Probabil ati remarcat schimbarea pozei din stanga, cea in care eram infofolit cu o haina de iarna si cu zapada pe talpile incaltarilor. Au aparut in loc, trei poze in care ma puteti admira in toata splendoarea. De fapt, dorinta mea e sa admirati tricourile pentru ca asta e si scopul plasarii pozelor. Il ajut pe prietenul meu Le Createur, un robot ninja venit din viitor a carui pasiune este designul de tricouri.
Trebuie sa va spun ca este o intreaga poveste in spatele lui Le Createur. Este rodul unei aventuri intre Coco Chanel si Darth Vader, petrecuta in timp ce acestia se aflau intr-o croaziera intergalactica pe un vas gay. Micul robot ninja a fost abandonat si crescut in spatiu de echipajul navei intr-o incapere unde avea la dispozitie un televizor blocat pe Fashion TV, un dublucasetofon cu megahituri disco dance si un pachet de creioane. A ajuns pe pamant unde a fost crescut de o familie simpla intr-un sat de pescari.
Visul sau este sa ajunga celebru ca designer si sa faca turul talkshow-urilor. Declara ca vrea sa se retraga pe coasta Portugaliei impreuna cu motanul sau diabolic Smotocel cu care vor conduce lumea fashion-ului. Colectia nou lansata este non-conformista pur sange. Imprimeurile sunt diferite si interesante in acelasi timp iar dualitatea alb-negru a fost aleasa de insasi Smotocel cu mintea lui diabolica.
Tricourile se gasesc pe site-ul Le Createur si pot fi comandate prin cateva click-uri. Accepta Visa si expedierea este gratuita direct din stoc, oriunde in Romania. Va las pe voi sa vedeti intreaga colectie aici si de asemenea sa aflati mai multe despre aventurile robotului ninja si ale motanului Smotocel pe blogul lor personal. A, si sa nu uitam de pagina de facebook pe care puteti vedea in avanpremiera cele mai noi design-uri care ii rascolesc mintea micului robot.
HaiPa a zis
Poate povestea din spatele site-ului prinde bine, dar nu pot sa nu ma mir ca toate design-urile pentru barbati(si jumatate din cele pentru fete) sunt alb-negru si sunt la incredibilul pret de 90RON(89, 90, tot una e). Unele tricouri sunt cam stravezii din cate observ deci dupa vreo cateva spalari o sa inceapa sa faca gaurele.
Chiar asa am ajuns incat sa dam 90ron pe un trico alb-negru? Mi se pare extraordinar de mult. La acest pret mai pui si 15ron pentru transport si deja ai tricou la un milion.
Hai sa facem o comparatie.
Intrii pe http://www.threadless.com/shop/clearance si iti cumperi tricouri misto la 10$ apoi le trimiti in Romania si te costa $9 transportul. Deci un tricou de calitate(probat) cu design misto ajunge la tine cu pretul de 54lei. Aproape jumate. E cam o mica-mare diferenta.
Va cumpara lumea? Sigur.
Vor vinde stocul? Sigur.
Problema este ca sunt multe alte site-uri concurente care pot oricand sa le ia fața.
Ceea ce nu imi place e ca pretul de productie pentru un tricou e mult, mult mai mic. 20 lei sa zicem. Daca e mai mult atunci nu printeaza ei unde trebuie.
De la 20lei la 90lei nu prea e frumos sa umflii pretul asa.
In fine, asta e doar parerea mea de umil vizitator al site-ului care mai mult ca sigur ca isi va cumpara in continuare tricourile de pe Threadless.
Singurul lucru care imi place la site-ul asta sunt pozele cu tine :))
Adrian Monoranu a zis
@HaiPa: tricourile sunt Russell Athletic iar imprimarea este una destul de calitativa. Costul transportului este inclus in pret si macar ai certitudinea ca imprimeurile sunt originale si nu le va avea toata lumea spre deosebire de cei care fac cu miile. Cam asta e avantajul principal. Cu siguranta, alternative sunt, dar crede-ma ca si clienti sunt. Fiecare cu nisa lui. 😉
Desingul este alb negru pentru ca asa e colectia de primavara-vara pe 2011. Alegerea omului. Merci pentru aprecieri vis a vis de poze! 🙂
ana a zis
„imprimarea este una destul de calitativa” –NU PREA SUNA A INCREDERE……..
Adrian Monoranu a zis
@Ana: Eu am probat tricourile, dupa cum vezi. Imprimeurile sunt cel putin la nivelul Zara, Bershka, etc, poate chiar peste. N-or fi cele mai calitative dar nici nu vrem sa ne laudam si sa zica unii carcotasi ca nu ne tinem de cuvant. 😉
Andrei Chira a zis
@HaiPa e putin fortata comparatia. Le Createur! e un label romanesc independent de street fashion care creeaza designuri in editie limitata iar Threadless are o cifra de afaceri de 30 milioane dolari, vanzand tricouri de 10$.
Cat despre calitate, tricourile sunt premium, isi pastreaza forma excelent dupa multiple spalari, iar printul este facut digital, direct in tesatura, e cea mai noua tehnologie in materie de imprimare pe textile.
Oricum, iti respect parerea si iti multumesc pentru feedback. Oamenii sunt diferiti si au gusturi diferite, nu suntem „roboti invizibili”, nu-i asa?
Razvan a zis
@HaiPa, avand in vedere gusturile romanilor pentru kitsch-uri, nu m-ar mira sa aiba succes pe aici…Uita-te pe strada si in club, vei vedea ca asa ceva are succes in Romania. E la fel ca BMW-ul sau manelele.
