Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.

Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

De ce nu-mi place fenomenul Robotzi.

Scris de Adrian Monoranu pe 7 iulie, 2011 76 comentarii

E o adevarata nebunie creata in jurul lor si eu nu prea o inteleg. Am urmarit la inceput primele episoade, nu mi-au placut deloc si apoi am zis pas. Am mai vazut cateva la insistentele prietenilor si tot nu mi-au placut asa ca am zis iar pas. Apoi am vazut isteria creata la TIFF si am zis sa le mai dau o sansa. Tot pas. Nu imi plac si basta.

Si-acum sa spun si de ce nu-mi plac. Pentru ca majoritatea situatiilor asa-zis comice sunt create prin folosirea unui limbaj vulgar. Cam la fel cu ceea ce fac stand-up comediantii de la noi. Isi baga, isi scot, tipa, racnesc si toata lumea se prapadeste de ras. Parerea mea … FAIL! Evident, ca si la negustori, prost nu-i ala care cere, ci ala care da, si daca lor le merge asa si lumea rade inseamna ca asta se cere. Pe acelasi principiu functioneaza si Robotzi.

In spatele micii „fabule” din fiecare episod sta o frustrare acumulata de creator. Spre deosebire de fabulele adevarate, aici personajele nu se feresc sa foloseasca aluzii directe si trimiteri catre situatiile concrete. Evident, romanii nu prea mai au timp de descifrat fabule iar cultul „intepaturii” directe pare sa fie in voga. Prefera glume nesarate, lipsite de inteligenta cu un umor vulgar si de moment. Cred ca primii care au facut asta au fost cei de la Vacanta Mare in vremurile lor bune. E drept, mergeam la spectacolele lor si ascultam casetele cu inregistrari si ma prapadeam de ras. Aveam insa 14-15 ani.

Acum insa glumitele de acest tip ma lasa rece. Prefer un umor intelectual, curat si cu aluzii fine. Sunt conservator, stiu, dar imi place sa gust o gluma care imi pune la incercare sinapsele si nu orice racnet care contine 3 injuraturi. Prefer stand-up comediantii din state, nu toti pentru ca sunt si acolo destui care fac glume deplasate, si din Romania, Divertis si Malaele. Chiar daca unii spun ca sunt expirati, eu zic ca inca mai fac treaba buna.

Succesul celor de la Creative Monkeyz este de apreciat si este rezultatul, intamplator sau nu, al unei foarte bune pozitionari pe publicul autohton. E clar ca romanilor le place acest tip de umor si creatorii s-au asezat foarte bine. Totusi, strategia lor de marketing ridica si niste semne de intrebare. Ei folosesc Robotzi pentru a-si promova de fapt serviciile si ma intreb acum, daca eu ii percep ca fiind vulgari si frustrati atunci de ce as face business cu ei? Pentru mine conteaza mult asta, am lucrat cu agentii si stiu cum sunt creativii. Prefer sa-i aleg pe cei care sunt profi, n-au frustrari, sau cel putin nu le arata si care citesc si inteleg un brief asa cum e el si nu incearca sa intervina cu tot felul de propuneri care ma fac sa-mi pierd timpul si rabdarea.

Fiecare cu frustrarile lui dar una peste alta, Robotzi pare sa fie un fenomen, sunt de felicitat insa eu raman la parerea mea. Nu-mi plac! Si pentru mine e ingrijorator cum astfel de trenduri ajung sa fie atat de apreciate de romani. Nu mai e de mirare ca adolescentii de azi nu mai fac deosebire intre Eminescu si Alecsandri sau intre Mircea cel Batran si Stefan cel Mare.

More from my site

  • Romanul vrea sa munceasca?Romanul vrea sa munceasca?
  • Tik Tok, AUR-ul si tineriiTik Tok, AUR-ul si tinerii
  • Misticism, superstitii si vaccinare.Misticism, superstitii si vaccinare.
  • Dor de Romania – concept supra-apreciat.Dor de Romania – concept supra-apreciat.
  • Slogan electoral – promisiune sau pozitionare.Slogan electoral – promisiune sau pozitionare.
  • Presa facuta la misto.Presa facuta la misto.
  • Partajează pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Partajează pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Partajează pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: editoriale, Idei genitale, Personal s@#t!, romanisme Etichete: cultura, robotzi, romania, trend

Comentarii

  1. ana a zis

    7 iulie, 2011 la ora 9:50 am

    clar.ce bine ca nu sunt singura 🙂

    Răspunde
  2. marlanu' a zis

    7 iulie, 2011 la ora 10:10 am

    mai bine zis nu fac deosebire intre Mircea cel Batran si Mircea Badea.
    Robotii sunt un fel de „ejaculare” a frustrarii colective… si asa cum nu poti sa ai (sau cel putin eu) peste 20 de orgasme pe noapte asa cred ca peste 20 de episoade cu roboti pe sezon e chiar prea mult.
    Au fost funny prime 2 3 episoade apoi s-au dus la vale … parerea mea! 😛

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      7 iulie, 2011 la ora 10:14 am

      @marlanu’: tare asta cu Mircea Badea, da vezi ca iar se supara trolii si imi invadeaza blogul :))

      Răspunde
  3. Alexandra a zis

    7 iulie, 2011 la ora 10:20 am

    Bravo lor ca au avut inspiratia sa gaseasca o nisa pe care sa o exploateze

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      7 iulie, 2011 la ora 10:25 am

      @Alexandra: Da, e de apreciat pozitionarea dar e ingrijorator cat de apreciaza umorul asta. 🙁

      Răspunde
  4. ines a zis

    7 iulie, 2011 la ora 11:09 am

    Mă bucur că nu sunt singura.

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      7 iulie, 2011 la ora 11:57 am

      @ines: era normal sa nu placa la toata lumea. 🙂

      Răspunde
  5. anonim a zis

    7 iulie, 2011 la ora 11:56 am

    Intamplator am vazut ce „demografice” au ei pe site. Nici mie nu imi plac, dar sunt o radiografie foarte buna a felului in care se prezinta publicul lor tinta – corporatistii. La fel cum si tv-ul oglindeste starea natiunii pe demograficul lui.

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      7 iulie, 2011 la ora 12:09 pm

      @anonim: de obicei discutam de corporatisti „robotizati”. ma gandesc daca numele e ales intamplator sau e vreo satira la stilul de munca corporatist vestic importat prin multinationala si in RO. poate da cineva un raspuns oficial. sper totusi sa nu va asumati comentariul asta dupa aia ca declaratie oficiala de pozitionare ca eu n-am auzit-o nicaieri pana acum si am si creative commons pe site. :)))))))

      Răspunde
  6. Mihai a zis

    7 iulie, 2011 la ora 12:25 pm

    nici eu nu apreciez prea tare serialul, recunosc ca anumite faze sunt haioase dar sunt acoperite de multa vulgaritate, oricum, e treaba lor ce fac si cum se exprima, nu-i judec, se adreseaza altor persoane, ce nu-mi place: daca nu te uiti la robotzi esti – prost, idiot, incult, etc

    Răspunde
  7. el. a zis

    7 iulie, 2011 la ora 12:29 pm

    Prietene nu esti un pic cam ipocrit? Acum sincer… Sau nu ai cum sa explici oricarui muritor, ca de ai blog si ai devenit un intelectual?

