Crezi ca esti pregatit pentru Noaptea Devoratorilor de Publicitate? Ei bine afla de la mine ca ai de infruntat 8 ore de reclame din cele mai diverse categorii, unele care te vor face sa te tavalesti de ras, altele care iti vor da de gandit, altele care te vor provoca si tot asa. 8 ore pline in care nu ai cum sa schimbi canalul. 8 ore in care stai tintuit pe scaun si vezi 290 de spoturi publicitare.
Dar, exista intotdeauna un dar …, e probabil cel mai tare show de reclame la care vei merge vreodata. Si cele 8 ore vor trece pe nesimtite pentru ca ai garantia mea ca nu te vei plictisi. Am fost la acest show de 3 ori pana acum si de fiecare data am avut o experienta foarte placuta. Si nu vorbesc din perspectiva omului de marketing si comunicare ce mai poate „fura” putina inspiratie, ci din perspectiva omului obisnuit care merge la un spectacol.
E adevarat ca pentru cei pasionati de comunicare, publicitate si marketing, spectacolul ofera si posibilitatea de a invata lucruri noi, dar el este totusi un spectacol si nu se adreseaza doar specialistilor. Eu il recomand tuturor celor care doresc o experienta deosebita pentru ca nu ai in fiecare zi ocazia sa vezi asaceva. In plus, seara va fi animata si cu un show devorator de stand up comedy by Teo.
Spectacolul imaginat de Jean Marie Boursicot a fost prezentat în Romania, pentru prima data, in 1995. Acesta, cinefil inrait inca de la varsta de 3 ani, a imaginat conceptul Noptii Devoratorilor de Publicitate pe vremea cand batea cinematografele din Marseille. Inregistrat in Cartea Recordurilor pentru colectia sa mamut de filme publicitare, 700.000 la numar, care se imbogateste anual cu 10.000-20.000 de clipuri, Jean Marie Boursicot si-a vazut visul cu ochii in 1981, la Kinopanorama. In fiecare an, peste 40 de tari se bucura de maratonul creatiilor publicitare, iar Noaptea Devoratorilor de Publicitate se intinde de la Vladivostok la New York, trecand prin Praga, Singapore, Insulele Mauritius, Panama, Sydney sau Hong Kong. Spectacolul aduna productii publicitare din peste 60 de tari, intinse pe parcursul a opt ore.
Anul acesta, selectia lui Jean Marie Boursicot include un record de reclame romanesti selectate – 13, iar spotul romanesc Gelozia – IQads – deschide evenimentul. Spectacolul are loc pe 9 noiembrie in Iasi, la sala de conferinte Palas Mall. Este organizat de 4 Ace si MSA Events si este sustinut de Flanco. Biletele pentru spectacol costa 40 de lei si se gasesc la centrele info din Palas Mall.
Partenerii media ai evenimentului sunt postul de televiziune MTV Romania, postul de radio Pro FM, publicatiile Playboy, The One, InStyle si Sapte Seri, site-urile playboy.ro, one.ro, apropo.ro, 220.ro, iqads.ro, bestjobs.ro. Blogger-ul oficial al evenimentului este Cabral (cabral.ro). Partenerii media locali ai evenimentului sunt Iași TV Life, Radio Hit, Ziarul de Iași, Iasifun.ro, AltIasi.ro, InOras.ro, Islive.ro. Evident, imi face mare placere sa ma laud ca bloggerul local ce sustine acest eveniment este nimeni altul decat propria-mi persoana. Va astept la eveniment sa ne distram impreuna si sa mai schimbam pareri despre strategie, creatie si executie.
Ai idee cat e biletul?
User would like to recall the last comment 😛
Am citit pe fuga de la serv.
abia astept !!!
Trebuie sa merg! 🙂 Super pont!
da, super eveniment, am fost o singura data tot in Iasi, in anii de studentie si am ramas si acum peste ani cu acea amintire extraordinara, este un spectacol care intr-adevar merita a fi vazut atat de catre cunoscatori, dar nu numai.
Toti cei pasionati de marketing asteptam acest eveniment. Dar totusi, stie cineva cand incepe punerea in vanzare a biletelor? Am fost azi la Palas, dar fetele de la info nu stiau nimic despre bilete pt eveniment.
@Bogdan: azi am aflat ca se vor pune in vanzare in cursul acestei saptamani. voi reveni cu un anunt cand se vor gasi.
Multumesc frumos. Chiar eram curios cum de nu stia nimeni nimic.