Andrei Chira a zis
@Razvan m-ai lasat fara cuvinte… … …
Tudor a zis
:))) Ce tare e prezentat omuletul in articol :)))))))
Reduceri magazine a zis
nice t-shirt ! dar ai putea face I CAN AFFORD TO LIVE IN ROMANIA 🙂
Razvan a zis
@Andrei Chira,
De ce, ti se pare „cool” sa porti un tricou cu „F@#k” ???
Sau doar de dragul de a vinde ceva, indiferent ce?
Daca am vinde ceva elegant nu am da dovada de ceva mai mult…?
Andrei Chira a zis
@Razvan „f@#k that s#!t – the world is ours” e un mesaj de revolta. Suntem bombardati din toate partile, pe toate canalele de comunicare in masa, cu negativism. Ni se baga in cap ca suntem ghinionisti, prosti, saraci si blestemati sa ne fi nascut intr-o tara in care nu avem nicio sansa de viata decenta. Si noi credem toate astea. Si uitam ca suntem oameni destepti si capabili si ca putem face orice daca ne punem in cap sa facem. Si avem nevoie sa spunem odata f##k that s##t, sa nu mai ascultam de nimeni si sa facem ceea ce vrem cu adevarat sa facem in viata.
Asta e diferenta intre designul comercial (trantit logo mare pe tricou) si designul brandurilor mici si independente de street fashion: mesajul.
Toate tricourile Le Createur! au un mesaj, toate reprezinta ceva, sunt o bucata rupta din personalitatea unui om, robot ninja venit din spatiu „care este”.
Triciclete a zis
Superbe aceste tricouri. Eu cred ca are sanse sa-si atinga visul. Chiar sunt tari mesajele transmise.
ghiozdane a zis
M-am uitat la el pe site si tricourile chiar sunt ceva inedit. Problema e ca am gasit numai 8 produse pentru barbati. Am sa plasez si eu o comanda cat de curand oricum. Multumim
Adrian Matei a zis
Interesant punctul de vedere al lui HaiPa .
Parearea mea este ca tricourile se adreseaza unei categorii destul de restranse de consumatori (sper eu), cu o varsta si o personalitate
specifica. Tineri si care vor sa fie cool, pentru ca sa creeze/ continue/ cristalizeze o noua moda in grupul lor.
Daca caut sa fiu cool, instinstul de turma m-ar putea face si pe mine sa cumpar, sa port tricouri de genul “f@#k that s#!t – the world is ours” ( what the f@#k ! , am depasit momentul..)
Rebeliunea o exprimi clar, iesi in strada si iti strigi nemultumirea, ceri atitudine si din partea semenilor …
coerent, frumos, de anvergura;
purtatul unui tricou e un artificiu al creatorilor de a-ti crea iluzia ca ‘lumea e a ta’ daca porti tricoul si ca e bine ‘sa nu mai ascultam de nimeni si sa facem ceea ce vrem cu adevarat sa facem in viata.’
Sa nu ma mai uit la intoxicarile care le vad la tv e pentru mine
o actiune mai inteligenta decat sa port un tricou cu mesaj de revolta.
Frustrarea se manifesta in fel si chip …
Razvan a zis
@Adrian Matei
Un punct de vedere corect! Dar tinand cont ca traim in Romania, succesul ar putea fi asigurat de lipsa de educatie. De ce nu scriem mesajul in romaneste pe tricou? Ar fi si mai „cool” !
Adrian Matei a zis
Nu e o scuza ca traim in Romania.
Pe mine tot ma prind fiori cand citesc argumentatia
propunerii unui mesaj de genul “f@#k that s#!t – the world is ours” …
Clar nu sunt in target. Dar sigur, e cool. Pana o sa ajunga
la un mesaj care sa reflecte personalitatea mea de exemplu,
ma apuc sa citesc o carte. Sau doua, .. sau 20(00000). 🙂
Curios de impactul folosirii d-nului Adrian Monoranu ca ‘endorser’ … 😀
Razvan a zis
Asta e…Unii sunt „cool” daca umbla cu tricou „F@#k”. E exact ca la alegeri…ca sa castigi ceva, te bagi si in mocirla… 🙂
Andrei Chira a zis
@Razvan, @Adrian – va multumesc pentru opiniile exprimate. Chiar daca nu va plac tricourile, e interesant sa aflu puncte de vedere diferite despre ele.
Apropo, nu tin minte ca vreun tricou pe care sa scrie simplu Armani sa fi nascut asa controversa. 🙂
Adrian Matei a zis
Evident, orice feedback nu poate sa-ti fie decat de folos.
A nu se intelege ca nu sunt si tricouri acceptabile, insa pe
care pretul le face total neinteresante.
Controversele sunt normale si folositoare, comparatia cu Armani e deplasata. 🙂
Andrei Chira a zis
@Adrian glumeam cu Armani, evident 🙂
In legatura cu pretul, imi poti da un feedback in directia asta? Ce pret crezi tu ca le-ar face interesante?
Multumesc.
Alina Enache a zis
@Andrei
Mi se pare interesant ce a spus cineva anterior. De ce nu scrii in limba romana mesajele de pe tricou. Nu te adresezi romanilor sau vrei sa penetrezi piata externa 🙂 Tie ti s-ar parea interesat sa vezi unul pe strada cu un tricou plin de mesaje deocheate? Ai spune ca e tare tipul, cred !
Andrei Chira a zis
@Alina ok, e oficial acum. avem cel mai controversat tricou din Romania. am inteles.
CV model a zis
Mesajele transmise mi se par foarte tari. Eu as purta asemenea tricouri, mai ales ca vine vara, iar cu un astfel de tricou as iesi din anonimat.