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      7 iulie, 2011 la ora 12:43 pm

      @el: n-am devenit intelectual de cand am blog. eram si inainte. 😉

      Răspunde
  8. paula a zis

    7 iulie, 2011 la ora 12:38 pm

    este un umor simplu care iti descreteste fruntea dupa o zi naspa sau grea. da, nu pune mintea la lucru desi mai sunt prezente si unele subtilitati in episoadele lor. mie imi plac si le urmaresc fiecare episod si desi imi plac glumele istetze cu ceva „ascunzisuri”, uneori imi place si faptul ca lucrurie sa fie directe, spuse verde-n fatza, asta e ceea ce traim de fapt si nu „losturile in translation”, care de multe ori genereaza neintelegeri..

    este un umor nou si autohton, pe care eu personal il apreciez, asa „colorat” cum este..este modern si de multe ori acele 2 minute aduc surasu mai ceva decat o gluma „ascunsa” care este „prinsa” cu ceva intarziere. si let’s face it: nu traim intr-o lume academica si nu vbim inteligent si stiintific in fiecare zi, ci ne confruntam cu injuraturi, aluzii sexuale sub orice forma si barfe, dar desigur asta nu se recunoaste..
    nu toate episoadele sunt de nota 10, dar este altceva si din punctul meu de vedere este o dovada ca se poate face si la noi ceva, simplu si ..doar amuzant.

    eu de ex am o pb cu majoritatea filmelor romanesti, noi..care te lasa in aer, care sunt incarcate [presupun] de simbolistici si sentimente ciudate si tragice, despre care nu stii ce sa crezi, ce sa simti si ce sa intelegi.. de aceea as prefera un maraton de robotzi in care sa rad [poate] prosteste fara sa imi bat capul si sa imi pun probleme..

    but anywho..everyone is entitled to his/her opinion..

    a good day !

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      7 iulie, 2011 la ora 12:40 pm

      @paula: de acord cu ce spui tu dar mie mi se pare ca suntem „impotenti” creativ daca nu reusim sa generam decat umor bazat pe injuraturi. eu radeam de ma prapadeam la family guy si futurama si nu au deloc in juraturi. e umor fin, de calitate. cat despre filmele romanesti … nu pot sa zic ca mi-a placut vreodata macar unul. poate doar boogie desi e si ala plin de obscenitati.

      Răspunde
  9. gabi a zis

    7 iulie, 2011 la ora 12:41 pm

    Asa a ajuns lumea in care traim sa vinda numai comportament si limbaj vulgar, violenta, sex, prostitutie, crime si tot felul de lucruri asemanatoare indiferent de felul prin care o face…poate fi un film, un desene, o reclama sau orice altceva de genul…si ne mai intebam de ce omenirea de indreapta spre colaps…pai oare pana unde mai putem ajunge? Dumnezeu vede lucrurile astea si nu doarme!

    Răspunde
  10. Elena a zis

    7 iulie, 2011 la ora 2:44 pm

    Eu chiar nu ii vad „impotenti” deloc. Eu sincer urmaresc cu placere si Futurama si Robotzi. De ce nu mi se par impotenti? Pentru ca au reusit sa implanteze totusi bucati intregi din mini-serialele lor in vocabularul colectiv.
    Cineva pe FB spunea de George Carlin, care, desi are niste show-uri unice din punctul meu de vedere, foloseste acelasi mod vulgar de prezentare si nu vad de ce m-ar deranja asta atata timp cat la sfarsit raman cu zambetul pe buze.
    Cat despre „tineretul din ziua de azi” – me included, nu se exclud momentele in care inveti/citesti cu celelalte moduri de petrecere a timpului liber, oricare ar fi alea.

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      7 iulie, 2011 la ora 2:48 pm

      @Elena: Tocmai faptul ca oamenii folosesc des expresii din acest mini-serial ma ingrijoreaza. Din punctul meu de vedere este trist si imi mentin parerea vis a vis de impotenta creativa. Nu poate toata lumea sa se ridice la nivelul lui Seth Macfarlane dar macar poate incerca. 🙂

      Răspunde
  11. Andreea a zis

    7 iulie, 2011 la ora 7:55 pm

    Mono, El are dreptate. si Paula. as previously stated, „umorul asta”, cum il numesti tu cu ajutorul unui vocabular f intelectual, se cheama sarcasm. cat despre impotenta creativa despre care vorbeai, te invitam si asteptam cu nerabdare sa vedem ce capodopere animate poti produce tu. inca ceva, tu nu injuri niciodata?? sincer acum. pot pune pariu ca injuraturile lor sunt mult mai..”potente” decat ale tale. e f usor sa critici.

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      7 iulie, 2011 la ora 10:37 pm

      @Andreea: asteptam asta. argumentul de tip „bine ca esti tu destept!”. evident n-o sa produc niciodata animatii pentru ca nu e treaba mea, si daca citeai cu atentie vedeai ca nu critic animatia nicidecum, ci doar „scenariul”. apoi, cu siguranta injur, dar nu sunt mandru de asta. in schimb ei sunt si le place pentru ca isi construiesc strategia de promovare pe asta. criticile mele sunt bazate pe trenduri reale care conduc societatea in care traim si care se degradeaza zi de zi. imi pare rau s-o spun dar ne ducem naibii daca promovam incultura si mediocritatea.

      Răspunde
  12. Jorjette a zis

    7 iulie, 2011 la ora 8:50 pm

    La câţi oameni din România ar prinde un conţinut elevat?? Până la urma urmei nu fac decât să se inspire din realitate,ceea ce înseamnă că sunt sinceri şi nu încearcă să pară altceva decât ceea ce sunt.

    Toate episoadele lor mi se par foarte subtile şi au nişte mesaje destul de puternice, nu sunt doar pentru a face pe cineva să râdă.

    Răspunde
  13. el. a zis

    7 iulie, 2011 la ora 11:30 pm

    @Adrian, lasa ca promovezi tu cultura. :))
    (cred ca o sa reusesti cu mesajul dupa tricou :)) ups, esti ipocrit >:) )

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      7 iulie, 2011 la ora 11:38 pm

      @el: Nu de asta promovez tricourile si nu prin ele promovez cultura. In plus, mesajul la care te referi tu e mai degraba o instigare la rebeliune, la a iesi dintr-un cotidian lipsit de valoare, la a evada dintr-o lume condusa de idioti.

      Răspunde
  14. cristi a zis

    8 iulie, 2011 la ora 12:25 am

    trebuie sa copiez si sa spun si eu „ce bine ca nu sunt singurul!”.

