Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Cum s-a vazut lansarea Palas in social media.

Scris de Adrian Monoranu pe 4 iunie, 2012 6 comentarii

In afara de faptul ca retelele de telefonie mobila au dat-o in bara complet si asta a cam ingreunat upload-urile de la fata locului, lansarea s-a vazut in full coverage, ca sa zic asa. A compensat numarul mare de retele wifi free puse la dispozitie de cei de la Palas. Eu am avut oportunitatea sa privesc si sa fotografiez totul, multumita prietenilor de la Palas care mi-au oferit un permis de full-access.

Anyway, revenind la social media. Era clar ca un asemenea eveniment avea sa aiba multa acoperire in online. N-am putut urmari chiar pe moment datorita faptului ca eram mereu in miscare si cu camera la ochi. Chiar radeam cu cativa prieteni de la marketing din Palas ca sunt aproape ca un coleg de-al lor cu ecusonul de STAFF la gat si prezent la toate evenimentele. 🙂

Azi am avut mai mult timp sa analizez cele intamplate in social media si evident, am observat ca Facebook-ul a fost literalmente inundat cu postari. Toata lumea s-a grabit sa dea check-in si sa posteze poze de la fata locului in diverse ipostaze. Si totusi Facebook n-a fost doar singurul loc din social media inundat. La fel s-a intamplat si cu aplicatiile de sharing de fotografii si de asemenea site-urile de video sharing.

Au fost si bloggeri care si-au exprimat opiniile, pozitive sau negative, argumentate temeinic sau mai putin. N-am sa dau linkuri pentru ca nu vreau sa dau iarasi nastere la polemici legate de simpatia mea fata de proiect. Si oricum nu despre asta era vorba in postul de azi.

Impactul a fost unul considerabil iar parerea mea e ca Palas a pornit cu dreptul in social media. Important e ce se va intampla mai departe. Pana acum si-au facut si ei treaba binisor. Pagina a oferit noutati, fotografii ce au generat zeci sau sute de share-uri si like-uri si asta e bine. Singurul loc in care nu prea s-a vorbit despre lansarea Palas a fost Twitter-ul dar „cooltii” nu se numara printre susintatorii proiectului asa ca e de inteles. 🙂

Eu voi monitoriza atent ce se va intampla mai departe. Sunt curios cum se va gestiona avantaul creat si cum vor capitaliza aceasta valoare pentru ca sunt o groaza de lucruri de facut. Au in fiecare zi mii de oameni care dau check-in, au sute de fotografii uploadate, mii de fani care trec pe acolo. Sa vedem deci o strategie!

Pentru InOras.ro a fost o ocazie deosebita de a experimenta live coverage iar pe parcursul acestor 4 zile am putut studia si afla multe lucruri despre ceea ce vor sa vada vizitatorii site-ului. Fotografii si comentarii cat mai la subiect! Evenimentul care a tinut capul de afis a fost fara doar si poate tentativa de doborare a recordului mondial de lansare de lampioane. Aveti aici o galerie foto facuta de pe Prefectura Iasi.

More from my site

  • McDonald’s Romania deschide la Palas Iasi. (P)McDonald’s Romania deschide la Palas Iasi. (P)
  • #myNYPD – cum sa te faci singur de bafta in social media!#myNYPD – cum sa te faci singur de bafta in social media!
  • Voteaza-ti sacosa preferata pentru Palas!Voteaza-ti sacosa preferata pentru Palas!
  • Facebook si moo.com iti fac carti de vizita moca!Facebook si moo.com iti fac carti de vizita moca!
  • Euro 2024 se vede la PalasEuro 2024 se vede la Palas
  • Content in social media pentru companii.Content in social media pentru companii.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Blogging, consumer psychology, evenimente, facebook, internet, Marketing, retail, social media, trenduri, youtube Etichete: deschidere, facebook, fotografii, lansare, palas iasi, social media

Comentarii

  1. Andreea a zis

    4 iunie, 2012 la ora 1:23 am

    Toată lumea e la Palas! În fiecare zi! Azi urcam Copoul și mă întrebam de ce e gol, într-o zi de duminică! Toată lumea e la Palas! Sunt curioasă cât o să țină treaba!
    Oricum felicitări pentru inițiativa cu lampioanele! A fost frumos! Impresionant!

    Răspunde
  2. Intuneric a zis

    4 iunie, 2012 la ora 10:17 am

    Palasul este, fara indoiala, hitul verii. Si cred ca va ramane asa si la iarna, cand va fi scos la inaintare patinoarul. Dar la anul pe vremea asta, cred ca parcurile din Copou vor reveni in preferintele iesenilor. Prin natura lui, Palasul e un spatiu inchis si oamenii vor cauta iarasi aleile Gradinii Botanice.

    Răspunde
  3. Noni a zis

    4 iunie, 2012 la ora 3:47 pm

    Palasul este un lucru extraordinar pentru Iasi si cred ca va schimba cu adevarat centrul Iasului.

    Ca si o completare la ce ai spus pana acum Mono, cred ca Palasul este primul brand din Iasi care are ce promova cu adevarat si o face fara sa minta.

    Cu alte cuvinte promisiunile din social media si promovarea din online sunt acoperite cu ceea ce se intampla in realitate acolo (unele din „promisiuni” sunt chiar peste asteptari).

    Acolo este un adevarat complex de petrecere a timpului liber, ma bucur ca nu s-au rezumat doar la un mall.

    Răspunde
  4. Alex a zis

    4 iunie, 2012 la ora 8:47 pm

    Am reusit sa ajung si eu la Palas dupa atata forfota si reclama cat s-a facut!Ca o parere personala pot spune ca este peste multe mall-uri din strainatate care le-am vizitat!Imi place foarte mult cum a fost gandit insa mai este de munca cel putin sus la palat in spate!Magazine foarte multe e adevarat insa nu stiu daca sunt atatea firme cu nume cate magazine sunt 🙂

    Răspunde
  5. Dana a zis

    5 iunie, 2012 la ora 10:12 am

    Nu putini au fost cei care au afirmat dupa ce au fost la Palas: „Parca am fost in alta tara!”.

    Răspunde
  6. Quiddity of Prodigy a zis

    5 iunie, 2012 la ora 7:15 pm

    Palat.. Palas. Da sigur, baietii de sus au platit mult pentru reclama online si pr-ul online.
    Vorbind in termeni de marketing. Mix-ul promotional arata bine, dar nu e corelat cu ce ofera mix-ul de marketing.
    Adica trustul lui Dascalu a venit cu un ditai mall-ul, au adus retaileri „de firma” cu niste produse nu foarte bune dpdv al calitatii dar cu niste scoruri ffff mari.
    In acest „Palas” nu am vazut decat un mare magazin gen Leonardo sau Marelbo cu un adaos comercial de la 200% in sus.
    Ce a „ajutat” la ruperea targului a fost parcul cu fantana si foisoru(care oricum se vroia tot niste cladiri de biroui sau ceva de genu dar nu a primit aprobarea) si renovarea palatului.

    Nu vad de ce multi „economisti” vad un potential in Palas cand aici se doar roteste capitalul (fara acoperire in bunuri ceea ce duce la efectul inflationist)

    Iar cladirile alea de birouri pun pariu ca nu vor veni investitori din industrie, ci tot astia, prestatori de servicii de pe la periferia orasului pentru a avea un „vad comercial” mai bun.

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d