In urma cu vreo 2 saptamani discutam cu fostul meu coleg de clasa, Cosmin, de la Create Direct si imi povestea despre noul lor proiect pentru Microsoft. E vorba de o campanie creata special pentru a promova Office 2010. Primul meu gand a fost … wtf dude, n-a aparut deja 2012?
Anyway, am aflat ca e o campanie orientata catre clientii corporate si chiar ma gandeam ca practic acestia sunt si singurii care cam cumpara licente de Office. Desi suna trist, asta e realitatea pe la noi. Daca n-ai avut norocul sa primesti o licenta cu scop educational sau cine mai stie de pe unde, clar ca n-ai dat cele cateva sute de euro pe pachetul Office.
Campania mi-a placut pentru ca e diferita si indrazneata. Probabil nu multi ar fi avut curajul sa lege un soft de o pizza. In schimb cei de la Create Direct au gasit un mediu mai putin conventional si eficient as zice. Campania se deruleaza deocamdata in Bucuresti si Cluj insa sunt sanse sa fie implementata si in Iasi si alte orase.
Targetul este cat se poate de clar, companii mici si mijlocii care sa cumpere pachete de licente. E un parteneriat intre Microsoft si cateva pizzerii care presupune crearea unui sortiment special, Pizza Office, destinata livrarilor catre companiile din target. E o modalitate interesanta de a livra un mesaj. Cutiile sunt personalizate si ele, la fel ca si pizza din interior. E un touchpoint interesant si chiar mi se pare destul de bine ales.
Toate cutiile de pizza livrate in intervalul 11-15 (cam 99% din comenzi sunt in companii) au cutiile branduite cu Office, indifferent daca au comandat Pizza Office sau nu. Pe cutie au call to action de testare, afla mai multe amanunte, cumpara.
Aveti mai jos o galerie cu cateva poze din care se vede si pizza si ambalajul. Personal cred ca va merge. Angajatii comanda, pizza vine, managerii constientizeaza mai usor necesitatea unui soft licentiat. Pam pam! 🙂
[…] Mono ne povesteste despre un proiect interesant ce leaga Microsoft Office de…pizza. […]