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      8 iulie, 2011 la ora 12:33 am

      @cristi: ti-am sters al doilea comentariu pentru ca nu vreau sa mai dau nastere unei noi polemici. abia am terminat una pe FB si nu asta era intentia mea. Nu vreau sa dau apa la moara nimanui. E dreptul tau sa ceri argumente dar nu vreau ca blogul meu sa fie un battle ground. Poate trebuia sa ma gandesc ca va fi asa inca din momentul in care am scris postul. Robotzi e un fenomen si are multi fani. Era clar ca vor aparea puncte de vedere pro si contra. However, prefer sa moderez discutia si sa temperez spiritele. 🙂

      Răspunde
  15. Vali Tatar a zis

    8 iulie, 2011 la ora 8:52 am

    Adrian, din pacate romanii au ajuns sa-l confunde pe Mircea ce Batrin cu Mircea Badea….

    Răspunde
  16. shaman a zis

    8 iulie, 2011 la ora 2:48 pm

    Nu e nici o mirare. Noua, publicului autohton ne place un anumit gen de umor. In special in cel in care ne regasim.

    Răspunde
  17. Cristi a zis

    8 iulie, 2011 la ora 5:01 pm

    Un foarte bun actor de comedie este si Dan Puric.

    Răspunde
  18. Ioana a zis

    9 iulie, 2011 la ora 6:14 pm

    eu zic Amiiin.
    +1

    Răspunde
  19. Razvan a zis

    11 iulie, 2011 la ora 11:39 am

    Marlanu’ (le), sunt multi frustrati pe blogurile astea care se regasesc in cometariile lui Badea…Stiu ca va doare 🙂 Pacat ca ramaneti la fel de jos… 🙂

    Răspunde
  20. Razvan a zis

    11 iulie, 2011 la ora 11:42 am

    E bine ca ne deranjeaza limbajul vulgar din serial, dar cand sarim in sus pentru niste tricouri ieftine cu vulgaritati pe ele, nu ma deschidem gura. Ce face romanul clasic pentru niste bani…

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      12 iulie, 2011 la ora 10:41 am

      @Razvan: Cred ca am precizat si anterior ca nu iau bani pentru ca promovez tricourile alea si ca tipul care le face imi e prieten. Imi plac mesajele pentru ca sunt unele de razvratire impotriva unui sistem aiurea insa nu cred ca sunt atat de vulgare precum e limbajul din „Robotzi”. In fine, nu exista grad de comparatie.

      Răspunde
  21. el. a zis

    12 iulie, 2011 la ora 3:39 pm

    @Adrian in comentariul de mai sus arati cat de superficial esti:
    -un mesaj vulgar este unul vulgar, nu ai cum sa spui: „Nu este frumos sa vorbesti urat, dar din cand in cand poti spune o prostie.”
    -si treaba cu razvratirea, prea pompos cuvantul pentru mesajele respective care mai contin si cuvinte vulgare. te poti razvratii in mai multe moduri, mai frumoase si mai utile…

    Si ai dreptate cand spui ca nu exista grad de comparatie, defapt sunt la fel, contin cuvinte vulgare!

    Răspunde
  22. Andrei Tudor POPESCU a zis

    12 iulie, 2011 la ora 8:46 pm

    Adrian sincer ma surprinde pozitia ta legata de aceste filmulete. Spun asta pentru ca ma asteptam ca un om pasionat de marketing sa vada acest fenomen cu alti ochi. Dupa cum ai spus si tu Robotzi este un adevarat fenomen si asta o spun cifrele 15.721 fani pe pagina de Facebook, ultimul episod are 30,485 de vizualizari pe Youtube si 4878 de comentarii
    pe pagina oficiala toate astea datorita marketing-ului viral. Ce alta strategie de promovare mai buna puteai gasi pentru cei de la Creative Monkeyz? E adevarat ca rezultatele fenomenale sunt datorita pozitionarii pe publicul autohton dar curiozitatea mea e tot pe acelasi lucru se bazeaza si cei de la URSUS?? Daca pe mine pe tine poate si pe altii glumitele de acest tip ne lasa rece se pare ca pe cei de la URSUS nu.Si uite asa avem mare surpriza ca in ultimul episod sa vedem cum cei de la Ursus plaseaza ce e drept subtil produsul lor … Crezi ca este o strategie riscanta sau o idee geniala ??

    Si legat de strategia de marketing la care ai semne de indoiala iti mai recomand un „fenomen”. http://www.youtube.com/watch?v=Dwimc4cvUmQ&feature=player_embedded 35,201,321 de vizualizari, la un moment dat filmuletul avea mai multe acesari decat videoclipul oficial. Si uite asa vedem cum marketing-ul viral bate campaniile de mii de euro.

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      13 iulie, 2011 la ora 12:02 pm

      @Andrei Tudor POPESCU: am zis doar ca promoveaza mediocritatea prin content si atat. Apreciez ca si strategie si pozitionare dar nu pot sa fiu de acord si sa zic ca nu e ingrijorator ca au aproape 16000 de fani pe FB in conditiile in care fanii aia apreciaza injuraturile si nu strategia. Ursus foloseste Robotzi pentru ca au acelasi target, angajatul intelectual de la stat sau de la companii private care se „razvratesc” impotriva sistemului in fata calculatorului sa a paharului de bere. 🙂

      Răspunde
  23. Adrian Matei a zis

    14 iulie, 2011 la ora 12:37 am

    @Adrian Monoranu Nu trebuie sa iei bani de undeva ca sa ai un interes. Si asta cu razvratirea impotriva sistemului aiurea imi suna sincer a politica. Not a fanatic about it.
    Eu daca vreau sa fac ceva incerc sa vorbesc cu niste oameni care au valori comparabile cu ale mele, sau au potential macar… si impreuna sa schimbam un gram din lumea asta ce se duce naibii incet si sigur.
    @el. Buna remarca cu tricourile (stupide, im my opinion cu unele mesaje, doar de dragul de a fi altfel. Logic – nu promoveaza cultura in niciun fel. Din contra. Si aici putem face o paralela cu robotzii – de ce e ok sa ai mesaje cu fu@k pe un tricou, alt mod de a ne exprima frustrarea nu avem? Si de ce nu e ok )
    Pana la urma ei fac un marketing bun. Asta se cere, asta ofera. Pot sa dea lectii la multi care se dau bazati in marketing.
    Ca asta e societatea? Nu e vina lor. Sunt de succes? E meritul lor. Au exploatat o nisa de piata. Respect pentru asta.
    De ce sexul vinde inafara? E o intreaga industrie. Unde e cerere, e logic sa vii cu un serviciu, produs vandabil.

