Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Cat de important e sa fii credibil?

Scris de Adrian Monoranu pe 20 decembrie, 2011 3 comentarii

Mi se intampla deseori sa vad tot felul de creatii ale oamenilor de marketing si comunicare si sa-mi pun intrebari vis a vis de credibilitatea acestora. De altfel credibil inseamna pentru mine apropiat de o situatie reala, cu sanse mari de a se intampla, de a se regasi in viata de zi cu zi, de a se suprapune cu un trend de comportament.

Privind prin prisma acestei „definitii” ajung sa cred ca tot mai multe dintre creatiile amintite mai sus sufera ingrozitor. Bineinteles exista si contraargumentatia din teorie conforma careia axele de persuadare pot fi si emotionale si aici putem discuta de augmentari, personificari, metaforizari si alte figuri de stil insa la baza toate trebuie sa aiba un argument credibil.

Cu totii ne-am dorit la un moment dat sa ajungem ca Hagi sau ca Maradona, poate cei mai tineri ca Rooney sau Messi si de asta ei apar in reclame dribland si marcand goluri incredibile. Cu toate astea insa noi suntem cei care cumparam pantofii sport si de cele mai multe ori ne dam cu stangul in dreptul pe teren. Si atunci de ce nu pun oameni ca noi in spoturi pentru ca teoretic ne-am identifica mai usor cu ei. E insa mult mai credibil sa-l vezi pe Ronaldo sau Zidane marcand din foarfeca decat sa vezi un om obisnuit. 😉

Discutia despre credibilitate a pornit insa de la gimnastica de dimineata. Fara somn pe la ora 6.30 dechid televizorul si zappez. Ajung la Digi Sport si gasesc gimnastica de dimineata. Instructor plus 4 elevi facand exercitii cu un instrument special in sala lui Dinu Pescariu. Zappez mai departe si ajung la Prima TV. Gimnastica de dimineata as well, insa de data asta o tipa imbracata intr-un trening de casa, in sufragerie facand exercitii simple. Care dintre cele doua emisiuni pare mai credibila?

Nu va grabiti cu raspunsul, mai intai ganditi-va la public, la cei care urmaresc asaceva. Evident, ati putea sa va intrebati cine naiba topaie in fata televizorului dimineata la ora 6.30 urmarind o emisiune dar va spun doar ca nu sunt facute degeaba. Exista target.

Asadar va provoc sa-mi raspundeti la intrebare. Care dintre cele doua emisiuni de gimnastica vi se pare mai credibila si va rog sa argumentati pe target. Astept raspunsurile voastre in sectiunea de comentarii sau pe pagina de facebook a blogului. Chiar sunt curios daca mai exista oameni preocupati de marketing si strategie. 🙂

More from my site

  • Blonda, mortul si uleiul – strategie de pomana!Blonda, mortul si uleiul – strategie de pomana!
  • STFSTF
  • Despre impotenta strategica si creativa – partea a III-aDespre impotenta strategica si creativa – partea a III-a
  • Despre impotenta strategica si creativa – partea a II-a Despre impotenta strategica si creativa – partea a II-a
  • Inc-o vuvuzela de la Vodafone – Teaser SRLInc-o vuvuzela de la Vodafone – Teaser SRL
  • Romtelecom and the Little Red Riding HoodRomtelecom and the Little Red Riding Hood
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: consumer psychology, Marketing, research, sports marketing, strategic planning Etichete: credibilitate, gimnastica de dimineata, strategic planning, target

Comentarii

  1. Andreea Vornicu a zis

    20 decembrie, 2011 la ora 11:50 pm

    Daca ar fi sa gandim situatia strict teoretic…credibilitatea o obtii prin competenta, sinceritate, charisma(in mare parte). Vis-a-vis de cele doua emisii, imi vine sa rad, gandindu-ma la experienta personala. Cu ceva timp in urma, am nimerit pe „Sport cu Florentina”(naming-ul gandit,nu gluma:)))) si m-am apucat de topait :))))Asa simteam atunci,fizic vorbind. Insa, saptamana trecuta,am regasit-o pe faimoasa Florentina:am stat,am privit-o si m-am amuzat copios cum putea sa topaie si sa gafaie in timp ce vorbea,de nu-mi puteam lua ochii de la ea..curioasa fiind daca pana la final mai are suflu,sau nu:D Si mi-am pus si eu intrebarea: cine ar topai la ora aia?EU!fie starea mea fizica,fie ambientul in care se desfasura totul- aducea cu living-ul unei case..practic,m-a persuadat facandu-ma sa realizez ca pot face asta la mine acasa,asa cum mi se prezenta pe TV…Deci,Florentina a avut un plus prin ambientul in care facea treaba asta;la nivel de sinceritate,nu stiu cat de dezinteresata o facea ,sau cata competenta are in domeniu,iar carismatica nu prea e ;))pe cealalta parte,insa, antrenorul si elevii intr-o sala de sport, inafara de competenta…nu mi-ar inspira absolut nimic.Si in niciun caz sa actionez din impuls.Pana as ajunge la sala de sport..uit de ei si de exercitiile prezentate.

    Răspunde
  2. Miere de albine a zis

    22 decembrie, 2011 la ora 12:16 pm

    Sa fi credibil, trebuie sa fie totul pe fata sa arati clientului absolut tot, eu de exemplu am vrut sa imi cumpar curs de invatarea limbi germane fara profesor dar am vazut o chestie tare :)) m-am uitat pe 2 site-uri care vand cd-uri si etc.. Si era acelasi comentariu de la acelasi nume si cu poza diferita deci cum sa mai cred in ei?:| Nici macar nus instare sa faca alte laude la produsul lor si sa puna alt nume si poza …

    Răspunde
  3. Silvia Dinu a zis

    19 martie, 2012 la ora 10:36 pm

    Ce parere aveti despre reclamele Aqua Carpatica? Dar de faptul ca se autointituleaza apa cea mai pura din lume?

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Masoara-ti puterile cu Ion Oncescu.
  • Second Life the newest playground for major brands
  • Hai sa ne batem joc de noi!
  • Azi merg la The Dark Knight Rises in avanpremiera la IMAX.
  • Learn to crop!

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d