Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Facebook Groups – people trust people.

Scris de Adrian Monoranu pe 22 august, 2011 5 comentarii

Stiu, titlul nu zice prea multe si nici nu prea anticipeaza ce am de gand sa scriu. Postul de azi este unul foarte simplu. Ca majoritatea userilor de facebook, fac parte din mai multe grupuri. E drept, nu foarte multe, doar cele care ma intereseaza intradevar. Unul dintre acestea este bineinteles cel intitulat FEAA – Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor.

Acesta din urma este cel putin interesant. De cateva luni urmaresc zilnic update-urile si vad cum incet incet se transforma intr-un forum al studentilor de la facultatea cu pricina. Evident, subiectele abordate sufera mutatii in functie de „sezon”. Daca in sesiune se discuta la greu despre subiecte, profi, grad de dificultate al examenelor si hachitele unuia sau altuia, dupa perioada de admitere am descoperit o serie de mesaje ale celor proaspat admisi la aceasta facultate. Spre surprinderea mea, majoritatea acestor mesaje exprimau bucuria de a fi admis si de a face parte dintr-un grup de studenti.

Acum, pentru ca ne apropiem de inceputul scolii, mesajele au inceput sa fie legate de cazari. Unii intreaba de camine, altii de apartamente. Pare sa fie locul perfect pentru a-ti intalni viitorii colegi de camera, in ambele cazuri. Si daca stam sa ne gandim, FB faciliteaza asta. Ai ocazia sa vezi exact cine sunt oamenii cu care ai sa locuiesti. Intri pe profilurile lor, vezi cum se descriu, ce fel de poze au, cu cine sunt prieteni, ce fel de interese, etc. Puterea demografica a FB este uluitoare si te poate ajuta sa-ti gasesti mult mai usor persoanele potrivite cu care sa locuiesti.

Este un lucru stiut ca oamenii au incredere in oameni si tocmai de asta faptul ca poti vedea repede un profil al celui care urmeaza sa locuiesti te ajuta enorm. Atunci cand te trezesti pur si simplu cu niste colegi pe care nu-i cunosti, ai tot felul de surprize, chiar si cand cineva ii „marketeaza” dinainte (ma refer aici la recomandari din partea prietenilor, rudelor etc.).

Ceea ce este trist in toata aceasta poveste, este ca facultatea in sine nu foloseste deloc acest grup, macar ca un barometru, pentru a putea urmari discutiile studentilor. Oamenii sunt sinceri aici si poti vedea exact unde si cum sa intervii in strategia ta pentru a fi in ton cu trendurile din grupul de studenti. Grupul in sine e o adevarata mina de aur si filonii nu sunt deloc exploatati. Pacat, zic!

More from my site

  • Nu, n-am facut facultatea impreuna.Nu, n-am facut facultatea impreuna.
  • Astazi am pornit TRIBUL.Astazi am pornit TRIBUL.
  • Adevarul despre MARKETING e ca SE INVATA!Adevarul despre MARKETING e ca SE INVATA!
  • Vel Pitar + social media = orice numai love nu!Vel Pitar + social media = orice numai love nu!
  • Stiti ce zi e azi?Stiti ce zi e azi?
  • Trei Motive pentru care să alegi Marketingul de la FEAATrei Motive pentru care să alegi Marketingul de la FEAA
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Academic, consumer psychology, facebook, internet, Marketing Etichete: colegi, facebook, facultate, feaa, grup, Marketing

Comentarii

  1. Ana a zis

    22 august, 2011 la ora 3:59 pm

    ar putea sa arunce si ei un ochi, asa ar vedea exact cerintele si problemele studentilor

    Răspunde
  2. GeHaş a zis

    22 august, 2011 la ora 5:46 pm

    bine punctat… in plus in grupurile FB de studenti dintr-o anumită promoţie a unei anumite specilizări de la facultate se dezbat „la sânge” orice subiect ce ţine, în special, de respectiva specializare.

    Răspunde
  3. Red9 a zis

    26 august, 2011 la ora 1:08 pm

    Ca sa fiu putin OFF de la subiect, cati din Romania folosesc Google+, si mai ales, oare cata populatie va migra de pe Facebook, cand +-ul va fi cu adevarat finalizat?
    De obice, evit Groups-urile. Forumurile sunt super suficiente, si exista cel putin unul pentru fiecare subiect/brand/grup/interes/nisa.

    Răspunde
  4. Rhodiolin a zis

    26 august, 2011 la ora 4:36 pm

    E chiar interesant facebook-ul asta…si util de multe ori, dar mai are si parti proaste. Oricum trebuie apreciat pentru partile bune. Eu una sunt foarte incantata ca m-am regasit cu vechi si fosti colegi de liceu si facultate, despre care nu mai stiam nici daca mai exista. In plus mai aflii si noutati despre fiecare. Chiar util.

    Răspunde
  5. Dan a zis

    15 februarie, 2013 la ora 6:50 pm

    Domnule profesor propunerea dumneavoastra e buna dar pentru a ajunge sa fie indeplinita trebuie ca cineva sa faca primul pas. De ce nu incercati sa o propuneti in Consiliul Facultatii?(stiu ca inca nu faceti parte din acest consiliu dar daca va doriti ca lucrurile sa se intample sunt sigur ca puteti gasi pe cineva care sa va transmita gandurile)
    Mult succes!

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d