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      14 iulie, 2011 la ora 12:24 pm

      @Adrian Matei: Suntem un popor de mediocri Adrian pentru ca nu suntem in stare sa cream un umor fara injuraturi, fiindca nu suntem in stare sa apreciem un umor fara injuraturi, fiindca idolatrizam oamenii care promoveaza asta. Mi se pare penibil ca argumentati in favoarea lor. Nu contest pozitionarea, am mai zis-o, probabil ti-e lene sa citesti si comentariile anterioare sau vrei doar sa-ti dai cu parerea cand deja am stabilit asta. Te-ai uitat vreodata la Family Guy sau la Futurama, sau poate chiar la Dexter sau de ce nu la The Simpsons? Aia nu injur si totusi ne tavalim pe jos cand ne uitam la ele. De ce nu putem si noi sa facem asta? Pentru ca nu ne duce mintea indeajuns de mult, iti zic eu. 😉

      Răspunde
  24. Adrian Matei a zis

    14 iulie, 2011 la ora 12:44 pm

    Am citit tot threadul, nu mi-e lene sa citesc, dar nici raspunsul tau nu prea are a face cu al meu comment, ceea ce ma pune pe ganduri
    … Si zic asa – daca sistemul nostru de valori e de o calitate submediocra, n-o sa vina acum robotzeii sa ridice nivelul, chiar daca ar vrea. Nu se poate. Nu au targeteul necesar la care sa se adreseze. Romania e o natie de frustrati, constipati, visatori si nu prea smart. Mediocri e prea mult spus.
    Raul trebuie de la radacina oprit. Pana sa ajungi sa apreciezi un umor fin si elevat ca in afara. .. trebuie sa ne mai nastem de 20 de ori cel putin.
    De ce nu putem face noi ce fac americanii? Pentru ca ne-am pozitiona prost, de asta. Nu e momentul, per general nu putem face fata.
    Eu nu-i apreciez, am vazut doar 3-4 episoade, nu-s un fanatic. Dar nici nu-i condamn. Si daca vine feedback bun din piata, asta nu inseamna ca e vina lor, ci a publicului. Ei dau ce se cere.
    Si pentru a vindeca asta, marketingul nu ajuta, doar constata.
    Trebuie o strategie pe termen lung, investitii in educatie si invatamant, schimbarea atitudii de turma si de ‘om prost’ a romanului…
    Bine ca stim sa importam sarbatori de la straini si obiceiuri proaste, nesanatoase, dar nu si lucrurie bune. 🙁

    Răspunde
  25. Vectorash a zis

    18 iulie, 2011 la ora 5:06 pm

    Salutare,

    Sunt partial de acord cu tine, RObotzii nu sunt atat de amuzanti cum sunt considerati, insa in acelasi timp consider ca reusesc sa atinga un umor putin peste proTV sau „in puii mei”. Divertis avea un umor fain acum 10 ani, Carcotasii acum 5 ani. DIn nefericire toti incep sa urmareasca audienta, sa faca glume pentru cei multi si sa nu uitam ca suntem un popor dominat de manelisti..

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      18 iulie, 2011 la ora 9:53 pm

      @Vectorash: Asa e, Divertisul a mai pierdut din haz, Carcotasii nu mai zic, mai ales dupa accidentul lui Huidu care l-a schimbat teribil de mult si cu siguranta nici altii nu mai sunt la fel de distractivi pe cat erau. Cat despre audienta … din pacate schimbul de generatii face ca circul sa fie de fapt cel apreciat. Nu stiu daca iti plac Parazitii dar acum 7-8 ani intr-un interviu prevedeau exact ce urmeaza sa se intample in media din RO. 🙂 Stiu ca nici astia nu sunt neaparat un exemplu de urmat dar macar au un mesaj percutant si bine tintit. Si da, stiu ca injura dar parca e altceva cand stii ca injura cu folos! :))))

      Răspunde
  26. Elena a zis

    20 iulie, 2011 la ora 2:52 pm

    Mono, ma uitam aseara la ultimul episod din Futurama si vad ca i-a prins si pe ei noul trend cu injuratul :D.

    Răspunde
  27. SapioIT a zis

    20 iulie, 2011 la ora 10:06 pm

    Dap. 😐 Se pare ca toti au inceput sa-njure ;)) Pacat ca noi usntem cei care prierdem, defapt, chiar daca noi credem ca avem doar de castigat daca ne uitam la ei…

    Răspunde
  28. Adrian Matei a zis

    21 iulie, 2011 la ora 10:24 am

    Doar nu o fi Fluturama mare noutate. Se adapteaza si ei.
    Pierdem daca nu stim sa discernem raul de bine, daca suntem influentabili.

    Răspunde
  29. Rudolph a zis

    24 iulie, 2011 la ora 11:17 am

    Robotzi (desi tot timpul imi fac griji ca ar fi trebuit sa fie Robotzii mai degraba) sunt un remake al fenomenului South Park din America anilor ’90. Urmeaza acelasi pattern (la scara mult mai mica evident).

    Răspunde
  30. Psiholistic a zis

    24 iulie, 2011 la ora 3:20 pm

    Din punctul meu de vedere e de apreciat efortul lor. Sa nu uitam ca a inceput pur si simplu ca o campanie de publicitate si a functionat de minune. Nici eu nu pot sa spun ca ii admir pentru umorul lor dar ei si-au indeplinit si isi indeplinesc scopul in continuare: isi fac reclama. S-au adaptat publicului tinta si a functionat, end of story.

    Răspunde
  31. Alexandru a zis

    25 iulie, 2011 la ora 11:09 am

    Totul a fost bine si frumos la Robotzi printre primele 6-7 episoade. Parerea mea este ca de la episodul 8 episoadele au inceput sa semene intre ele neaducand nimic nou fata de episoadele vechi , aceleasi glume rasuflate , aceasi doi protagonisti , acelasi decor etc …

    Răspunde
  32. el. a zis

    25 iulie, 2011 la ora 6:26 pm

    @Alexandru: asta e si ideea, acelasi decor, aceleasi personaje si alta intamplare.

    @Rudolph stii ce inseamna cuvantul remake?

    Copii nu mai folositi cuvinte al carui sens nu-l stiti!

    Răspunde
  33. syl88 a zis

    27 iulie, 2011 la ora 2:46 pm

    @Mono filme romanesti funny (si cu putine injuraturi) „Buna! Ce faci?” ,”Nunta in Basarabia”

    Răspunde
  34. ALINA a zis

    4 august, 2011 la ora 10:32 am

    Eu auzisem de Robotii pe FB, insa credeam ca e un fel de spam:D. Mi-a m dat seama ca e ceva serios, cica, in momentul in care am vazut la Stirile Pro tv un reportaj despre ei. Interesant, mi-am zis, trebuie sa vad despre ce e vorba. Am fost dezamagita, sincer, si nu prea am ras. am multe cunostinte care sunt foarte incantati de ei. M-am intebat: oare nu am eu simtul umorului? Citind ce ai scris tu rasuflu usurata: eiii..am simtului umorului, dar nu pt Roboti!!!

