N-am laudat de mult o campanie din Iasi, de oricare ar fi ea. Unele mi-au atras atentia dar nu m-au motivat suficient. Astazi insa una m-a facut sa astern cateva randuri aici, chiar daca mai scrisesem un post de dimineata, iar eu rareori scriu doua articole in aceeasi zi. Campania mi-a atras atentia nu neaparat prin copy sau prin ilustrare ci prin ideea cu iz strategic din spate. O chestie simpla dar in acelasi timp asezata perfect in context.
Se pare ca astazi e Blue Monday. Adica un fel de Black Friday dar al depresiilor. Cica e cea mai depresiva zi din an, zic cercetatorii. A treia zi de Luni din luna Ianuarie, in fiecare an, pare sa fie cea mai trista zi. De ce? Probabil pentru ca marea majoritate a oamenilor incep lucrul, elevii se intorc inapoi la scoala, altii se trezesc in sfarsit din betia de sarbatori iar altii pur si simplu se urca pe cantar. Nothing fancy, nothing new. Doar numele si stirea.
Aparent o chestie din asta trece neobservata. In noianul de chestii importate de-a lungul ultimilor ani, am fi dispusi sa ne raliem si la un Blue Monday, daca ar fi ceva de sarbatorit. Sper totusi sa n-ajungem acolo. Dar asta nu inseamna ca nu s-au ridicat cateva sprancene dimineata cand stirea a circulat pe la televiziuni si radiouri, si de asemenea, cateva sinapse au procesat informatia si au clasificat-o acolo in zona ciudatenii.
Niste baieti din Iasi au speculat si au plasat imediat un ad pe pagina lor de facebook. Iar daca ai vazut/auzit stirea, n-ai cum sa nu remarci print-ul. Headshot! Copy-ul in sine putea fi mult mai bun, ilustrarea de asemenea, dar e de apreciat viteza cu care s-au miscat sau research-ul facut inainte daca toata treaba asta a fost premeditata. Asa ca, guys, aveti de la mine un chapeau bas si un link catre pagina voastra. Bafta, sper sa v-ajute!
Scrie un comentariu!