Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.

Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Millennium Bank – talking about bad placement

Scris de Adrian Monoranu pe 16 noiembrie, 2007 8 comentarii

Citeam mai devreme blogul Bogdanei despre viata de dincolo de TV. Bogdana spune ca in Romania se pune prea putin accent pe advertisingul din afara TV-ului si ca nu se poate crea valoare pentru brand pe celelalte canale deoarece nu exista insight-uri specifice. Probabil pentru ca publicul este atat de ahtiat dupa TV. Astfel se declara impresionata de campania celor de la Millennium si de initiativa lor de a amplasa un brad de Craciun imens in mijlocul Bucurestiului. Imediat in vin in minte doua chestii si vreau sa vi le impartasesc.

1. Exista campanii pline de insight care sunt orientate strict catre radio, OOH sau web. Am si un exemplu foarte semnificativ. Il gasiti aici, la Ina si despre care am comentat in josul aceleiasi pagini, impreuna cu Razvan. Sincer mi se pare insightfull.

2. Mi-am adus aminte de o imagine pe care am primit-o recent de la Gusty (btw, merci). Iata ce inseamna bad placement. Urmariti sloganul.

Poza a facut deja inconjurul blogosferei asa ca poate parea veche. Am gasit-o si la Zoso si la traficul pe care il are cred ca deja au vazut-o cateva zeci de mii bune de internauti. Naspa nu?

More from my site

  • Too bad the exams are over …Too bad the exams are over …
  • Un exemplu de personal branding … si curaj! Un exemplu de personal branding … si curaj!
  • Bergenbier, Minculescu si Cheloo – nici prietenii nu mai stiu de ce!Bergenbier, Minculescu si Cheloo – nici prietenii nu mai stiu de ce!
  • Exista bloguri cu strategie … de marketing?Exista bloguri cu strategie … de marketing?
  • IAA Young Professionals promoveaza GalerIAAIAA Young Professionals promoveaza GalerIAA
  • Sindromul Dorian Gray … oportunitate de business?Sindromul Dorian Gray … oportunitate de business?
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, banner, insight

Comentarii

  1. Razvan a zis

    17 noiembrie, 2007 la ora 12:09 am

    Cam naspa, asa se intampla cand alegi locurile doar pe hartie si nu vezi destul de bine cum stau lucrurile in teren. Chiar mi-a spus o prietena ca a vazut ipostaza asta in timp ce astepta in statie.

    Răspunde
  2. sis a zis

    17 noiembrie, 2007 la ora 1:10 am

    :)Ce pot sa zic? Rad in hohote de minute intregi. Intradevar, naspa si de acord cu Razvan, cam asta se intampla cand marketerii sunt lipiti de birouri.

    Răspunde
  3. Adrian Monoranu a zis

    17 noiembrie, 2007 la ora 10:39 am

    E de plans. Intradevar e vina celor de la marketing. Lipseste monitorizarea implementarii campaniei outdoor si asta e trist. Strica toata munca celor ce au gandit strategia. Se intampla si la case mai mari totusi. Daniela scria ceva despre asta pe aici http://ccpstuff.blogspot.com/2007/11/bad-media-planningse-intampla-si-la.html

    Răspunde
  4. sarjiulica a zis

    19 noiembrie, 2007 la ora 12:42 pm

    😀 prea tare … millenium bank acorda credite si pe lumea cealalta :))… nu nu nu :))….Millenium Bank te baga in mormant :)) sau :))sa apicam la absurd asocierea (milka-marmota) marmura de cea mai buna calitate, sculptori profesionisti astupa „groapa” din bugetul tau :)) intra in mormant ahahhaha welcome to millenium bank :))

    Răspunde
  5. Adrian Monoranu a zis

    19 noiembrie, 2007 la ora 12:45 pm

    Bai Sergiulica, asta cu groapa din bugetul tau mi se pare foarte tare. Esti creativ de nota 10 dar sa te vad si la planning cum stai. Dupa aia mai discutam. 🙂

    Răspunde
  6. sarjiulica a zis

    20 noiembrie, 2007 la ora 12:33 am

    la seminar la seminar :))

    Răspunde
  7. sarjiulica a zis

    20 noiembrie, 2007 la ora 10:05 pm

    stai asa ca abia acum le-am vazut „sloganul” –viata ne inspira– cu mormantul in fundal deja ma gandesc ca nu ne duce la prea multe pe noi romanii :)) uof portughezii astia si bancile lor

    Răspunde
  8. Ala de intra zilnic a zis

    21 noiembrie, 2007 la ora 12:59 pm

    da fratica, auzi la ei.. II INSPIRA VIATA, fir-ar mama lor de gropari, ca de fapt asta sunt bancile . nu?

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • Amelia la E ok să faci schimbări în cariera
  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Microsoft, Family Guy, Mashable si strategia
  • Caravana Bookland vine la Iasi
  • Bergenbier – editia galbena
  • Ai incercat vreodata un Green Smoothie?
  • ZooZoo de la Vodafone. Un mod genial de a defini insight-ul!

Etichete

advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d