    Răspunde
  35. Bogdan a zis

    10 august, 2011 la ora 10:49 pm

    M-am uitat la un singur episod Robotzi şi mi-am dat seama de ce a prins aşa de mult: Este pentru retardu’ care face glume de prost gust peste tot unde apucă.

    Răspunde
  36. Horea a zis

    25 august, 2011 la ora 12:09 pm

    In sfarsit, am ocazia sa citesc parerile a mai mult de 4 persoane care nu tolereaza prostia in acelasi post anti-RObotzi! M-am linistit… Am si eu cativa prieteni care nu gusta asa-zisele glume din serialul de 1-2 minute in care se pompeaza niste replici cu tot felul de asocieri aleatorii pentru a forta umorul. Ceilalti m-au dezamagit prin simplul fapt ca pot sa rada la asa ceva. Din cauza ca as fi putut fi acuzat ca sunt nesimtit, am vizionat toate episoadele inainte sa-mi dau cu parerea… Obositor! Nu m-ar deranja faptul ca injura, atata ca au dreptul la exprimare libera si isi auto-cenzureaza replicile dintr-un motiv pe care nu-l inteleg. Iti distrugi sistemul nervos auzind niste franturi de replici, care oricum ar fi idioate. Vor sa zica ceva dur, dar intr-o maniera fina. Inchei prin a spune ca e bine sa intalnesti si oameni care rezista tentatiei de a o da in prostie. O sa raspund provocarii de a crea ceva mai inteligent, dar intr-un moment de inspiratie, nu saptamanal-fortat.

    Răspunde
  37. el. a zis

    26 august, 2011 la ora 12:54 am

    Am si eu un set de intrebari, pentru cei mai inversunati:
    Ce ‘seriale’ ‘romanesti’, avem ca alternativa? Unde gasim umor de calitate? La ce ne putem uita sa ne amuzam ‘inteligent’?

    @Horea, vreau sa ma uimesti cu gusturile tale, foarte elevate, din cate imi pot da seama…

    P.S: stiu ca stati cu ochii in televizor la bendeac, cand il imita pe: nu stiu… Stiu ca ati ras cu pofta de: Fernando, Perversul si alte personaje autohtone, pe care voi le-ati ridicat la rangul de vedete…

    Intrebarea este adresata celor care sunt cei mai vehementi anti-Robotzi.

    Răspunde
  38. Rhodiolin a zis

    30 august, 2011 la ora 7:01 pm

    Sunt chiar simpatici si placuti pentru cine stie sa aprecieze si sa inteleaga ideea. A prins foarte mult la public desi foarte multi nu gusta acest umor.

    Răspunde
  39. ionut a zis

    9 septembrie, 2011 la ora 7:37 pm

    Problema voastra este ca voi sunteti niste emo deprimati care mai aveti putin si va bagati lama-n vena…dar aveti probleme mari cu depresia. Sunteti niste terminati.

    Chiar daca este criza economica si tranversam o perioada dificila, dar la probleme mai serioase, va puneti streangul de gat si va dati foc la casa ?! Voi nu stiti de glume, ca sunteti prea idioti sa le intelegi, dar va credeti intelectuali cu diploma de doctorat in mana sau poate sunteti din alt secol…saraci rupti in doua, nu aveti niciun gram de simt al umorului, vai de sufletl vostru de distrusi de soarta. Ca sa nu va afecteze prea mult, exista cenzura (bip-uri), daca de asta nu puteti dormi noaptea. Adevarul este ca este unul din putinele creatii originale din ultimii ani, iar glumele si rimele sunt foarte bine gandite: fie ca va place sau nu RObotzii sunt cei mai tari in momentul de fata! Daca are serialul atatia adepti este pe merit, iar daca voi sunteti minoritari unui fenomen, atunci foarte bine: poate voi sunteti adeptii momentelor umoristice alb-negru prafuite de vreme, la care nu se mai uita nici bunica, adica acelea de pe vremea lui Ceasca. Nu va plac glumele si sunteti impotriva divertismentului, va puteti duce in padure cu ursii si lupii, caci oamenii ca voi trebuiesc tinuti cat mai departe, prin pesteri poate.

    OAMENII INCUIATI CA VOI AU DUS LA SFARSITUL UNEIA DINTRE ADEVARATELE NUME ALE UMORULUI ROMANESC: VACANTA MARE !

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      14 septembrie, 2011 la ora 11:29 am

      @ionut: Tu reprezinti exact tiparul clasic al celui care se uita la Robotzi. Asteptam de multa vreme un astfel de comentariu. Am ezitat sa ti-l aprob pentru ca m-ai jignit iar blogul meu e despre subiecte si nu despre persoane. Pana la urma am zis ca meriti un raspuns asa pe masura. Probabil esti unul dintre cei care petrecea timp cu placere hlizindu-se la pozele de pe cocalari sau pitzipoanca, spun asta pentru ca limbajul tau este foarte asemanator cu cel folosit acolo. Exprimarile de tip „Nikita” sunt la mare cinste: „saraci rupti in doua, distrusi de soarta, etc”. Bravo, ai invatat bine, meriti un 4 si stai jos! Gramatica e punctul tau forte ca sa nu mai zic de vocabular. Se zice „dram de simt al umorului” si nu „gram”. Apoi, citez „Adevarul este ca este unul din putinele creatii originale din ultimii ani.” Ditamai dezacordul amice … ai luat bacul? Si imi mai spui mie ca stau cu diploma in mana si ma dau mare … macar stiu sa vorbesc si sa scriu corect romaneste. Evident, am invatat asta citind pe vremea lui Ceasca si uitandu-ma la glume de pe vremea bunicii, adica la cele facute de Toma Caragiu, Iurie Darie, Anda Calugareanu, Dem Radulescu, Jean Constantin si multi multi altii. Tu insa te uiti la Robotzi si uite cat de bine te descurci. Felicitari! Cat despre pesteri, lupi si ursi … stai linistit, nu ai cum sa te intalnesti cu mine prea des, locuiesc intr-o pestera si ma duc in fiecare zi la servici la vanat si cules ca la asta ma pricep cel mai bine. Dar macar sunt cult!

      Răspunde
  40. alex a zis

    9 septembrie, 2011 la ora 7:53 pm

    Tu te-ai gandit ca daca esti minoritar si imun la fenomen de comedie/divertisment, ar putea fie de la o trauma sau depresie ? Ai consultat vren un psiholog ? Oricum nu as baga mana in foc ca esti sibian, deoarece cei care au facut animatiile sunt de la Cluj, deci ar trebui tu ca ardelean sa fii mandru de ei, ca tot din inima Transilvaniei se presupune ca vii. Daca esti ardelean inseamna ca esti un frustrat care nu este in stare sa foloseasca un creion pe foaie, d’apoi sa deseneze in photoshop si sa animeze in After Effects !

