o gluma, el chiar a fost lansat, probabil intr-o editie limitata sub forma de test. Asta au zis si cei de la McCann atunci cand si-au justificat strategia dar mai in gluma mai in serios nimeni n-a crezut ca e pe bune. Au reusit s-o dea pe dupa cires si sa ia toata lumea la misto. Parca-mi aduc aminte cuvintele lui Botan in timp ce ironiza cativa bloggeri care spusesera ca s-au prins de smecherie si ca de fapt Rom-ul american a fost doar o gluma.

Ei bine, uite ca n-a fost. A fost doar o incercare esuata de a introduce o extensie de linie. Reactia a fost negativa, publicul a raspuns vehement si de aici evolutia catre campania plina de patriotism aparuta ulterior. Cu alte cuvinte, sunt sigur ca daca publicul ar fi avut o reactie de acceptare, acum am fi vazut pe langa banalul ambalaj tricolor si pe cel prezentat mai sus.

Anyway, ironia e si mai mare cu cat eu am gasit acest sortiment intr-un magazin din zona ungureasca a tarii si ma gandesc, tot ironic, ca e oarecum normal ca aici sa fi prins mai bine. Cred ca orice alt steag ar putea sa prinda mai bine decat cel romanesc. Bine, bine, exagerez, ajung sa fiu xenofob si chiar nu-s. Experienta din ultimele 2 zile cu cei de la pensiune a fost ok, chiar daca Zsolt, gazda noastra nu a reusit sa ne traduca cu succes tot meniul. 🙂

More from my site

  • Bucharest not Budapest – o campanie cu potential.Bucharest not Budapest – o campanie cu potential.
  • Romanii sunt destepti.Romanii sunt destepti.
  • Esti pregatit sa iei startul la Maratonul Speakerilor? (P)Esti pregatit sa iei startul la Maratonul Speakerilor? (P)
  • BurgundeBurgunde
  • Fii vedeta Iasului – miercuri, 22 mai in gradina Palas!Fii vedeta Iasului – miercuri, 22 mai in gradina Palas!
  • Despre oamenii care se razgandesc …Despre oamenii care se razgandesc …
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Branding Deloc, Cei Patru Pe, experimente, Marketing, packaging, romanisme Etichete: ambalaj, american, ciocolata, rom, unguri

Comentarii

  1. Ana a zis

    12 ianuarie, 2011 la ora 5:27 pm

    Asta e Rom de-al lui jack sparrow.

    Răspunde

Trackbacks

  1. Romanii sunt destepti. | Marketing in cuvinte si imagini spune:
    25 noiembrie, 2012 la 11:18 am

    […] au gandit o campanie super smechera pentru ROM, comentata indelung la vremea ei. Inclusiv de mine, aici. M-am ferit atunci sa dau verdicte, am comentat doar ironia situatiei. Altii insa s-au grabit sa […]

    Răspunde
  2. Bucharest not Budapest - o campanie cu potential. | Marketing in cuvinte si imagini spune:
    24 iulie, 2013 la 10:31 am

    […] altora, continua seria campaniilor cu pronuntat caracter “patriotic”. Dupa cunoscuta campanie cu americanii si mai putin cunoscuta campanie ce facea referire la sugestiile la adresa romanilor oferite de […]

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • Amelia la E ok să faci schimbări în cariera
  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Microsoft, Family Guy, Mashable si strategia
  • Caravana Bookland vine la Iasi
  • Bergenbier – editia galbena
  • Ai incercat vreodata un Green Smoothie?
  • ZooZoo de la Vodafone. Un mod genial de a defini insight-ul!

Etichete

advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d