Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Scopul scuza mijloacele?

Scris de Adrian Monoranu pe 23 februarie, 2011 2 comentarii

Azi mi-a fost dat sa vad cea mai tare simulare din istoria fotbalului. Spun simulare pentru ca este un fault auto-provocat dar nu va asteptati sa fie vreun fotbalist care-si da cu stangul in dreptul sau isi pune piedica singur. Se alege cu o palma peste fata de la un adversar dar culmea e ca nu adversarul este cel care il pocneste. E complicat de explicat asa ca mai bine urmariti filmul de mai jos. A aparut pe 9am.ro si face toti banii.

Cred ca mai pervers de atat nu poti sa fii, chiar si pe terenul de fotbal. Chestia asta imi aduce aminte de o reclama care circula inainte de campionatul european din 2004 parca. Ia sa vedem daca o mai gasesc. Yep, found it dar nu e tot clipul. Nu mai stiu pentru ce era spotul … sry!

More from my site

  • SuPORTing 2009 la FEAA – meci de fotbal caritabil Profi vs. StudentiSuPORTing 2009 la FEAA – meci de fotbal caritabil Profi vs. Studenti
  • Ursus inscrie pentru nationala de fotbal!Ursus inscrie pentru nationala de fotbal!
  • Euro 2024 se vede la PalasEuro 2024 se vede la Palas
  • The best Super Bowl Ad in 2018.The best Super Bowl Ad in 2018.
  • Cateodata se intampla!Cateodata se intampla!
  • #priNeamt III 2014 – ziua 3.#priNeamt III 2014 – ziua 3.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, fotbal, Marketing, sports marketing Etichete: fotbal, jucator, meci, pumn, reclama, simulare

Comentarii

  1. Ana a zis

    23 februarie, 2011 la ora 5:27 pm

    Hahahaha, primul filmulet nu merge dar al doilea cu reclama e criminal.

    Răspunde
  2. Mihai Voiculescu a zis

    3 martie, 2011 la ora 6:17 pm

    Da-mi ma o palma ! Nu vreau ma! Da-mi atunci mana ta! jaaaaap! :)) super tare primul filmulet.

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d