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      14 septembrie, 2011 la ora 11:14 am

      @alex: Faptul ca sunt nascut la Sibiu n-are nicio legatura cu faptul ca nu-mi place acest fenomen. Apoi, daca stiu sau nu sa desenez pe hartie sau in photoshop n-are nicio legatura cu preferintele mele in ceea ce priveste umorul. Amice, esti idiot, n-am criticat tehnica si efectele, am apreciat chiar talentul insa nu imi plac dialogurile, punct. Citeste din nou postul si ai sa vezi. Cat despre psiholog … get a life prietene, nu mai petrece timpul pe bloguri facandu-i pe altii frustrati fara niciun fundament logic. Esti penibil!

      Răspunde
  41. Emi a zis

    10 septembrie, 2011 la ora 3:26 pm

    Imi pare rau ca sunt si persoane care nu stiu sa aprecieze munca unora … de obicei persoanele astea sunt cele care nu pot face ceva mai mult decat altii … si nu le ramane decat sa critice …tipip poporului …

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      14 septembrie, 2011 la ora 11:10 am

      @Emi: Nu tre sa ne placa la toti nu? Asa cum am mai zis, prefer alt tip de umor mai curat si mai putin incult. Cat despre judecatile tale … te las pe tine sa-ti faci treaba, tu lasa-ma pe mine s-o fac pe a mea pentru ca mi-o fac destul de bine. 😉

      Răspunde
  42. fanRObotzi4ever a zis

    14 septembrie, 2011 la ora 8:36 pm

    Orice om mai greseste, domnule perfectiune. Imi pare rau sa-ti spun, dar esti genul de persoana care se crede cu mult superior celorlalti muritori de rand. Te-ai gandit ca poate un comentariu a fost scris in graba sau din neatentie? Mai lasa-ne cu gramatica, din moment ce totii taranii analfabeti care scriu cu „k” in loc de „c” si care nici nu au auzit de cratima in viata lor folosesc pana si cea mai mica greseala de ortografie impotriva cuiva, atunci cand nu stiu cum sa-i dea replica.

    Esti stereotipul omului snob care judeca si categoriseste oamenii dupa preferintele lor si care se crede superior tuturor celorlalti din jur (nu degeaba se spune ca gusturile nu se discuta). Cei care se uita la RObotzi sunt toti inculti si prosti ? Tu ai idee cat de destept este Codin, creatorul Robotzi? Nu, ca nu l-ai cunoscut. Cat despre cei care spun ca doar cocalarii vizioneaza RObotzi, le dau un exemplu: in fiecare vineri dimineata toti programatorii si IT-istii din Nokia si HP se aduna la 2 calculatoare si se uita la un episod. Ti se pare ca sunt inculti? Ca sa nu mai spun ca majoritatea fanilor lui Mo si F.O.C.A. sunt impotriva manelelor.

    ionut are oarecum putina dreptate in felul sau…sincer si pe mine ma socheaza cum de exista oameni care sunt imuni acestui fenomen si chiar il boicoteaza. Chiar nu mai aveti simtul umorului ?

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      14 septembrie, 2011 la ora 9:42 pm

      @faRObtzi4ever: ba frate tu esti chiar tampit? de unde tragi concluziile astea? ce treaba am eu cu Codin sau creatorii Robotzi si nivelul lor de inteligenta. oamenii au gasit o nisa si isi fac treaba acolo si o fac bine. ca promoveaza incultura si umorul ieftin, asta e partea a doua, poate o fac intentionat tocmai pentru ca prinde. n-am zis niciodata ca oamenii astia sunt prosti sau tampiti. in schimb voi astia care cititi printre randuri si va grabiti sa emiteti judecati doar pentru ca va simtiti lezati si aveti complexe de inferioritate in fata unui om simplu care stapaneste gramatica si vocabularul limbii romane sunteti cei care aduc aceste discutii la limita bunului simt. nu m-am declarat niciodata superior si nu mi se pare ca ar trebui sa fiu considerat asa doar pentru ca fac lucruri normale, cum ar fi sa vorbesc corect limba materna. wtf? sincer! tie ti se pare asa exagerata chestia asta? mie mi se pare normala si cred ca tuturor celor din generatia mea li se pare la fel. acum despre cei mai tineri nu stiu ce sa mai zic …

      Răspunde
  43. el. a zis

    15 septembrie, 2011 la ora 2:48 am

    @Adrian Monoranu, cum poti pune intr-un comentariu wtf? mai ales cand singur spui ca stapanesti si cunosti vocabularul limbii romane. Adica nu poti sa ai o reactie in romana? Sau este ‘cool’ sa o ‘ardem’ si in ‘straineza’? Daca nu poti avea o reactie in romana, inseamna ca nu cunosti atat de bine limba pe care o vorbesti. Daca ti se pare cool, esti ipocrit si cam idiot!

    Vad ca te repeti obsesiv cu exploatarea niselor si marketing bun. Hai sa-ti spun ceva: o idee buna, este o idee buna. Nu are nevoie de marketing si de nise.
    Tu chiar crezi ca ei au anticipat sau au cautat nu stiu ce nisa? Noi, romanii, am fost spalati pe creier peste noapte si acum gandim ca niste capitalisti pana in maduva oaselor? Eu nu cred!
    Eu cred ca la noi inca nu straluceste soarele capitalist, sub care tot ce este sacru moare si in schimb doar banii vorbesc! Eu cred ca mai sunt oameni care fac lucruri din placere, nu doar gandindu-se: „Mie ce-mi iese?” sau „Cum sa fac sa-mi iasa?” sau, sau ,sau …

    P.S: nu incerc sa le tin partea cu ceva, am vazut cateva episoade pe la inceput, mi-a placut ideea lor si cam atat. Nu-i ridic in slavi, dar nici nu-i blamez. Simplu: imi sunt indiferenti, dar nu ma deranjeaza ( cum face sau facea Bendeac, nu stiu daca mai are emisiunea aia care-l imita pe Solcanu… sau ca restul emisiunilor de duzina, in care niste oameni sunt platiti sa fie penibili, sau ca ziarele colorate in care stirile sunt inlocuite cu penibilitati).
    Alt lucru pe care vreau sa-l clarific: nu am de gand sa te jignesc sau sa-ti ‘arat unde-ti este locul’, eu doar ma contrazic cu tine, civilizat, prin argumente (cel putin incerc).
    Este un lucru pe care nu-l inteleg: de ce cand vine vorba de alta persoana esti extremist si despici firul in patru ca sa arunci cu noroi si sa blamezi, si nu te vezi si pe tine?

