Creating great Super Bowl commercials was never an easy job. Everything has to look impeccable. It has to fill in that gap in the mind of the viewer and leave a great impression, regardless of the brand it stands for. It has to be natural but yet outstanding. Because expectations are always high and the […]
Ziua in care mi-as fi dorit mai multe camasi!
Am inceput sa scriu acest post pentru ca nu mai am camasi. S-au terminat. Le-am calcat pe toate. Meticulos, incet, atent. Asa cum nu le-am calcat nicioadata. Si nu pentru ca as avea nevoie sa imbrac acum vreuna. De fapt am inceput cu perdeaua din dormitor pe care tocmai o spalasem. Abia apoi am trecut […]
De ce urmaresc Le Tour de France.
Pentru ca ma relaxeaza teribil. Unora li se pare un lucru absolut stupid sa priveasca timp de cateva ore bune niste baieti care dau serios din pedale. Pentru ca e monoton. Si cu siguranta au dreptate, e monoton, daca urmaresti doar indivizii si modul in care li se misca picioarele. Daca insa reusesti sa iti […]
Nu e lucru usor sa inveti sa schiezi in sala la SkiMania, dar merita!
In momentul acesta probabil multi dintre cei care citesc articolul se intreaba „cum adica sa schiezi in sala?”. Ei bine se poate. Exista simulatoare de partie si nu e vorba de vreun computer sau de vreun joc pe Wii sau Kinect. E chiar un simulator de partie, o banda care se misca cu viteze diferite […]
Swimathon – probabil cea mai agresiva masinarie de fundraising.
Sunt satul de Swimathon. Si nici n-a inceput inca. Si probabil ca mine mai sunt cativa. Putini, multi, nu stiu, dar am mai auzit voci. Prieteni apropiati, persoane cu multe contacte sociale, toti mi-au spus ca e nebunie cu acest Swimathon. Cei care n-au avut rabdare sa citeasca mailurile sau statusurile de promovare m-au intrebat […]
SuPORTing 2013 – cronica + foto.
Ieri a fost a 5-a editie a SuPORTing, un eveniment initiat in 2008 de studentii de la Marketing aflati pe atunci sub indrumarea profesorului George Martin Izzo de la Universitatea din Atlanta, Georgia USA, ulterior acesta fiind preluat si organizat in 2009, 2010, 2011 si 2013 de catre asdMARK – Asociatia Studentilor din Domeniul Marketingului. […]
Despre francize si merchandising in Romania
Inca de la inceputurile capitalismului romanesc n-am facut altceva decat sa importam si adoptam modele de succes din economiile capitaliste cu zeci de ani de experienta inaintea noastra. De la produse pana la media, am copiat cu succes cam tot ce era de copiat. Si in marketing am facut la fel. Culmea e ca nu […]
Ce ne-a adus finala Europa League?
Unii ar spune ca ne-a pus Dumnezeu mana in cap. Altii, probabil ca au gasit gasca cu oua de aur. Pacat ca minunea, ca orice minune, dureaza numai trei zile. Dar poate vom ramane cu ceva, poate in sfarsit Romania va constientiza marele bine care i s-a facut. Probabil Mircea Sandu isi merita din plin […]
Cat de important e sa fii credibil?
Mi se intampla deseori sa vad tot felul de creatii ale oamenilor de marketing si comunicare si sa-mi pun intrebari vis a vis de credibilitatea acestora. De altfel credibil inseamna pentru mine apropiat de o situatie reala, cu sanse mari de a se intampla, de a se regasi in viata de zi cu zi, de […]
Shopping – Bucuresti vs. Iasi
Saptamana trecuta mi-am petrecut-o prin Bucuresti. Am alergat in stanga si in dreapta la tot felul de intalniri pentru InOras.ro insa n-am avut cum sa nu fac si cateva vizite pe la mall-urile bucurestene. Evident, ca orice provincial, am surfat mall-urile cu speranta ca voi gasi chestii diferite fata de cele pe care le gasesc […]
Comentarii recente