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      15 septembrie, 2011 la ora 10:21 am

      @el.: te iei de mine ca am pus un „wtf?” in comentariu si ca imi place s-o ard in straineza :))). imi faci morala pentru ca pe de-o parte spun ca stiu gramatica limbii romane si acum scriu in engleza? pai daca stiu romana nu inseamna ca scriu doar in romana. inseamna doar ca atunci cand o fac, scriu corect. altfel, scriu corect si in engleza si in celelalte limbi pe care le mai stiu, sau macar incerc. daca le combin e treaba mea, dar tot corect scriu. in fine. vad ca ai inceput sa fii atent, scrii cu aliniate si cu litere mari, folosesti punctuatia, nu mai vrei sa fii atacat. bravo, macar te-am facut sa ridici o spranceana. totusi spui ca nu vrei sa ma jignesti si ca vrei sa ne contrazicem civilizat folosind argumente logice dar imi spui ca sunt ipocrit si idiot doar pentru ca am combinat romana cu engleza. ce fel de logica e asta? :))))) cat despre marketing, stai lin, esti inconjurat de marketing, 80% din deciziile pe care le iei zi de zi sunt gandite de oameni de marketing, cu alte cuvinte cam joci cum iti canta ei. e prea tarziu pentru a te revolta. man, baietii astia de la Creative Monkeyz au zis de nenumarate ori ca ceea ce au creat ei ii ajuta sa se promoveze pentru ca ei nu fac bani din Robotzi ci din alte servicii de grafica. e o tehnica foarte populara in lumea designului, n-au inventat-o ei. si e marketing man! MARKETING!!!

      Răspunde
  44. el. a zis

    15 septembrie, 2011 la ora 8:05 pm

    @Adrian, asa scriu de obicei, dar cand am postat primul comentariu aici, eram obosit si dezinteresat ( dar iti multumesc pentru ‘mustrarile’ tale, ca m-au facut sa fiu mai atent atunci cand gandul nu-mi sta la ceea ce spun sau scriu)… Nu te-am facut idiot sau ipocrit, asa o interpretezi tu ( am spus: daca… esti …, (acum daca tu te crezi, e treaba ta) ;)) ).

    Si din acele procente, crede-ma ca te inseli amarnic, nu sunt idiot sa neg acest lucru, dar nu 80% , ci un 20-30% cred eu ca este procentajul corect in cazul meu! 🙂

    Si cat despre combinarea limbilor: de ce ai combina 2 limbi?
    Doar de dragul de a arata ca stii? Care este de fapt logica ta aici?

    Limba romana este o limba foarte frumoasa, dar si destul de grea ( si de aceea am ‘o umbra’ de respect pentru cei care se straduiesc sa o puna la punct, dar pe cei care afirma ca o cunosc ii detest, nimeni nu poate sa cunoasca limba asta in totalitatea complexitatii ei).
    Daca nu stii sa o vorbesti ar trebuii sa-ti fie rusine ( defapt eu ma situez in extrema regretabilului George Pruteanu – nu stii limba romana? nu meriti sa fii numit roman!).
    Dar daca o stii, de ce presari si expresii/cuvinte din alta limba? ( sper sa nu se inteleaga ca nu sunt de acord cu folosirea cuvintelor din alte limbi atunci cand este cazul; ex: acel cuvant nu are corespondent in lb romana). Ca sa ce? Asta nu inteleg.

    P.S: Nu stiu care este treaba cu baietii astia, nu m-au interesat si nici acum interesul meu pentru ei nu este mai ridicat.

    Răspunde
  45. Adrian Matei a zis

    15 septembrie, 2011 la ora 9:41 pm

    @ Adrian Monoranu – Va considerati cult si nu lasati pe altii sa aprecieze. Nu ma asteptam din partea dvs replici puerile, de genul „idiot, tampit, wtf”. Iar prin acele tricouri promovati incultura.
    Zarurile au fost aruncate pentru mine, aparentele nu tin prea mult.
    Si asa este, multe cuvinte din englea au corespondent in romana. Si totusi, de ce o ardeti atata in engleza? E mai interesant, mai cool, nu? 😉

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      15 septembrie, 2011 la ora 11:19 pm

      @Adrian Matei: Avand in vedere ca ma cunosti binisor, cred ca ar trebui sa stii mai bine cum gandesc si ce fac. Nu inteleg rostul acestui comentariu. Mai slabeste-ma cu tricourile astea. Mi se par mai „inculte” alea cu Armani sau D&G. Whatever, fiecare crede ce vrea.

      Răspunde
  46. el. a zis

    16 septembrie, 2011 la ora 4:16 am

    @Adrian de ce ti se par inculte tricourile cu Armani sau D&G?
    Argumenteaza, ca sa nu pari penibil!

    Răspunde
  47. Adrian Matei a zis

    16 septembrie, 2011 la ora 7:49 am

    “idiot, tampit, wtf” … nu credeam ca astea sunt in vocabularul dvs. Comentariul meu are rost, eu nu va cunosc atat de bine, descopar si eu. Si nu acesta e Adrian Monoranu pe care il stiam eu.
    Poate e mai cool sa scrii F .C K pe un tricou decat numele unui nene, cum ar fi Armani. E un „fel mai altfel” de a iesi din turma. 😉

    Răspunde
  48. Andreea a zis

    17 septembrie, 2011 la ora 3:39 pm

    oh, Doamne. (remarca ca n-am pus majuscula, te rog mustra-ma.) Urmaresc firul acestei dezbateri de ceva vreme. Bineinteles, te-am numit idiot (vai! da, am zis-o) lipsit de imaginatie. te-ai suparat foc pe facebook si m-ai dat afara din lista :))
    Draga Mono, hai sa-ti spun in limba romana, clar si corect (sunt sigura ca toti cei care au comentat sunt perfect capabili sa o faca, dar din lene, graba, nu o fac). Dupa cum zice Foca, esti un mediocru. de ce spun asta? pt. ca nu vezi decat pana la nivelul tau, adica injuraturile. geniul de dupa ele nu il vezi. dupa cum ti-am mai explicat o data (sau odata, ca merg amandoua, obesErva-mi dexteritatea in a jongla cu adverbe, numerale, wow!) evident gramatica limbii romane a lasat un tic nervos in ingusta ta minte. numai ca pe la orele de literatura n-ai prea dat. de ANTITEZA ai auzit, draga cultule? de HIPERBOLA? de ALEGORIE? ti-am mai explicat, dar neuronul tau nu proceseaza, sau nu pofteste sa recunoasca evidenta: Robotzii sunt personificarea societatii romanesti: un prostanac mediocru, nescolit si alcoolic care se afla in aceeasi oala (respectiv situatia nasoala din Ro) cu un baiat inteligent, foarte capabil si resemnat. Noi stim ca te bati cu pumnul in piept ca esti extrem de cult, dar nu ma fa sa iti iau blogul la puricat, si sa-ti arat ce limbaj jenant si demn de mila ai. sigur, vrei s apari ironic si sarcastic, de fapt esti un inchistat lipsit de simtul umorului. De ce nu ramai la ceea ce faci foarte bine, adica sa re-editezi manuale in care ai modificat un punct si o virgula pt studentii FEAA, ca sa mai scoti un ban? Tin sa subliniez ca aceste manuale trateaza marketingul pe care il tot slavesti intr-o maniera Flinstone. adica invechit, deloc la curent cu realitatea, si fucking boring. Si da, pot sa imi dau o parere educata cu privire la maniera ta de dascal (la fel de plictisitoare ca si tine) pt ca studiez Brand Management in Austria (nu ma laud, ca muncesc ca si chelnerita in paralel ca sa ma intretin) si profii mei sunt niste faimosi care publica in Jurnalul de Marketing si HBR, etc. nu un cult wannabe ca tine. dupa cum zice englezu’, get over yourself. esti mai banal ca apa plata. nu-i neaparat sa postezi asta, important e sa citesti tu 😀 dar mi-ai place totusi sa-mi vad comentul pe site, ca poate macar incepem o dezbatere cum trebe, decat sa te legi de gramatic altora si sa strigi „Incult!!”

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      17 septembrie, 2011 la ora 3:59 pm

      @Andreea: Draga Andreea, du-te la un psiholog! Pe bune! Apoi da-mi adresa lui de email sa-i trimit textul comentariului scris de tine mai devreme. O sa te miri cand o sa vezi cate are sa-ti spuna! Si treaba aia cu „get over yourself” cred ca ti se potriveste mai bine tie. Ai ramas fara cuvinte cand te-am sters din lista de pe FB pentru ca m-ai jignit excesiv si nepoliticos in absenta si acum te-ai gandit ca poti sa continui aici. In primul rand, acest blog nu are legatura cu jobul meu, nu reprezinta pozitia oficiala a institutiei pe care o reprezint si chiar incerc pe cat posibil sa nu ma folosesc de el pentru a-mi influenta studentii in vreun fel. E doar un blog unde imi exprimi opinii si pareri. Cine are ceva impotriva ar fi bine sa se exprime civilizat si sa argumenteze impotriva opiniilor si nu a persoanei din spatele lor. Poate ar trebui sa pun un buton mare cu regulile de urmat pe acest blog ca sa intelegeti odata si pentru totdeauna cum sta treaba pe aici. Bravo tie ca faci masterul acolo, bravo tie ca lucrezi ca sa te intretii, bravo profesorilor tai care publica unde publica, bravo tuturor celor din Univers care sunt mai destepti ca mine, chiar n-am nimic cu nimeni. E dreptul meu sa imi exprim si sustin ideile si sa argumentez. N-am scris nicaieri ca ma cred perfect asa cum multi au insinuat prin comentarii, n-am cerut nimanui sa faca ce fac eu sau sa-mi impartaseasca opiniile si nici nu sunt de parere ca trebuie sa fim toti de acord cu un singur punct de vedere. Pe de alta parte, tu incerci din rasputeri sa ma pui intr-o lumina proasta si nu inteleg cu ce te ajuta. Ploaia asta de mizerii pe care le arunci asupra mea nu ma atinge deloc. Tocmai de asta revin la sfatul de la inceputul comentariului, du-te la un psiholog! Pe bune!

      PS. Pentru informatia ta, nu am primit niciodata bani pentru manualul de marketing. Asta e o insinuare ieftina a unui om cu mintea ingusta plin de frustrari. Munca mea a fost pro-bono, am primit in schimb 8 carti pe care le-am daruit unor studenti. Putinele si amaratele cunostinte de marketing pe care le am, le impart cu oricine vrea sa stea de vorba cu mine, nu ma laud cu articole publicate peste mari si tari.

      Răspunde
  49. Adrian Matei a zis

    17 septembrie, 2011 la ora 3:50 pm

    Foarte frumos spus, sincer si direct ! Se vede ca Andreea a iesit un pic din tara asta. Bravo, . Mi-a placut remarca despre re-editarea manualelor de MKT si asocierea cei din Flinstone. Toata stima… Next round 😀

    Răspunde
  50. Catalin a zis

    18 septembrie, 2011 la ora 4:11 pm

    citisem undeva ca vinovati pentru politicienii pe care i-am avut si ii avem dupa revolutie sunt cei de la Academia Catavencu. Bineinteles ca prima data ramai consternat in fata unei asemenea afirmatii insa am fost si eu de acord cu el cand am citit si explicatia.

    dupa ’89 cand politicienii faceau ceva naspa cei de la Academia Catavencu faceau glume pe seama lor (ha, ha, ha au mai pus-o de o spaga, au mai falimentat o intreprindere) si nu sanctionau prostiile pe care le faceau. asa s-a ajuns ca sa nu ne mai pese de ce faceau si fac ei si am ajuns sa alegem raul care ni se pare ca este „mai putin rau”.

    asa si in cazul robotilor si nu numai, ei fac glume pe seama prostiei romanilor si indirect incurajeaza prostia. de asta cred ca nu iti plac – mono. si au prins atat de bine tocmai pentru ca prezinta realitati cu care toti ne confruntam.

    Răspunde
  51. Troll a zis

    25 ianuarie, 2012 la ora 10:41 pm

    Le doresc tot binele celor de la creative monkeyz . !!! Mult succes in continuare

    Răspunde
  52. el. a zis

    26 ianuarie, 2012 la ora 3:13 pm

    @ Catalin – intr-un fel iti dau dreptate, dar vina ne apartine ca doar am dat din gura indignati si de facut nu am facut nimic.

    @ Adrian ce parere ai de Luzarii de pe Electrolizei?

    http://www.youtube.com/watch?v=7D0ZxHZrOZ8

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      27 ianuarie, 2012 la ora 3:20 pm

      @el.: Sa stii ca n-am apucat sa ma uit. Intre timp a fost retras. „Luzarii de pe Electrolizei …”
      This video is no longer available due to a copyright claim by SC BULAN MEDIA SRL. 😐

      Răspunde
  53. el. a zis

    28 ianuarie, 2012 la ora 8:20 am

    @ Adrian pacat 🙁 dar restul episoadelor le gasesti ( 6 sunt in total), ti le pun aici, da sper sa nu le mai scoata! 🙂
    Ep.2: http://www.youtube.com/watch?v=S55YGkJJnI8
    Ep.3: http://www.youtube.com/watch?v=-ZgSI19BI8Y
    Ep.4: http://www.youtube.com/watch?v=mTWFKm0YMC4&feature=related
    Ep.5: http://www.youtube.com/watch?v=tmCD3I2Zr2k&feature=related
    Ep.6: http://www.youtube.com/watch?v=RJLUSyD3vpQ

    Din pacate primul episod nu l-am mai gasit… Dar cum dau de el il postez! 😀

    Răspunde
  54. x-ulescu a zis

    19 octombrie, 2012 la ora 3:17 pm

    Bine ca sunteti voi culti… :))

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Site găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • Amelia la E ok să faci schimbări în cariera
  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Primul meu contact cu industria pharma – Antibiotice Iasi.
  • O tema mai larga abordata general.
  • Daca e joi, e Joiana – povestea unei vaci virale.
  • De ce nu se schimba fata orasului?
  • Vino la Noaptea Devoratorilor de Publicitate – Iasi 2012!

Etichete

advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2026 Adrian Monoranu

%d